Dkchelle

Labels til vandflasker

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det overvejer jeg også. Har du et billede af hvordan det ser ud? 

Noget andet - jeg kunne godt tænke mig at høre hvilken slags printer du har? Jeg har en hp scanner/printer og vi har en almindelig laser printer (meget gammel). Så jeg ved faktisk ikke om det overhovedet ville kunne lade sig gøre at udskrive noget der ser pænt ud. 

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke lige få uploaded billede fra mobilen, men der ligger billeder af vores egne ca halvt nede på første side her:

jeg har en helt almindelig HP 3-i-1 printer, det vigtigste er at den kan printe på karton.... Med få undtagelser så printer jeg alt jeg laver til mine kunder direkte på karton så den er i flittig brug... Den var ellers ved at ryge på lossepladsen lige før jeg selv blev forlovet fordi jeg synes den var irriterende, men den printer så pænt på karton så endnu har den fået lov til at overleve :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

13 hours ago, Camilla_krøier said:

Jeg kan ikke lige få uploaded billede fra mobilen, men der ligger billeder af vores egne ca halvt nede på første side her:

jeg har en helt almindelig HP 3-i-1 printer, det vigtigste er at den kan printe på karton.... Med få undtagelser så printer jeg alt jeg laver til mine kunder direkte på karton så den er i flittig brug... Den var ellers ved at ryge på lossepladsen lige før jeg selv blev forlovet fordi jeg synes den var irriterende, men den printer så pænt på karton så endnu har den fået lov til at overleve :-)

Min ligner denne her og jeg aner ikke om den kan printe på karton eller lignende. Det er flere år siden jeg har brugt den som printer. 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer