ChristinaBM

Kjole til havebryllup

8 indlæg i dette emne

HJÆLP!!

Vi skal holde havefest og har egentlig hele tiden tænkt, at jeg ville have en 2 i 1 kjole - kort indenunder og lang nederdel uden på :) men men men... Nu er jeg blevet helt forelsket i kjoler med slæb.. Ikke monster langt men bare lidt.

Men går det mon med slæb til en havefest ?

Mon man dør i en lang kjole i midt august?

Er klar over at kjolen bliver beskidt, men sådan er det jo bare:)

Del gerne jeres erfaringer med kjoler og havebryllup - smid gerne billeder op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer