Sign in to follow this  
Followers 0
mrssicilia

Der blev festet igennem

1 post in this topic

For nylig var Keld og jeg i København på et kort ophold inden vi skulle med DFDS til Oslo med min søn og hans far.

Aftenen inden vores afrejse mødtes vi med en eksklusiv flok på restaurant Flammen på H.C. Andersens Boulevard ved Tivoli, og deriblandt var Bent og Lone fra Diskobil, som totalt overraskede mig, Lone havde formummet sig bag et par store solbriller, og jeg kunne ikke kende hende. Lone havde i al hemmelighed ringet til Flammen og bedt dem om at gøre plads til to gæster mere, men jeg måtte under ingen omstændigheder vide noget, og det var Flammens personale helt med på.

Min ungdoms DJ: Jim Rasmussen, hans hustru Lissy, min klubdanseveninde Helle, Lizette som har været Jims klassekammerat og også medlem af klubben, Hanne-Tove og hendes mand Kim var alle vidner til min morsomme reaktion, da jeg opdagede at Bent og Lone også deltog i middagen, og hvor blev jeg glad, for det har længe været mit store ønske, at min ungdoms DJ fra klubben mødte DJ´en som spillede til Kelds 50 års fødselsdag og vores kobberbryllup, og ganske som forventet faldt de to gents i en hyggelig samtale om musik osv.

Rundt om bordet var stemningen høj, og vores tjener morede sig vist over vores løssluppenhed, og vi var ikke til at drive ud af restauranten sådan hyggede vi os og fortalte morsomme historier, der fik os alle til at le hjerteligt.

Da vi stod uden for, stod jeg tilfældigvis mellem Jim og Bent, og sagde varmt: Hvor er jeg dog heldig, her står jeg med min fortids DJ og min nytilkomne DJ, og I er begge en del af min og Kelds fremtid - Jim og Bent kunne kun smile af mine ord, for de kunne høre, at jeg var rigtig glad for at være sammen med dem begge to.

Efter nogle dejlige timer var det tid til at tage afsked, og vi var enige om efterfølgende på Facebook, at den aften var en klar ommer - forstået på den måde, at vi skulle gentage den, og det sker så den 5. december, hvor Keld og jeg igen skal til København for at opleve hovedstaden ved juletid :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥