Janina

Sælge eller gemme?

3 indlæg i dette emne

Det er nu 4 år siden jeg blev gift og jeg har endnu ikke besluttet mig - skal jeg sælge eller beholde kjolen?

Den var sat til salg kortvarigt, men blev ikke solgt og imidlertid blev jeg i tvivl. Det er ikke ligefrem en kjole som kan bruges til festkjole og jeg har ikke planer om at sy den om til dåbskjole. Jeg aner ikke hvad jeg skulle bruge den til, men jeg kan heller ikke helt holde ud at skulle af med den.

Hvad er jeres tanker om at sælge eller gemme jeres kjoler, når engang den store dag er ovre?

(Hvis nogen skulle være interesseret, var nyprisen 7000 så vidt jeg husker og den er ca. str. 50-52, så giv et bud!)

post-56328-0-28599800-1459720268_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke du er 100% sikker på at du vil sælge den, så lad være, chancen for at man fortryder er stor.
Og da du selv er inde på, at du ikke ville kunne holde ud at skulle af med den, så behold den

Nu ved jeg ikke hvor udbredt det er her hjemme, men jeg har set at nogen vælger at få deres brudekjole rammet ind hvor de så hænger den op på væggen, ved ikke om det er noget du synes om?

Har du gjort dig nogen tanker om, at du kunne få den syet om så den mindede mere om en fest/galla kjole også evt. få den farvet?
- så ville du jo kunne bruge kjolen til andre festlige lejligheder, eller måske vente til jeres kobberbryllup eller sølvbryllup også få den syet om der?.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv nogen følelse for min brudekjole, faktisk aner jeg ikke, hvor den er blevet af (det er 16 år siden, jeg blev gift). Vi er stadig lykkeligt gift så det er ikke derfor, jeg er ligeglad med kjolen.

Hvis du ikke har tænkt dig at anvende den til noget som - sy den om - bruge den til pynt på en gine eller andet, så ville jeg sætte den til salg igen.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer