Brud Pia

Gaveønsker til reception

11 indlæg i dette emne

Hej b2b,

Vi har inviteret til bryllup og i den forbindelse nævnt gavekoordinatoren i indbydelsen - hun ligger inde med en ønskeliste og koordinere denne. Der er alsens ønsker fra 70kr til 3500kr og altmuligt forskelligt.

Efterfølgende har vi inviteret ca 50 ekstra til reception - på mail/flyers metoden. Det bliver taget vel imod og receptionen er med SU. Når folk melder tilbage, beder de om ønsker.... Det havde jeg ikke forudset, og ved ikke hvad jeg skal svare. Egentlig ønsker vi os ikke noget- og vil ikke blande den "store" ønskeliste/gavekoordinator ind i dette.

Så har I nogle ideer til ønsker til receptionsgæsterne som efterspørger dette? Jeg ser helst ønsker til små/valgfrie beløb?!

Tænker selv planter til haven- men hvor længe kan de mon stå uden at blive plantet?! Jeg har intet forstand på det... ;-)

Tænker også lys/servietter ala værtindegaver- men hvordan skriver man dette som et ønske!?

Som altid -TAK

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu havde vi jo ikke rigtigt nogen ønskeseddel men folk var nu ret kreative alligevel, vi fik nogen pengegaver og en del mindre gaver som kählervaser, oplevelsesgavekort, rejsebøger, håndklæder, gourmetkurv og et par enkelte flasker champagne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu havde vi jo ikke rigtigt nogen ønskeseddel men folk var nu ret kreative alligevel, vi fik nogen pengegaver og en del mindre gaver som kählervaser, oplevelsesgavekort, rejsebøger, håndklæder, gourmetkurv og et par enkelte flasker champagne

det var da nogle gode gaver

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu havde vi jo ikke rigtigt nogen ønskeseddel men folk var nu ret kreative alligevel, vi fik nogen pengegaver og en del mindre gaver som kählervaser, oplevelsesgavekort, rejsebøger, håndklæder, gourmetkurv og et par enkelte flasker champagne

det var da nogle gode gaver

Absolut, og vi forventede ikke noget, det skal ikke være derfor folk kommer..... Et par af min mors gamle veninder tog jo også en endagstur fra Bornholm kun for at være med i kirken og til receptionen, det varmede....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu havde vi jo ikke rigtigt nogen ønskeseddel men folk var nu ret kreative alligevel, vi fik nogen pengegaver og en del mindre gaver som kählervaser, oplevelsesgavekort, rejsebøger, håndklæder, gourmetkurv og et par enkelte flasker champagne

det var da nogle gode gaver

Absolut, og vi forventede ikke noget, det skal ikke være derfor folk kommer..... Et par af min mors gamle veninder tog jo også en endagstur fra Bornholm kun for at være med i kirken og til receptionen, det varmede....

absolut og ååårh det var sødt af din mors veninder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu havde vi jo ikke rigtigt nogen ønskeseddel men folk var nu ret kreative alligevel, vi fik nogen pengegaver og en del mindre gaver som kählervaser, oplevelsesgavekort, rejsebøger, håndklæder, gourmetkurv og et par enkelte flasker champagne

det var da nogle gode gaver
Absolut, og vi forventede ikke noget, det skal ikke være derfor folk kommer..... Et par af min mors gamle veninder tog jo også en endagstur fra Bornholm kun for at være med i kirken og til receptionen, det varmede....

absolut og ååårh det var sødt af din mors veninder

Jeg har jo kendt dem altid og har leget med deres børn da vi var yngre så det var bare så hyggeligt at de valgte at tage turen til Sjælland, hvis jeg kender dem ret kan de heller ikke holde sig væk når lille bebsen skal døbes når den tid kommer.... Den ene blev mormor sidste år så hun glæder sig sååååå meget til at starte mormor klub med min mor :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu havde vi jo ikke rigtigt nogen ønskeseddel men folk var nu ret kreative alligevel, vi fik nogen pengegaver og en del mindre gaver som kählervaser, oplevelsesgavekort, rejsebøger, håndklæder, gourmetkurv og et par enkelte flasker champagne

det var da nogle gode gaver
Absolut, og vi forventede ikke noget, det skal ikke være derfor folk kommer..... Et par af min mors gamle veninder tog jo også en endagstur fra Bornholm kun for at være med i kirken og til receptionen, det varmede....

absolut og ååårh det var sødt af din mors veninder

Jeg har jo kendt dem altid og har leget med deres børn da vi var yngre så det var bare så hyggeligt at de valgte at tage turen til Sjælland, hvis jeg kender dem ret kan de heller ikke holde sig væk når lille bebsen skal døbes når den tid kommer.... Den ene blev mormor sidste år så hun glæder sig sååååå meget til at starte mormor klub med min mor :-D

:lol: nej det kan du nok ha ret i

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk, at jeg ville svare, at jeg ikke forventer nogen gaver fra dem (altså når receptionsgæsterne spørger), men at jeg er glad for, hvis de vil komme og ønske tillykke på dagen.

Så tror jeg, at folk alligevel dukker op med en blomst eller en flaske eller en anden lille ting, men jeg ville have det lidt svært ved at skulle sende en ønskeliste afsted til folk, der "kun" skal med til receptionen.

Vi holdt ikke selv reception til vores bryllup, derfor har jeg ikke nogen praktisk erfaring med dette selv.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror faktisk, at jeg ville svare, at jeg ikke forventer nogen gaver fra dem (altså når receptionsgæsterne spørger), men at jeg er glad for, hvis de vil komme og ønske tillykke på dagen.

Så tror jeg, at folk alligevel dukker op med en blomst eller en flaske eller en anden lille ting, men jeg ville have det lidt svært ved at skulle sende en ønskeliste afsted til folk, der "kun" skal med til receptionen.

Vi holdt ikke selv reception til vores bryllup, derfor har jeg ikke nogen praktisk erfaring med dette selv.

:)

Ej det synes jeg så ikke om....

Kom endelig gerne med forslag til ønsker...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt at invitere til reception på facebook, men det er fordi Hubby ikke mente vi kunne lave flyers og give alle, hvilket jeg er glad for vi valgte ikke at gøre, da vi endte med at invitere 120 personer, kun til receptionen og det er uden de 50 der er inviteret til både middag og receptionen. Nå, :back2topic: så valgte vi at skrive at "Skulle man evt ønske at give en lille gave, skal det lige siges ,at vi ikke er de store vindrikkere og da blomster generalt herhjemme desværre vil blive udsat for aktiv dødshjælp, ville anden kreativ løsning være at foretrække." og så er der et link til vores hjemmeside hvor der også er gaveliste. Så kan folk selv vælge, men vi synes det var en fantastik god løsning. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer