Sign in to follow this  
Followers 0
mrssicilia

Lad mig præsentere Luna

2 posts in this topic

Lige siden vi mistede alle vores katte pga. en emsig nabo, har vi begge gået og manglet noget i huset.

Det ændrede sig, da vi for første så Luna sammen med hendes søskende en forårsdag sidste år - vi forelskede os med det samme i den skønne uldtot.

Hvem er Luna?

Luna er en blanding mellem Labrador og Berner Sennen, med overvægt på Berner Sennen. Hun blev født den 29. april 2016, og er den yngste i kuldet. Vi talte virkelig tingene igennem inden vi besluttede os, og i dag kan vi slet ikke undvære vores frække, skønne, lærenemme og uimodståelige hundepige - hun charmede sig ind på os, og sine omgivelser - særligt Bernerdrengen over for har forelsket sig i Luna - og er helt elektrisk når han ser hende, OG kærligheden er gengældt, Luna bliver totalt kulret, når hun ser Newton som han hedder.

Hun bliver også kulret, når hendes menneskefar, Keld, kommer hjem fra arbejde, så skal der møfles i stor stil inden vi alle tre går over i den nærliggende skov, hvor Luna får læst avisen, og også selv tilføjer nogle nyheder, som de andre hunde kan læse.

Jeg går hjemme og pusler med en bog om min fortid i Københavns pulserende liv i 70´erne, og Luna er den perfekte muse - hun lægger sig under computerbordet mens jeg skriver, og ordene flyder let og elegant gennem mit hoved og fingre inden de finder plads på skærmen - åhhhh jo, jeg har meget at takke min hundepige for <3<3<3 

0

Annonce ♥