Latilja

Stropløs bh

8 posts in this topic

Halløj.

Jeg er nu gået på udkig efter en stropløs bh. Jeg har en stor buste (ca 85H/I) og synes ærlig talt det er svært at finde en bh til. Jeg har ammet 2 børn, så det er ikke just fordi de er super placeret længere. Hit mit. Noget der gerne koster under 500 og har lav ryg.  Åh ja og så lige bagsiden af min kjole.

20200122_191804.jpg

Edited by Latilja
0

Annonce ♥

Sikken en smuk kjole!!

Er der slet ikke noget støtte i kjolen? For hvis den sidder lidt til, kunne du måske forsøge med BH-tape. Jeg har købt i Magasin og de har til flere størrelser. 

Men jeg har en sørgeligt lille barm, så jeg ved ikke lige om det kan holde en større barm oppe...

0

Jeg havde en kjole lidt ligesom din, og jeg fandt en rigtig god bh ved Hunkemöller. Størstedelen af bagsiden var et bredt gummi-bånd (gennemsigtigt), så man ikke rigtig kan se det. Blonderne på min kjole skjulte det rigtig fint!

Mht. stropperne så kan du prøve med gennemsigtige gummi-stropper. Det gjorde jeg, og igen kunne blonderne/tyl skjule dem.

0

Annonce ♥

On 1/22/2020 at 8:00 PM, sha said:

Sikken en smuk kjole!!

Er der slet ikke noget støtte i kjolen? For hvis den sidder lidt til, kunne du måske forsøge med BH-tape. Jeg har købt i Magasin og de har til flere størrelser. 

Men jeg har en sørgeligt lille barm, så jeg ved ikke lige om det kan holde en større barm oppe...

Mange tak. Det var faktisk ikke helt det look jeg gik efter, men da jeg prøvede den på, så vidste jeg bare det var den rigtige.

Ang støtte, så kan jeg ikke huske det. Jeg havde normal bh på til prøvningen, så tror ikke jeg lagde mærke til det.

IMG_3037.jpg

Edited by Latilja
0

34 minutes ago, ChristinaV said:

Jeg havde en kjole lidt ligesom din, og jeg fandt en rigtig god bh ved Hunkemöller. Størstedelen af bagsiden var et bredt gummi-bånd (gennemsigtigt), så man ikke rigtig kan se det. Blonderne på min kjole skjulte det rigtig fint!

Mht. stropperne så kan du prøve med gennemsigtige gummi-stropper. Det gjorde jeg, og igen kunne blonderne/tyl skjule dem.

Tak for input. Desværre har hunkemöller ikke rigtig bh'er i min størrelse, men det kan være andre producenter derude har noget lignende. Så jeg vil gå på jagt :)

0

On 23/1/2020 at 9:07 PM, Latilja said:

Tak for input. Desværre har hunkemöller ikke rigtig bh'er i min størrelse, men det kan være andre producenter derude har noget lignende. Så jeg vil gå på jagt :)

Prøv det  :thumbsupsmileyanim:  Jeg bruger selv “kun” B, så jeg har ikke helt styr på, hvilke mærker der laver hvilke størrelser

0

Annonce ♥