ksi7500

Dekoration af lokaler

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde ikke noget da vores lokaler (henholdsvis receptionsstedet og feststedet) egentlig var ret fine i sig selv, men en del bruger enten lagner eller tynde gardiner fra Ikea som de syer sammen og laver baner i loftet, evt kombineret med lyskæder/lysnet... Man kan også hænge klaser af rislamper, honeycombs eller silkepapirs pomponer op...

Synes det kommer meget an på lokalet så et billede ville gøre det lidt lettere at komme med forslag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har købt 14 lyskæder, og så har vi tænkt os at købe lagener i IKEA til væge og måske loft, overvejer også bare at købe organza bordløber eller tyl baner til loft.

og så har vi tænkt os at købe gulvtæppe, hvor kvaliteten er lidt i stil med rød løber, så det er meget billigt (det gør vi fordi der er beton gulv i lokalet)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber jeg kan komme til at hænge pom pom'er op lavet af silkepapir. Det vil så åndssvagt ud med stofbaner eller lignende i loftet hos os og lyskæder er aaaalt for dyrt. Balloner med helium i matchende farver kunne være fedt. Men de kan vidst ikke holde så længe. Så ikke fedt hvis de falder ned i de levende lys nærmest inden middagen starter :-S Vi har ikke tid eller hænder til at der er nogen som skal hen og gøre det inden kirken - ja så skulle det måske være tjeneren... Det må jeg lige finde ud af :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber jeg kan komme til at hænge pom pom'er op lavet af silkepapir. Det vil så åndssvagt ud med stofbaner eller lignende i loftet hos os og lyskæder er aaaalt for dyrt. Balloner med helium i matchende farver kunne være fedt. Men de kan vidst ikke holde så længe. Så ikke fedt hvis de falder ned i de levende lys nærmest inden middagen starter :-S Vi har ikke tid eller hænder til at der er nogen som skal hen og gøre det inden kirken - ja så skulle det måske være tjeneren... Det må jeg lige finde ud af :-)

Du kan sagtens have almindelige balloner, hvor I selv puster dem op ( :tunge: ) ej, spøg til side. Men med almindelig luft i, og så hænge dem ned fra loftet med snor i :) Det kunne give lidt en "himmel" effekt, alt efter hvad jeres farver er selvfølgelig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde organzastof i loftet, masser af blomster, antikke lysestager og kandelabre overalt og perlekæder (hængt op). Men det kommer vel helt an på både bryllup, mennesker og sted, hvad man vælger, og hvad der er bedst :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer