adhe

Hvad gør man med ringene?

4 indlæg i dette emne

Jer der er gift.. Hvor manden ikke går med ring.. hvad gjorde I så?

Vi har ca 6000 kr til ringene og synes det er helt forrykt at købe et sæt når M aldrig kommer til at gå med sin :P Heller ikke i en halskæde... Havde I en billig ring eller slet ingen og hvis slet ingen hvad gjorde I så i kirken?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke gift, men kan dog svare på, hvad der kan ske i kirken :) Eftersom det med ringene ikke er en del af ritualet, så kan man helt undlade at gøre det i kirken. Eller hvis I vælger, at kun du skal have en ring, jamen, så er det kun dig, der får ring på i kirken. Eller I kan vælge at gøre det til en evt. reception efter selve vielsen eller til festen :)

0

Del dette indlæg

Hej. Hvad man gør? Tja kan kun fortælle hvad vi gjorde. Min mand ville udvæksle ringe i "kirken" (udendørs kirkebrullup)jeg fik en ny guld ring og min mand beholde sin forlovelsesring da han ikke går med sin men nu er den da velsignet som vielseseing og beholdt den på resten af dagen. Dette passede perfekt til os da vi på mange måder alligevel havde valgt et utraditionelt bryllup.

Skal lige sige at jeg ikke viste jeg fik ny ring da min mand blev ved med sige der ville han ikke bruge penge på. 😍😍

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer