Sign in to follow this  
Followers 0
Brian & Laila

søger gode råd

2 posts in this topic

Jeg skal giftes sidst i maj til næste år, men jeg vil gerne tabe mig 20-30 kg inden jeg skal prøve brudekjoler, som bliver først i januar.

har i nogen gode forslager til sund mad, som hele familien kan spise og til noget motion som man kan lave der hjemme , jeg er begyndt at cykle 

0

Annonce ♥

Hej og velkommen til Bryllupsklar.

Jeg er ikke ernæringsekspert overhovedet, men når jeg tænker sund mad så tænker jeg en varieret kost med masser af det grønne.Jeg har selv skåret en smule ned på ris og pasta, jeg spiser det stadig men tager lidt mindre af det og så mere kød og grønt. Men jeg træner en del og kan derfor ikke undvære mine kulhydrater. Jeg har ingen erfaring med den her LCHF, hvor man helt skærer ris, pasta, brød væk.

Vidste du at kartofler er den spise, som mætter mest for færrest kalorier? Hvis du altså ikke putter dem i friture :)

Jeg spiser salat de fleste dage til frokost og så spiser jeg små mellemmåltider. Jeg spiser et stykke frugt mellem morgenmad og frokost og måske en halv skive rugbrød mellem frokost og aftensmad. Jeg forsøger ikke at spise mig propmæt til aftensmaden, så tager jeg hellere en lille portion yoghurt inden jeg går i seng.

Om det er den rigtige måde for dig at leve på, det ved jeg selvfølgelig ikke, men det fungerer for mig :)

Jeg træner 3-4 gange om ugen - hård træning med masser af cardio og styrketræning.

Hvis jeg på forhånd ved, at det kommer til at knibe med at nå træningen en dag, så laver jeg nogle små serier derhjemme på gulvet bare for lige at få lidt puls.

Jeg kører 10-10-10 og så en kort pause pause og så 10-10-10 igen og gentager måske en 4-5 gange. Mere skal der ikke til for at få pulsen i gang.

Mine rotationer kunne fx være

10 squats, 10 armbøjninger, 10 mavebøjninger

Du kan jo lave lige præcis de øvelser, som passer dig der er masser af ting, man kan lave derhjemme som ikke kræver det store i hverken plads eller tid.

Jeg vil ønske dig alverdens held og lykke med dit vægttab, jeg hepper på dig :)

0