gettingready

gravid brud brudekjole jylland/fyn

4 posts in this topic

Jeg skal til at finde en brudekjole, og jeg er mega spændt :cheerleader3: jeg skal giftes til september. og til den tid (hvis alting går godt) er jeg omkring 6 måneder i min graviditet - med tvillinger:o Det er selvfølgelig ikke helt planlagt, men vi er alligevel glade for det. Men jeg skal jo kunne klemme mig ned i en smuk brudekjole. Så jeg ville høre om I kender nogle steder i Jylland eller Fyn hvor jeg ville kunne finde en brudekjole til gravide. Lilly har ikke særlig stort udvalg, men jeg prøver selvfølgelig der :) Håber nogen kan hjælpe :)

0

Annonce ♥

Skott i Rold i Himmerland :) 

0

Hej Gettingready

Du har sikkert allerede fundet en kjole, men ellers vil jeg anbefale at kigge efter en kjole i nogle størrelser større og så få en skrædder til at sy ind, så det passer figuren. Så bliver udvalget lidt større. Synes de fleste graviditetskjoler jeg prøvede var lidt kedelige - jeg ville have den store kjole ;)

Jeg var gravid sidste år og fik købt en meget smuk kjole, men vi endte med at udskyde brylluppet. 
Så hvis du er interesseret, har jeg en ubrugt kjole til salg, som ikke er blevet tilrettet hos skrædder. Den har både bling, blonder og fine knapper i ryggen. Jeg er dog i KBH.

Jeg har en graviditetspude på maven på billederne, hvis du synes maven sad lidt sjovt ;)

IMG_1148 (1).PNG

IMG_1146.jpg

IMG_1145 (1).jpg

IMG_1144 (1).jpg

0

Annonce ♥