sanlyn1980

Lace Marry - Brudekjole

10 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg er meget interesseret i at høre, om nogen har erfaring med at købe deres brudekjole af Lace Marry via Etsy? Jeg har simpelthen ikke lyst til at give 7.000 - 10.000 kr. for en kjole som jeg har på én gang. De penge vil jeg hellere bruge på noget andet. Men er bestemt også skeptisk overfor bestilling via nettet. Men umiddelbart får hun gode anbefalinger.

What to do?

Anyone?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun ser ret dygtig ud, og har fået mange gode anmeldelser, jeg ville ikke være så bekymret - MEN husk for guds skyld tolden! Hun sender fra Kina, så der kommer næsten med garanti told på, og så skal du altså betale for at få den udleveret.

Det vil sige 25% i moms og 12 % i told, her skal du huske at inkludere fragten med, så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse alligevel!

Har du overvejet nogen udsalg? Der kan man oftest godt få billige kjoler. :-)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Ja, det har jeg, men min bryllupsdato nærmer sig med hastige skridt (ja, jeg ved godt jeg er sent ude :wink: ) og vil bare gerne snart have sat et stort fedt TJEK ud for punktet kjole. Men jeg er en nærig røv :rolleyes: hmmmm - kan ikke beslutte mig.

Redigeret af sanlyn1980
0

Del dette indlæg

Hvis den først skal syes og sendes fra Kina så tror jeg at jeg ville få bestilt i en fart! Jeg synes godt det kan tage laaang tid for selv helt alm. varer når de sendes fra Kina. Fx venter jeg på nogle gummiforme jeg har købt på eBay og de kommer til at være små 3-4 uger om at komme.. Så hvis der kun er 3,5 måned til brylluppet skal du nok bestille snart eller droppe det og købe en i en fysisk butik herhjemme..

Du skal også beregne tid til evt. at tage den til en skrædder når den ankommer, hvis den ikke passer 100%...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at lede efter en brugt kjole så, det kan du sagtens få til et stykket under 7.000 kr.

Jeg ville simpelthen ikke vove pelsen, du har ikke lang tid til brylluppet, tænk hvis du får en l*rtekjole hjem? Så er du virkelig presset tidsmæssigt. Kender ikke den pågældende butik, men vi har desværre set kedelige eksempler på hæslige brudekjoler fra Kina (og dermed ikke sagt at du kan få en pæn en, for det har vi også set eksempler på).

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok - tak for info. Prøver at tage kontakt til hende idag og hører hende omkring levering til maj.

Fornuftigt!

Når det så er sagt, ved jeg at f.eks. BrideFashion i Virum har en stang med kjoler der er sat ned, så hvis du er i nærheden, kan du jo prøve dem.

Om ikke andet, så prøv brugte kjoler! Der er både herinde, Trendsales, DBA, facebook osv! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer