PiaVP

Slør

6 indlæg i dette emne

Hej Hej jeg mangler slør til min brude kjole😄 men kan ikke finde ud af hvad præcist vandfaldssør er og om hvilken betydning 1 lag eller 2 lags slør har ... Jeg har en kjole der sidder til med lille slæb og mange blonder og en flot bar ryg med blonder på siden.... Jeg tænker ikke blonder på sløret ! Men vil gerne have et langt slør men vil jo også godt have så man kan se kjolen... Er der meget forskel i kvalitet på slør for jeg kan se nogle der sælger på dba ret billigt også men jeg ved ikke så meget om det😁

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være stor forskel på slør - nogle særligt fra Kina er mega grimme i deres finnish. Hvis du ønsker et langt slør, vil jeg helt sikkert gå efter et i 1 lag - og ikke vandfald. Brudetyl er blødt, men stivere end fx Engelsk tyl og det dyre silketyl - det er ikke nødvendigvis skidt at det ikke er helt så blødt, da det jo gør det en smule nemmere at få til at sidde flot bredt ud, hvor de andre "klasker" mere sammen. Det sidste kan jo også være det du ønsker. Find inspirationsbilleder af det look du vil have og gå efter den type tyl der kan give den effekt.

Jeg ville personligt aldrig give mere end 500,- for et almindeligt langt slør uden blonder. Men man skal passe på ikke at hoppe på de billigste tilbud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil råde dig til at prøve forskellige sammen med din kjole, det der fungere i teori fungere ikke altid i praksis og omvendt... Jeg vil dog også sige at du skal holde dig til 1-lags så man kan se din kjole tydeligt igennem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer