Pup and Pony

Fotograf omkring Aarhus til billeder i skoven?

11 indlæg i dette emne

Som de fleste andre vil vi gerne have taget nogle lækre bryllups billeder, men jeg synes det er meget svært (læs. umuligt) at finde nogen, som tager billeder i den stil vi kan lide.

Vi er ikke til de klassiske eller sjove billeder, men noget som har et lidt mere mørkt vintage feel, uden alle de varme filtre.

Er der nogen her inde som kender en fotograf omkring Aarhus, som tager billeder i stil med dem nedenfor?

*Billederne har et lidt varmt skær, efter jeg har komprimeret dem, men det skal de ikke have.

post-81860-0-44645600-1458652710_thumb.j

Redigeret af Pup and Pony
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige set billeder på Danske Fotografer facebook siden fra Anders Dalsgaard Photography. Han har både en FB side og en instagram profil. Prøv at kigge på hans billeder.

Ej, det er bare helt perfekt! Lige sådan nogle billeder vi gerne vil have :biggrin:

Tusinde tak! Og så kan man bestemt ikke klage over prisen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige set billeder på Danske Fotografer facebook siden fra Anders Dalsgaard Photography. Han har både en FB side og en instagram profil. Prøv at kigge på hans billeder.

Ej, det er bare helt perfekt! Lige sådan nogle billeder vi gerne vil have :biggrin:

Tusinde tak! Og så kan man bestemt ikke klage over prisen :thumbsupsmileyanim:

Dejligt det lige ramte! Og sjovt at det var helt tilfældigt jeg faldt over hans billeder og tænkte at de var ret flotte, og passede lidt i stil med det i eftersøgte :)

Har du kontaktet ham?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige set billeder på Danske Fotografer facebook siden fra Anders Dalsgaard Photography. Han har både en FB side og en instagram profil. Prøv at kigge på hans billeder.

Ej, det er bare helt perfekt! Lige sådan nogle billeder vi gerne vil have :biggrin:

Tusinde tak! Og så kan man bestemt ikke klage over prisen :thumbsupsmileyanim:

Dejligt det lige ramte! Og sjovt at det var helt tilfældigt jeg faldt over hans billeder og tænkte at de var ret flotte, og passede lidt i stil med det i eftersøgte :)

Har du kontaktet ham?

Det var perfekt ramt!

Ja, jeg har skrevet en mail til ham, så nu venter jeg bare i spænding.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Glæder mig til at høre om han kan og om i vælger ham :)

Så er han booket!

Han skrev tilbage meget hurtigt og virker super sød, så vi glæder os til at møde ham face-to-face :biggrin:

Han skrev, at grundet stor efterspørgsel vil han hæve priserne, men fordi vi er så tidligt ude, får vi det til den nuværende pris :thumbsupsmileyanim:

Endnu engang mange tak for hjælpen Dkchelle :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer