Guest Therese

Brudens program inden kirken

13 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i vildrede med, hvornår de forskellige ting skal gøres om formiddagen. Vi skal giftes kl. 13.30 og kirken ligger ½ times kørsel væk.

Jeg skal have sat hår ude hos en frisør og en kosmetolog kommer hjem til mig og lægger make-up.

I hvilken rækkefølge skal tingene gøres og hvor lang tid tager de forskellige ting? :ph34r:

Mange hilsner

Therese

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej mit program er :

0:00-9:00 Soooove længe ( måske tja mon man kan )

9:00-10:00 Morgenmad med min datter og to gode veninder hjemme hos mig

10:00-10:30 Bad

11:00-13:00 Frisør ( Hun har sagt det tager et par timer og så har vi god tid)

13:30-14:00 Hurtig frokost hjemme ( mor forbereder den imens frisør turen )

14:00-15:00 veninde kosmetelog ordner make-up

15:00-15:30 Få kjolen på og sendt alle veninderne afsted til kirken

15:30-15:55 Afslapning med min far og bare lidt ro.....

15:55 Afsted til kirken (500 meter væk)

16:02 Uhaaaa nerver på!!!

Nu må vi se om det holder ....

Mange hilsner Tanja

0

Del dette indlæg

Ej, hvor sjovt! Jeg står i PRÆCIS samme situation som dig!!! :lol:

Jeg skal til frisøren kl. 8.00 - 10.30

Kosmetologen kommer hjem til mine forældre (hvor jeg har sovet) kl. 11.00 - 12....12.30. Derefter smutter jeg i kjolen, stresser lidt taz og smutter hen og bliver gift kl. 13.30.

Knuz Christina

Redigeret af ckr
0

Del dette indlæg

Tjahh, min dag kommer nok til at se sådan ud:

06.00: Stå op (er temmelig morgensur, og skal have noget tid at vågne på). Have morgenmad. Jeg skal selv i bad, og ligelede skal min datter.

08.30-10.30: Hos frisøren.

10.45-11.30: Have lagt make-up hos en kosmetolog.

12.00-13.15: Måske nusse lidt rundt. Få min datter i tøjet, og jeg selv skal klædes på også..

13.15: Bliver afhentet af vores veteranbil.

13.30: GIFTES.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Burger... tror det er en udemærket plan... man kan jo slappe lidt af mens man får håret sat osv.

Jeg var ude på kroen vi har valgt og han sagde, at som regel smuttede brudeparret kl. 1:00 for der havde de fået nok imput for dagen... derfor tror jeg på din tidsplan er god nok!

du får vel hjælp til din datter og dig selv til sidst???

0

Del dette indlæg

Det lyder nu meget OK. Jeg fik lige lagt min plan i går sammen med veninden, der er frisør og skal sætte hår på mig, min søster, en veninde og hende selv den dag! :lol:

Her er min så:

Kl. lort Vågner og kan ikke sove mere!

8:00 I bad (håret er vasket aftenen før)

8:30 Hente veninden

8:45 Ankomst mine forældres hus - begynde på curlere

Herimellem morgenmad

9:30 Søsteren kommer - start på hendes hår - jeg begynder selv på lidt makeup

10:30 Start på mit hår

12:30 Mit hår færdig og makeup piftet op af veninden - male negletipper (veninden hvis hun har tid - ellers mor?)

Frokost

13:00 Veninden hentes af X og kører via vores hjem for at rette gommens hår(alternativt skal en af mine forældre køre hende?)

13:30 Jeg skal i tøj/smykker/sko osv

14:30 Køre i kirke

Pyh, det ser da godt nok voldsomt ud, men det bliver skam mere stressende for veninden end for mig! ;) -Læg mærke til det forudseende i at hun eller min mor skal lave mine tipper (franske negle) den dag, for jeg tror sørme jeg ryster på hænderne! :lol:

C

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo blevet gift, men min tidsplan så således ud.

- Vågnede kl. 8.00, da vi mor og lillesøster råbte af hinanden (Sov hjemme ved mine forældre)

- kl. 8.15, snakkede jeg i telefon med brudgommen. Skulle jo lige hører om han var nervøs.

- kl 8.30 - 10.45. Fik lidt morgenmad og hyggede mig. Min brudepige kom.

- 11.00 - 13.00. Fik sat hår.

- 13.00 - 14.00. Fik lagt make-up. Kometologen kom hjem til mine forældre.

- 14.00 - 14.30. Fik kjolen på, og styr på de ting jeg skulle have med på kroen, hvor vi skulle overnatte.

- 14.35. Blev hentet af limousinen.

Præsic kl 15.00 gik jeg op af kirkegulvet. (Vi havde fået strenge ordre på af præsten, at jeg ikke måtte komme forsent, da der var en bryllup igen kl 16.00).

Karina

0

Del dette indlæg

ja min dejlige dag er "desværre" også overstået. Den kunne jeg godt gennemleve igen og igen, men min morgen så ca. sådan ud :

Aftenen før var jeg gået i bad og vasket hår. (det er bedst at vaske hår aftenen før, da det er næsten umuligt at sætte hår der er nyvasket!!)

7,00 vågnede ved vækkeuret. (havde ellers forestillet mig at jeg ville styrte op ad sengen kl. 6 og tro jeg havde sovet over mig... )

8.00 hente min veninde og alt hår og makeup grej.

8.10 over til mine forældre. Min anden veninde ankom der

8.30 I gang med at krølle hår og lægge make up, samt spise lidt morgenmad indimellem

ca. 10.00 Færdig med makeup og hår

10.30 Fik kjolen på.

10.50 Limousinen ankom og vi kørte til Rosenhaven i slotsparken hvor vi skulle vies.

11.05 Ankom standsmæssigt forsent.

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja min dag er også overstået :lol:

Min tidsplan så sådan ud (havde iøvrigt ikke lavet en på forhånd):

- kl. 08.00 vækkeuret ringede.....tisse, beundrer æresport og ryge

- kl. 08.30-09.00 morgenmad + tage imod jukeboksen

- kl. 09.00-09.30 hygge i teltet med musik. Min lillebror og jeg lavede sidste finish

- kl. 09.30-09.50 bad + vaske hår

- kl. 10.00-11.00 frisør + make-up

- Kl. 11.00 hentede veninde

- kl. 11.30-12.15 hyggede og snakkede

- kl. 12.15-12.45 fik kjole på

- kl. 12.50 afgang

- kl. 12.59 ankomst til kirken

- kl. 13.00 gik jeg op af kirkegulvet med min far

Ingen stress eller jag overhovedet, på noget tidspunkt af dagen.

Knus Fruen

0

Del dette indlæg

Burger... tror det er en udemærket plan... man kan jo slappe lidt af mens man får håret sat osv.

Jeg var ude på kroen vi har valgt og han sagde, at som regel smuttede brudeparret kl. 1:00 for der havde de fået nok imput for dagen... derfor tror jeg på din tidsplan er god nok!

du får vel hjælp til din datter og dig selv til sidst???

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg får hjælp til at komme i kjolen. Min datters klarer jeg nok selv - det er det nemmeste.

0

Del dette indlæg

Ud fra jeres programmer, kan jeg godt se, at jeg kommer lidt i knibe.

Sagen er, at vi får gæster langvejs fra, så vi har tænkt os at sove sammen natten før og tage hen på deres hotel og spise morgenmad alle sammen! :sleepy:

Derefter håber jeg, at vi sammen kan køre til feststedet og have picnic undervejs og ankomme til feststedet lidt ca 13.00. Da vi skal overnatte på stedet, kan gæsterne gå til deres værelser og bare slappe af indtil vielsen i haven kl 16.00. :lol:

I disse 2-3 timer havde jeg forestillet mig, at jeg kunne nå at få et hurtigt bad, curlere i håret, lagt make-up og få kjole på. Er det helt umuligt, når det hele foregår på stedet? :lol: (Det skal lige siges, at jeg har forestillet mig en enkel frisure, da jeg har alm pagelængde hår.)

Den nervøse Bridezilla

0

Del dette indlæg

hej

det ser lidt stresset ud, men det kan da godt lade sig gøre.

jeg kan bare ikke klade være med at tænke på om du ikke syntes det bliver formeget. jeg har nu ikke selv prøvet det endnu(11-9) men jeg kunne da forstille mig at man er lidt meget nervøs og helst vil ha lidt tid for sig selv for at nyde tiden op til.

men som sagt ved jeg det ik, jeg skal først til det den 11-9 sååå. men hvad laver i aftenen før???? sidder og bider negle eller hvad? jeg overvejer at gå i biffen eller lign. tror ik jeg kan sove alligevel.

knusser :sleepy: :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Wendy.

Aftenen før har vi tænkt os at tage ud at spise på en hyggelig restaurant med buffet - Spis alt hvad du kan for XX beløb. Gæsterne ankommer i løbet af torsdag aften/ fredagen og kan så hygge sig med sightseeing på egen hånd i Glasgow, som viser sig fra den smukkeste side sidste uge i april/første uge i maj. Selvom vi taler meget i telefon, så ses vi kun få gange om året pga afstanden, så derfor sætter jeg pris på at kunne hygge mest muligt.

Hvis bare jeg har et program som er "vandtæt" men samtidig flexibelt, så bliver jeg ikke stresset. Stedet vi skal vies, har vi for os selv, så om vi blive 10 min forsinket, gør ikke noget. Der er ikke noget bryllup, en time senere. ;)

Prøver lige at vedhæfte et billede af stedet.

Det er mere brude-forberedelserne, jeg kom til at tænke på... nu har jeg aldrig været en, der brugte timer på badeværelset, så kan 2-3 timer ikke gøre det?

11-9 er jo lige om snart! :guitar: Der er aaaaalt for længe til 23. april NÆSTE år...

post-7452-1093556081.jpg

post-7452-1093556116.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer