LindMunch

Bordnumre

9 indlæg i dette emne

Jeg vil rigtig gerne have nogle flotte bordnumre på bordene og jeg har også tænkt på sådan noget som noget planche værk til borplan + noget til gavebordet og evt. gæstebog (måske noget med nogle rammer).

Men jeg mangler bare inspiration!

Hvordan gjorde i det/har i tænkt jer at gøre det og meget gerne med billeder hvis i vil dele :)

Vores tema er hvid, sølv og rød :)

Vores bordkort bliver hvide med sølvhjerter og navn på. Udover dette har jeg købt rosenblade i sølv og rød til at sætte på bordene :)

Jeg er IKKE en DIY/Kreativ type men jeg har en svigerinde som ELSKER at hjælpe til med DIY projekter da hun bare er så kreativ :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en af farverne der er sølv ( bling) og har købt en del af skønne Camilla_Krøier herinde :loveshower::loveshower: men vores bord nr ser således ud og har også købt en del af hendes skilte :7himmel: som fx guestbook og love is sweet

post-58278-0-49208400-1423673990_thumb.j

post-58278-0-59362300-1423674118_thumb.j

post-58278-0-67841800-1423674143_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også meget inspireret af fru camilla_krøier og er i gang med at lave disse bordnumre med guldglimmer

4qmza8.jpg

Derudover har jeg en stor ramme, som skal glimte ligeså flot som bordnumrene, hvor jeg regner med at bordplanen skal sidde i.. Kan ikke huske om jeg har et billede af rammen, men det kan nok godt trylles frem, hvis du ønsker mere billedspam :tunge:

Sidst, men ikke mindst har jeg købt et "K", "&" og et "P" som (sjovt nok) også skal lide under min glimmermani og stå ved gavebordet.. Overvejer kraftigt at finde nogle skilte som Camilla/Marie med "guestbook" og "photobooth", hvis pengene er til det ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Marie. Vil høre hvornår du skal giftes. For hvis du vil sælge de bordnummer efterfølgende. Så er jeg meget interesseret. Kan ikke finde ud af hvordan man se jeres profiler/ . Det er ikke sådan,at Være ny herinde:)

åårh jeg skal først giftes næste år så der er lang tid endnu hvis du spør mig :wink: men du kunne evt tage kontakt til Camilla_ krøier som har lavet dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke lavet vores bordnumre endnu, så du kan desværre ikke få et billede - endnu. :-)

Men min idé er, at bruge gamle billeder som en del af bordnumrene. Bord et får således et et-tal i toppen og et billede af min - til den tid - mand og mig selv som et-årige, bord to et to-tal og billeder af os som to-årige og så fremdeles.

Jeg synes selv, det er en sjov idé som også er ret personlig.

Brug det hvis du lyster. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 10/2/2015 at 6:02 PM, Marie E said:

Vi har også en af farverne der er sølv ( bling) og har købt en del af skønne Camilla_Krøier herinde :loveshower::loveshower: men vores bord nr ser således ud og har også købt en del af hendes skilte :7himmel: som fx guestbook og love is sweet

post-72085-0-32663000-1413301477.jpg

post-72085-0-20823900-1412012102.jpg

post-72085-0-28661600-1411461372.jpg

 

On 10/2/2015 at 6:02 PM, Marie E said:

Vi har også en af farverne der er sølv ( bling) og har købt en del af skønne Camilla_Krøier herinde :loveshower::loveshower: men vores bord nr ser således ud og har også købt en del af hendes skilte :7himmel: som fx guestbook og love is sweet

post-72085-0-32663000-1413301477.jpg

post-72085-0-20823900-1412012102.jpg

post-72085-0-28661600-1411461372.jpg

Hej Marie

 

Jeg har købt de samme bordnumre på etsy i træ, men vil rigtig gerne have dem til at se ud som dine :) Vil du fortælle, hvordan du har gjort?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Rikke87 said:

 

Hej Marie

 

Jeg har købt de samme bordnumre på etsy i træ, men vil rigtig gerne have dem til at se ud som dine :) Vil du fortælle, hvordan du har gjort?

årh jeg har købt dem sådan, men Camilla_krøier  som er tidligere brud og forsat er bruger herinde kan evt fortæller det for har købt dem af hende 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Rikke87 said:

 

Hej Marie

 

Jeg har købt de samme bordnumre på etsy i træ, men vil rigtig gerne have dem til at se ud som dine :) Vil du fortælle, hvordan du har gjort?

Hej Rikke

 

jeg må tilstå at det er mig der er kreatøren bag alt det glimmer.... Jeg tror faktisk der ligger vejledning i min sparkle tråd under DIY trin for trin, men jeg har malet dem med sølvmaling (2 gange så vidt jeg husker), så har jeg lagt et lag decoupagelim (andet kan sikkert bruges, det er bare det der har givet pænest resultat) og drysset glimmer over og til sidst lakeret det 3 gange med klar spraylak så det ikke drysser så meget...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer