Susanne Hammer

Hjerte Sang På Engelsk

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

On 16/6/2018 at 3:17 PM, Susanne Hammer said:

Hej 

Min Niece skal giftes i Sarejevo til Juli og der er en del Engelsk talende gæster. Jeg leder efter en Engelsk hjerte sang. Har før set den et sted, men kan ikke huske hvor. Mon der er nogen som kender den???? Vil være utrolig glad for hjælp. Venlig hilsen Susanne 

 

 

Stort tillykke med din niece :)

 

Når du siger hjertesang, hvad mener du så helt præcist? Der findes jo mange sange på engelsk hvor hjerte er med i...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for det. De to sange som jeg har set og ikke kan finde igen hår på melodierne Skud gammel venskab rejn forgå, Auld lang syne og Kiss me hony hony Kiss me. Dem begge to går man op til brudeparret med et hjerte af rødt karton med sit navn eller et vers på

Venlig hilsen Susanne Hammer 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kiss me Honey anvender jeg faktisk selv typisk ved kysserunderne og har aldrig hørt den brugt som "hjertesang" :) I DK er et nummer som "jeg vil male dagen blå" mere anvendt til det men hvad de gør i England skal jeg ikke kunne sige. Jeg har aldrig oplevet nogle af delene ved de DK-UK fester jeg har spillet til. Men hvorfor ikke bruge instrumentaludgaverne og så lave egne tekster :)      

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2018 at 9:49 AM, diskobil said:

Kiss me Honey anvender jeg faktisk selv typisk ved kysserunderne og har aldrig hørt den brugt som "hjertesang" :) I DK er et nummer som "jeg vil male dagen blå" mere anvendt til det men hvad de gør i England skal jeg ikke kunne sige. Jeg har aldrig oplevet nogle af delene ved de DK-UK fester jeg har spillet til. Men hvorfor ikke bruge instrumentaludgaverne og så lave egne tekster :)      

Hej Diskobil. Instrumental udgaverne er nok rigtig gode at bruge til selv at lave sang tekster til. Hvis man så bare kunne dette, den situation er jeg desværre ikke så heldig at være i. Derfor søgte jeg hjælp herinde 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle er tilgængelige instrumentalt men det forudsætter selvfølgelig at man selv kan lave sangteksterne som du siger :) På det punkt er google og søg erstat ikke altid sagen - Der kunne man måske alliere sig med nogen som kan :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer