dsm89

Menukort/hvem-er-hvem

3 indlæg i dette emne

Jeg ved der findes flere tråde med samme emne..

MEN! :) jeg tænker på at have ét menukort/hæfte med hvem-er-hvem på hvert bord. Det bliver runde borde og pynten/centerpiece er ret detaljeret. Derfor synes jeg det bliver "for meget", hvis der skal være menukort/hæfter på hver tallerken.

Andre der er enige? 

Bordkortet vil også blive enkelt men så det passer med centerpiece og menukort/bordhæfte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det giver meget god mening, synes jeg :) Jeg har selv købt et spejl, hvor jeg vil skrive menuen på - så vi kommer heller ikke til at have en masse hæfter og alt det der ude på bordet. Det bliver bare helt simple hvide bordkort med sort skrift til folks navne. Spejlet kommer til at stå på et lille pyntet bord ude ved en af væggene med lys foran. Jeg tror nok, at det skal blive fint :)

0

Del dette indlæg

19 minutes ago, SilleMy said:

Det giver meget god mening, synes jeg :) Jeg har selv købt et spejl, hvor jeg vil skrive menuen på - så vi kommer heller ikke til at have en masse hæfter og alt det der ude på bordet. Det bliver bare helt simple hvide bordkort med sort skrift til folks navne. Spejlet kommer til at stå på et lille pyntet bord ude ved en af væggene med lys foran. Jeg tror nok, at det skal blive fint :)

Super god ide!

Det med spejlet har jeg også planlagt som bord-oversigt - det skal stå ved døren til festlokalet ;) vi kører det rustikke tema :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer