Louisesigh

Bryllupsarrangør til de små bryllupper

1 indlæg i dette emne

Hej med jer!

Jeg skal selv giftes i 2020 og har længe tænkt at dét at være bryllups arrangør godt kunne være noget for mig. Den teori er jeg bare blevet bekræftet i nu hvor jeg selv er begyndt at kigge og planlægge en smule. Men jeg tænker ikke jeg kun vil gå efter de helt store og meget luksuriøse bryllupper! Jeg tænker at alle (budgetter) nemt kan bruge en hjælpende hånd. Hvad tænker I om det? Hvis jeg nu kunne skaffe jer rabatter hos blomster-, mad-, musik og hvad der ellers skal til-leverandøren, kunne det så have interesse?

Hvis jeg kunne hjælpe jer og jeres partner og guide jer, så I ikke skal stresse over de små detaljer. Jeg kunne hjælpe til på selve dagen og sørge for at alt går smurt.

Kunne det have interesse? Jeg tænker det prismæssigt ville koste mellem 10-20.000 (jeg har ikke regnet prisen helt nøjagtig ud endnu) alt efter hvor meget hjælp I skal have - det tænker jeg nemlig også er meget individuelt fra par til par. Tilgengæld kunne jeg måske sørge for at mange af de penge bliver hentet "hjem igen" i form af gode rabatter osv.

Må jeg høre jeres mening? Kunne dette være et potentielt marked eller er jeg skør?

Kom også gerne med gode råd eller idéer I tænker kunne være fedt at få med!

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥