VA17

Smykker og diadem??

4 posts in this topic

Hejsa Alle sammen :lol:

Jeg sidder som mange andre og er lidt i tvivl om hvilke smykke jeg skal have på. 

I første omgang tænkte jeg, at jeg ville have en halskæde på fra min oldemor (med klare sten der er slebet lidt som diamanter og ligger i et bladmønster), et par simple øreringe jeg fik af en veninde for mange år siden og et lille diadem (fordi det har jeg altid ønsket mig og det var det første min far mente jeg skulle have på, da han hørte om kjolen). Jeg går ALTID med en simpel halskæde til hverdag, så tanken om ikke at have en på er lidt underlig. 

Min bror er imellem tiden kommet på banen med et forslag om, at han købte et sæt smykker med hjem til mig fra hans udstationering da han kan få safirsmykker til en billig penge der hvor han er. Jeg tænkte så at et par blå safirøreringe ville være rigtig flot til, så jeg sendte ham nogle billeder han kunne kigge efter. Han kommer hjem 1. gang om 4 uger, så jeg håber at han har det med der. 

Jo mere jeg tænker over det er jeg nervøs for om det måske bliver for meget bling. 

Min kjole vil jeg betegne som lidt enkel, da der kun er lidt pynt på overdelen i  form af hvide perler og broderinger. Jeg skal have lavet krøller som skal sættes lidt løst op og så skal jeg have et langt meget enkelt slør på. 

Jeg håber at I kan hjælpe mig med at vælge :lol:

0

Annonce ♥

Uh det er super svært at sige uden at have set de forskellige outfits :)

Blå safir ørenringe kan jo være så smukke men kan også hurtigt blive meget blikfang. Helt uden at have set noget af det, så ville jeg sige ørenringe fra din veninde, som lyder til at være mere enkle når du også skal have halskæde og diadem på. 

0

Blå smykker er da super fine, men de skal være enkelte eller er der nok for meget Dronning Magrethe over det til mig... men farven er der bestemt ikke noget med

0

Jeg vil sige det samme som de andre. Så længe de ikke er for store kan du sagtens have blå safirer på. Men jeg ville nok også vælge smykkerne fra din veninde, da jeg selv er til det mere enkle :)

0

Annonce ♥