p.nille

p.nilles bryllup

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres søde ord.

vi har desværre ingen billeder fra festen digitalt, så indtil videre er det kun billeder fra omkring vielsen/kirken jeg kan vise.

men her er et af den bil som hentede mig derhjemme og kørte mig til kirken, samt kørte min mand og jeg til receptionen

post-1023-1093796190.jpg

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er præcis sådan det føles at få ris i hovedet, flere gange smilede jeg jo overdrevet, og når der så kom ris, tænkte jeg lige i 2 sek... LUK MUNDEN :hug:

men hold daop, hvor havde jeg ris alle vegne, hver gang jeg hældte min brudebuket på hovedet, så dryssede det ud med ris......

Håber snart at kan ligge flere billeder ind, men dem vi har fra festen er alle i papir......,

knus pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Pernille!

Først et stort tillykke til dig og din mand.

Dernæst mange tak for din lille hilsen under mit indlæg.

Hvor er det nogle smukke billeder I har fået taget, men er hvor er det også bare vigtigt for der er jo intet af det man kan gøre om...desværre for jeg trak gerne i kjolen igen og gik i kirken for at sige "ja" for så at holde et brag af en fest.

Summer :hug::):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var stropperne irriterende? Det ser ud som om de glider ned på flere af billederne!

:)-HAHA-

det ved du de var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men ja de var meget irreterende gled hele tiden ned over skulderen, selvom de i forretningen havde sagt at det ville ikke ske, grr...... heldigvis var de kun hægtet på, så om aftenen havde jeg taget dem af, kjolen var syet, så det kunne sidde uden, de var egentlig bare til pynt! Og kjolen var så skøn at have på!!

:)

pernille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Pernille,

Jeg måtte jo også lige se dine billeder - de er godt nok også gode, og jeg er vild med din kjole.

Stort tillykke, hvis jeg ikke allerede har skrevet det et andet sted, men en god ting kan jo ikke gøres for ofte :)

I ser søde ud sammen, lykkelige og glade og afslappede. Det er i det hele taget kendetegnende for billederne - de ser afslappede ud, og det synes jeg er skønt.

Jeg kan se, at I også har fået taget sort/hvide. Det har vi også - en hel del. De er fantastiske, synes jeg. Tænker stærkt på at vælge sådan et til takkekortet - hvad har I valgt?

KH Fladstjerne

Redigeret af fladstjerne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Fladstjerne!

Tak for dine søde ord!

Ja vi har fået en del også i sort/hvid og de er bare så flotte, men faktisk har vi valgt et i farver til vores takkekort. det er ikke herinde, men jeg skal få det lagt herind. Det er et hvor vi sidder på trappen i kirken og man kan skimte kirkealteret i baggrunden, dens guldfarve skinner så flot og da vi bare synes at det er et rigtig godt billede valgt vi det.

Jeg skal også se at få lagt det ind, som vi vil bruge som bryllupsbillede, samt forære til vores forældre, det er bare et af de bedste, nå jeg må vist hive lidt i Martin for det er ham der "kan det der med billeder"

Knus Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FLotte billeder - kan godt forstå jeres valg! Men pyh, hvor ER det dog svært at vælge!!! Vi sad selv med det hele i går og skulle vælge 8 små og et stort til mappen plus det til takkekort... og så kommer jeg lige i tanke om at jeg glemte det til rammen, der skal stå i stuen... altså!

Tillykke med hinanden og de flotte billeder!

Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja for søren da, det har været svært at vælge. Ud af godt 200 billeder skulle vi vælge 15 til et album, det var godt nok svært, men det er bare blevet så godt, elsker det album :bed:

Det billede hvor Martin kysser mig på panden (det MEGET store :bearhug: ) er det vi vil have stående fremme som BRYLLUPSBILLEDET!

Og tænk nu er det næsten 1 måned siden vi blev gift, for søren da hvor tiden den bare går hurtigt

knus fra Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej nille

Først vil jeg sige hjertelig tillykke til dig og din heldig gemal og det andet håber at min kusine havde verdens dejligste dag i sit liv.........

Nu tænker du vel på hvad laver min kusine herinde......jeps ...ja øøøh tror at jeg ska giftes men det er først i maj 2006....

du kan bare skrive til mig på mrt2707@msn.com hvis du har lyst

knuz din kusine Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer