Guest skousen

bryllupsbilleder

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Et stort tillykke med dagen :td:

I ser virkleig flotte ud begge to :super:

Nu har jeg efterhånden set så mange smukke brude herinde at jeg bliver helt nervøs for om jeg kan leve op til standarden!! :super:

Hvad hedder den lilla-agtige farve i buketten? Syren eller? Den er i hvertfald meget flot.

Knus Chinilla

0

Del dette indlæg

Bare rolig chinilla og cirkeline4- I kan sargenst leve op til alle de flotte bryllupper der har været og vil komme. Et hvert bryllup er en smuk oplevelse. Det er bare vigtigt at I ikke sættter jeres forventninger alt for højt.

Jeg mener at vi bestilte bryllupskage til 80 personer. Vi holdt reception i vores have, hvor vi udover gæsterne til aftenfesten også havde invitereret en del andre. Jeg har faktiks ikke styr på hvormange vi var, men det var mange. Næsten al kagen blev spist, for den var rigtig lækker og alle pengene værd. Den koster 48kr per person, bageren leverede den mens vi var i kirken.

0

Del dette indlæg

Hvor er det nogle smukke billeder. I ser dejlige ud, og sikke en fin buket du havde :hjerte:

Bare rolig chinilla og cirkeline4- I kan sargenst leve op til alle de flotte bryllupper der har været og vil komme. Et hvert bryllup er en smuk oplevelse. Det er bare vigtigt at I ikke sættter jeres forventninger alt for højt.

Jeg er bare enig. Et bryllup er altid skøønt, og bare vent jeres eget overgår med garanti dem alle ;)

:hjerte: Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer