KnapSåTraditionel

Håropsætning på SAMSØ. HELP!!

2 posts in this topic

jeg skal giftes på Samsø til september. Jeg glæder mig, min kommende mand og jeg er meget forskellige mennesker, but he just gets me...han elsker mig på trods af alle mine quirks...og jeg elsker ham. Vi har planlagt tid, sted, tøj til ham og tøj til mig. Jeg er rimelig ferm til makeup selv så der er jeg ikke nervøs. Men jeg bruger (af flere årsager) paryk, og jeg plejer bare at have løst hår for det ved jeg han elsker. Men! Nu har min (semi-bossy) søster meldt sig på banen og forlangt en frisør til at style hår. Hun har langt hår og det har hendes datter også. Altså...jeg er ikke nærig, men det er bare ikke nødvendigt for mig...tingene behøver ikke være så stive! Og det store problem er...HVOR OG HVORDAN FINDER JEG ÉN DER KAN SÆTTE HÅR PÅ FREAKING SAMSØ!!! (Jeg tjekkede Google for 2 frisører og kunne kun finde billeder af folk over 60 der havde fået klippet og sat hår...not really a promising start!)...så...alle råd, ideer, whatever er ret velkomne på nuværende tidspunkt!!!

0

Annonce ♥

Tillykke!
Er det kun din søster og niece der skal have sat hår?
På facebook fandt jeg hende her: Frisørsaloonen Samsø

Og i 2015 er der billeder af lidt flet opsætninger. Så jeg ville nok prøve at sende dem en besked og høre om de er friske på opgaven eller har nogle billeder af håropsætninger (det er jo ikke alle der vil have lagt resultatet op på nettet.

EDIT: der er vidst kommet ny ejer til siden 2015 - men rådet med at kontakte dem du har fundet og høre ang. opsætning gælder stadig :)

Held og lykke ihvertfald :)

Edited by Julienne
0