sha

Taske?

9 indlæg i dette emne

Jeg har kigget på håndtasker til den store dag men er godt nok i tvivl. Ville aldrig vælge en hvid taske "i virkeligheden", så jeg vil helst ikke bruge alt for mange penge på den men på den anden side er det jo også fedt at tøj og tasker passer sammen. 

 

Jeg tænker at den skal indeholde telefon, pudder og læbestift, et par panodiler og en pakke lommetørklæder, da jeg hyler for et godt ord. 

 

Hvad gør I andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til mit første bryllup havde jeg en clutch til de fornødenheder du selv nævner Sha :) Og vil jeg nok også gøre denne gang. 

Afhængigt af farven på kjolen kunne jeg dog godt finde på en farve i champagne, knækket hvid eller lignende - dels for at bryde det lidt, dels for at den kan bruges efterfølgende også :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres input. Jeg vil nok ikke kunne undvære at have make-up og telefon i nærheden, må jeg med skam i stemmen indrømme :unsure:

 

Det var en god idé at gå for en taske i en anden farve, så jeg har lige bestilt den her. Den passer til skoene (håber jeg), er ikke kæmpestor og så vil jeg kunne bruge den efterfølgende til en lys sommerkjole. Den kan også bruges som cross-body, så jeg kan cykle med den   :cheerleader3:

 

  Fritzi aus Preußen - DOMI SUPERGRAIN - Skuldertasker - light rose

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

48 minutes ago, sha said:

Tak for jeres input. Jeg vil nok ikke kunne undvære at have make-up og telefon i nærheden, må jeg med skam i stemmen indrømme :unsure:

 

Det var en god idé at gå for en taske i en anden farve, så jeg har lige bestilt den her. Den passer til skoene (håber jeg), er ikke kæmpestor og så vil jeg kunne bruge den efterfølgende til en lys sommerkjole. Den kan også bruges som cross-body, så jeg kan cykle med den   :cheerleader3:

 

  Fritzi aus Preußen - DOMI SUPERGRAIN - Skuldertasker - light rose

 

Hvor er den fra? Den er virkelig fin <3

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, k241992 said:

 

Hvor er den fra? Den er virkelig fin <3

Ih! Tusind tak. Den er fra et mærke, der hedder Fritzi Aus Preussen og er købt på Zalando. Jeg kan tage et foto, når den ankommer, så man bedre kan se hvordan den er i virkeligheden. Den kostede kun 237,- i øvrigt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, sha said:

Спасибо за ваш вклад. Я, вероятно, не могу помочь, но у меня есть грим и телефон рядом, я должен признать, со стыдом в моем голосе :unsure:

 

Было хорошей идеей купить сумку другого цвета, поэтому я просто заказал ее здесь. Он подходит для обуви (я надеюсь), не очень большой, и поэтому я смогу потом использовать его для легкого летнего платья. Его также можно использовать в качестве креста, поэтому я могу кататься на нем   :cheerleader3:

 

  Fritzi из Пруссии - DOMI SUPERGRAIN - Skuldertasker - светлая роза

Stilfuld og elegant. 

Det vigtigste er, at der ikke er distraherende detaljer, så dette er ideelt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, sha said:

Ih! Tusind tak. Den er fra et mærke, der hedder Fritzi Aus Preussen og er købt på Zalando. Jeg kan tage et foto, når den ankommer, så man bedre kan se hvordan den er i virkeligheden. Den kostede kun 237,- i øvrigt :biggrin:

 

jaaaa må du meget gerne! Den ser bare så flot ud nemlig :D 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer