JetteGS

Kunstige øjenvipper eller Eyelash extensions?

6 posts in this topic

Hvad kan I anbefale?

Jeg er meget hocked på eyelash extensions, men det er også bare en dyr løsning (fordi jeg sikkert ikke har lyst til at få dem af efterfølgende)

Men mine overvejelser går på:

Hvornår skal man have dem lavet? Er bange for, at jeg slet ikke synes, det er mig, så der skal gerne være tid og mulighed for at nå, at få dem af. Og kan man overhovedet få dem af, uden man mister sine egne øjenvipper?

Den billige løsning er kunstige øjenvipper - men er de ikke tunge, at have på i løbet af bryllupsdagen??

Skriv gerne jeres erfaringer :)

Og hvis I kan anbefale et sted i Aalborg, så endelig skriv det her :)

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge lash Extension.

Få lavet dem 3 uger før dit bryllup og så få dem fyldt op dagen før.

Så kan du nå at få dem af hvis du mod forventning ikke kan lide at have dem på eller dine øjne bliver generet af dem.

Der hvor man for dem lavet, kan de også fjerne dem igen uden de skader dine egne vipper. De har sådan noget specielt gel de smøre på som opløser limen

Jeg vil anbefale SOPH studio

0

Jeg har også eyslash extensions og jeg er blevet virkelig afhængig af dem, det ser så pænt og samtidigt naturligt ud :)

Jeg vil også anbefale dig at få dem lavet et stykke tid inden brylluppet.

I min situation skulle jeg vænne mig til at have dem, og jeg var faktisk ved at give op, da de stadig efter flere dage var generende, da jeg havde fået det lavet første gang.

Jeg googlede og fandt frem til at længere vipper skaber en større "vindzone" og derfor kan du opleve at dine øjne bliver tørre og trætte dels fordi det "blafrer" mere foran øjnene og fordi der kommer mere snavs i øjnene

Det var præcis sådan jeg havde det den første lille uges tid.

Nu er der ingen problemer overhovedet, og det er slet ikke sikkert, at du ville blive generet af det i starten, men for en sikkerheds skyld så ville jeg få det lavet i god tid så du ikke sidder med trætte øjne til brylluppet :)

De der kunstige vipper man købet på en række og skal lime på har jeg prøvet men kan simpelthen ikke få det til at sidde ordenligt ;)

0

Tusind tak for jeres svar emtoli og Ki :)
Bliver nok nødt til at prøve lash extensions ;) Har også gerne ville have det længe, men synes også bare det virker ret dyrt (og som noget, jeg meget nemt kan blive afhængig af)

Hvor tit skal man ca have fyldt op? Så et enkelt sted, at man skulle regne med hver 2. uge, og andre steder står der hver 3.-4. uge... Hvad er jeres erfaringer?

0

Annonce ♥

Hver 3 uge anbefaler man.

Jeg har haft dem på et par år, og er siden blevet uddannet til selv at kunne lave dem

0

Hver 3. uge skal jeg have fyldt på, ja det er ikke en billig affære du roder dig ind i men jeg er så glad for mine at jeg ikke vil undvære dem :)

0