criina

Mit slør....

15 indlæg i dette emne

Hej tøser

Jeg har for nyligt besluttet mig for at mit slør skal fredes - kan simpelthen ikke nænne at de skal rive eller klippe i det! Mit slør er syet af min mor (tog mange timer) efter min venindes ide (hun er 100% involveret i brylluppet) og derfor har det stor affektionsværdi. *suk*

Jeg ved min mor har brugt mange timer på det og spurgte hende hvordan hun havde det med det. Hun lod det være 100% op til mig og efter nærmere eftertanke vil jeg frede det. Toastmasteren siger det simpelthen i forbindelse med de andre praktiske oplysninger.

Nu er det jeg vil høre - er jeg en kylling? - er jeg fej? Det skal siges at jeg sidste år var den første klar med en saks til min søsters bryllup og før har syntes at en bruds mor var lidt for spids da hun forbød os at klippe i brudens slør!!!! Jeg har dog ALDRIG gjort det, når det er blevet frabedt......

Lad mig høre, tøser! :lol:

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er helt i orden, at man freder sit slør. Jeg har lige fra starten gjort det klart for alle, at mit slør var fredet. Og alle respekterede det og huskede på det, selvom det ikke blev sagt til festen.

Til gengæld blev min kære mands strømper klippet godt og grundigt, men det var også helt i orden.

Jeg har altid synes det var fjollet at ting skal ødelægges til et bryllup, sløret der bliver revet itu symboliserer jo at jomfruhinden bliver revet itu (og det er der nok ikke mange brude i dag der kan være med til, hi-hi).

Held og lykke med dagen

Knus fra Marie

P.s. Det diadem jeg købte af dig sad helt perfekt og passede super til kjolen, jeg fik mange søde kommentarer om det, bl.a. at jeg lignede en prinsesse. Tak for handlen.

0

Del dette indlæg

Jeg syntes da også at du er i din fulde ret..., men hvad så med at købe et billigt et, måske herinde fra, som du så kan skifte til lige før det går løs?? På den måde er "alle glade" :lol::lol:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

P.s. Det diadem jeg købte af dig sad helt perfekt og passede super til kjolen, jeg fik mange søde kommentarer om det, bl.a. at jeg lignede en prinsesse. Tak for handlen.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tilbagemeldingen, piger!

Godt at høre med diademet - det var også rigtigt flot, men passede slet ikke til mine andre smykker osv... Det får I at se efter 4/9! ;)

Carina

0

Del dette indlæg

Jeg syntes da også at du er i din fulde ret..., men hvad så med at købe et billigt et, måske herinde fra, som du så kan skifte til lige før det går løs?? På den måde er "alle glade" :lol:  :lol:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Har overvejet det, men mit "originale" slør er så specielt at det ville se meget, meget anderledes ud! ...Så de må leve uden og får i stedet lov til at kæmpe om min buket når jeg kaster den lige efter brudevalsen! ;) taz

Carina

0

Del dette indlæg

hej

jeg havde tænkt mig det sådan her....

Da jeg fik at vide at et slør kostede over tusind kr. tænkte jeg NOW WAY om de får lov at rive i det.

men da jeg fandt ud af at man kan købe kammen for en tier og tyllen til en 100-., tja hvorfor så iksy et ekstra. og når middagen så er over og man har drukket kaffe så lister man ud og skifter til det hjemelavede og så kan de rive lige så tosset de vil.

bare en ide.

knuzzer :lol:

0

Del dette indlæg

Wendy - umiddelbart god ide, men det har taget min mor úhyre lang tid at sy... og det er gjort i hånden for det meste!

Prisen er skal fin nok - det har vist kostet mig max. 200,- inkl. kam, så det er ikke det, der trykker.

Et ekstraslør er altså ikke rigtig en mulighed - og som sagt skal tøserne nok få lov til at muntre sig med min buket! taz taz taz

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Jeg har for nyligt besluttet mig for at mit slør skal fredes - kan simpelthen ikke nænne at de skal rive eller klippe i det! Mit slør er syet af min mor (tog mange timer) efter min venindes ide (hun er 100% involveret i brylluppet) og derfor har det stor affektionsværdi. *suk*

Jeg ved min mor har brugt mange timer på det og spurgte hende hvordan hun havde det med det. Hun lod det være 100% op til mig og efter nærmere eftertanke vil jeg frede det. Toastmasteren siger det simpelthen i forbindelse med de andre praktiske oplysninger.

Nu er det jeg vil høre - er jeg en kylling? - er jeg fej? Det skal siges at jeg sidste år var den første klar med en saks til min søsters bryllup og før har syntes at en bruds mor var lidt for spids da hun forbød os at klippe i brudens slør!!!! Jeg har dog ALDRIG gjort det, når det er blevet frabedt......

Lad mig høre, tøser!  :lol:

Carina

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Hej Carina

Mit slør bliver også fredet, men det handler om at det er min mors slør (noget gammelt), som skal syes lidt om, så det ville jeg blive meget ked af at "miste".

Har også overvejet ideen med et ekstra slør, men det kommer jo også an på hvordan (hvor fast) det sidder i håret!!!! *GG* Der er jo ingen grund til at miste frisuren alt for tidligt... *G*

Men synes i hvert fald ikke det er spor sippet... Glæder mig meget til at se dine billeder... måske man skulle komme til glo-bryllup???

Knuz herfra

0

Del dette indlæg

Men synes i hvert fald ikke det er spor sippet... Glæder mig meget til at se dine billeder... måske man skulle komme til glo-bryllup???

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, kom da! Vi ville da være vildt beærede over at der kom nogen "vildt fremmede" for at se på... så det ville være fedt! :heppe:

Hvis du - eller andre - kommer, så kom ENDELIG hen og sig hej!

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er jo helt dit eget valg SS

Har været til et bryllup hvor vi ikke måtte klippe i brudens slør...det var lidt kedeligt..mens de klippede sokker på gommen stod vi andre tøser bare og gloede og ventede da vi jo intet måtte foretage os. Men det er jo smag og behag. Mit slør gav jeg 700 kr for og mente det var mange penge at klippe i stykker for, men jeg skal kun giftes EN gang i mit liv og da det er en del af traditionerne ved et bryllup ville jeg gerne ha det skete og har IKKE fortrudt det mindste SS

Håber du finder ud af det :lol:)

0

Del dette indlæg

Mit slør er også fredet!!

Jeg skal have det samme slør som min lillesøster havde da hun blev gift, og vi vil gerne at våre døtre også skal have muligheden til at bruge det senere,

Toastmasteren vil si til gæsterne at de skal holde fingre/ sakse ol unna sløret og så må de jo bare akseptere dette.

Mary fik heller ikke rykket i stykker sit slør!!!!!!!!!!!!!!!

Hi,hi................kan se for mig Margrethes ansigtsudtryk..........

Helt ærlig så tror jeg ikke hvorvidt gæsterne får rykke i stykker noget tyl er det der gør det til en god fest! Og det er MIN/VÅR fest og MIG/OS der bestemmer.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer