U+N 2017

Brudepiger og kirketraditioner!?

4 indlæg i dette emne

Er der nogen der ved hvordan det helt sort på hvidt normalt foregår med f.eks. brudepiger i den danske folkekirke?

jeg spørger fordi jeg selv skal være brudepige her til juni, men vi er lidt i tvivl om hvad det indebærer.

hvad med indgang? hvor sidder de? holder de blomster osv?

og så helt traditionelt, hvordan foregår en vielse? hvilke sider sidder brudens og gommens venner i osv??

håber i er fuld af gode svar :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster der var brudepige/terne og Sunes forlover var med oppe i kirken og fik vist af præsten hvor de skulle sidde osv det var især min søster rigtig glad for da hun kun har været til et enkelt bryllup tidligere

0

Del dette indlæg

Min søster der var brudepige/terne og Sunes forlover var med oppe i kirken og fik vist af præsten hvor de skulle sidde osv det var især min søster rigtig glad for da hun kun har været til et enkelt bryllup tidligere

hvor lang tid før Camilla?

Vi bor nemlig i jylland og de bor på sjælland. min kæreste er forlover og jeg skal så være brudepige, men vi er vidst alle lidt usikre på hvad filan vi skal :D

0

Del dette indlæg

hvor lang tid før Camilla?

Vi bor nemlig i jylland og de bor på sjælland. min kæreste er forlover og jeg skal så være brudepige, men vi er vidst alle lidt usikre på hvad filan vi skal :D

Jeg mener det var torsdag før brylluppet, men vi aftalte bare en tid med præsten hvor alle kunne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer