Pjevs

hvordan går det med jeres vægttab

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej 

Jeg er ret ny herinde, men er da ved at lære at finde rundt nu :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal tabe omtrent 15-20 kg inden 05/08-2017, så jeg har heldigvis lidt tid at løbe på endnu, men skal jo også ud og prøve kjoler osv på et tidspunkt, og inden da vil jeg i hvert fald gerne af med ca 10 kg. Jeg spiser efter lchf og er endelig kommet i gang med træning igen. Det har stået på pause længe - meget længe :floejt:

Men når man så lige får sat en dato på, så ryger motivationen altså bare i top, så jeg arbejder så hårdt jeg kan og siger nej til alle de "gode" ting - og det går faktisk ret godt. Glæder mig sådan til bryllup i en forhåbentlig slankere version af mig selv :cheerleader3:

Men jeg har tabt 4 kg siden nytår :lol:

 

Diane

Redigeret af DianeSussi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-14 kg siden januar.. Men så var min H2B og jeg lige en tur i USA i 20 dage.. 

Me love margarita & burgers!! Så det var lige +4 kg... BUM! 

Nu er det 2 uger siden vi kom hjem, En virkelig nem pga vejret vand detox, kun 3 virkelig hårde (pga vejret) gange i trænings centeret. Så var de 3 af dem væk igen. wiii!!

 

 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On Tuesday, June 07, 2016 at 8:56 AM, KRMB09 said:

-14 kg siden januar.. Men så var min H2B og jeg lige en tur i USA i 20 dage.. 

Me love margarita & burgers!! Så det var lige +4 kg... BUM! 

Nu er det 2 uger siden vi kom hjem, En virkelig nem pga vejret vand detox, kun 3 virkelig hårde (pga vejret) gange i trænings centeret. Så var de 3 af dem væk igen. wiii!!

 

 

Det lyder da til, I har haft en rigtig skøn tur til USA :floejt::lol:

Hvornår skal I giftes? Og hvor meget mangler du at tabe :)

Min motivation er her stadig, men vægten er sgu ikke enig med mig trods den rigtige kost og træning 3-4 gange om ugen, men jeg holder ved. Kroppen skal bare lige fatte budskabet!

 

Super flot med de 14 kg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, DianeSussi said:

Det lyder da til, I har haft en rigtig skøn tur til USA :floejt::lol:

Hvornår skal I giftes? Og hvor meget mangler du at tabe :)

Min motivation er her stadig, men vægten er sgu ikke enig med mig trods den rigtige kost og træning 3-4 gange om ugen, men jeg holder ved. Kroppen skal bare lige fatte budskabet!

 

Super flot med de 14 kg :thumbsupsmileyanim:

Husk på, at muskler vejer mere end fedt, så mål dig i stedet for at kigge på vægten, så kan du garanteret se store resultater. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, camillahilde said:

Husk på, at muskler vejer mere end fedt, så mål dig i stedet for at kigge på vægten, så kan du garanteret se store resultater. :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg ved det. Skal også have lavet måleskema :floejt: men trods da skal vægten ikke sige 80+, når jeg kun er 1,67 høj :biggrin: men det skal nok komme.

Laver måleskema fredag morgen. Der har jeg god tid :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 8/6/2016 at 4:33 PM, DianeSussi said:

Det lyder da til, I har haft en rigtig skøn tur til USA :floejt::lol:

Hvornår skal I giftes? Og hvor meget mangler du at tabe :)

Min motivation er her stadig, men vægten er sgu ikke enig med mig trods den rigtige kost og træning 3-4 gange om ugen, men jeg holder ved. Kroppen skal bare lige fatte budskabet!

 

Super flot med de 14 kg :thumbsupsmileyanim:

Jep det var en rigtig go tur.. måske lidt for go.. Men havde givet mig selv lov til at nyde ferien.. og ja det gjorde jeg så.. 

Skal giftes den 1 okt. 

Har købt min kjole. Så det er begrænset, hvor meget mere jeg må tabe mig. Nu skal jeg bare holde det ved lige og måske få lidt mere styr på mine mormor arme.. :o

Min motivation er der også endnu.. og hvis jeg mister den kigger jeg bare på et billede af min kjole.. :lol:

Jeg var på LCHF og trænede 3 gange om ugen af 45 min. først 4kg gik rigtig hurtigt.. Og så skulle jeg lige igennem en en måned, hvor der intet skete, nix, NOTHING! Det havde jeg virkelig lyst til at stoppe alt lige der og køre ned efter en lagkage.. Så kan det også bare være lige meget.. og så tog det lige pludselig til igen. 

Så bare klø på.. Det skal nok lykkes.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2016 at 2:37 PM, KRMB09 said:

Jep det var en rigtig go tur.. måske lidt for go.. Men havde givet mig selv lov til at nyde ferien.. og ja det gjorde jeg så.. 

Skal giftes den 1 okt. 

Har købt min kjole. Så det er begrænset, hvor meget mere jeg må tabe mig. Nu skal jeg bare holde det ved lige og måske få lidt mere styr på mine mormor arme.. :o

Min motivation er der også endnu.. og hvis jeg mister den kigger jeg bare på et billede af min kjole.. :lol:

Jeg var på LCHF og trænede 3 gange om ugen af 45 min. først 4kg gik rigtig hurtigt.. Og så skulle jeg lige igennem en en måned, hvor der intet skete, nix, NOTHING! Det havde jeg virkelig lyst til at stoppe alt lige der og køre ned efter en lagkage.. Så kan det også bare være lige meget.. og så tog det lige pludselig til igen. 

Så bare klø på.. Det skal nok lykkes.. :cheerleader3:

Det er jo lige om snart! 
 

Ja den skal jo helst gerne sidde godt, når du skal giftes, selvom der vel kan rettes lidt til :biggrin: årh de mormorarme der. Dem kender jeg alt til. De er ikke til at komme ordentligt til livs :td:

Hihi, det er da også en rigtig god kilde til motivation. Den har jeg desværre ikke endnu, men det går alligevel :) selvom denne weekend har været hård. Har været til barnedåb. Men jeg glæder mig meget til at komme afsted til ugens første træning i morgen :cheerleader3:

Den historie skal jeg lige huske. At holde i selvom alting bare står stille :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer