Andrup pigen :))

Velkomstdrik.

13 indlæg i dette emne

Hej Ziller.

Vi har købt verdi som vi skal ha til velkomstdrik, vi har købe med granatæbel og hyldeblomst :smiley-eatdrink026:

Jeg synes det ser indbyden ud at der ligger et bær nede i sådan en drink, når man får den serveret

men jeg ved altså ikke lige hvad for et bær jeg lige skal ligge :unsure:

Har på et tidspunkt læse om at nogle ligger en blomst ned i, men ved ikke hvor man køber de blomster

de henne :(

Er der en af jer søde ziller der der har en god idé og kan fortælle mig, hvor jeg evt, kan købe de blomster henne :cheerleader3:

Knus fra Lisbeth :)

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have asti, og jeg overvejer at putte frosne jordbær i - synes det ser lækkert ud, og det holder astien kølig :wink:

Mon du mener de der champagne hibiscus (ved ikke lige om det staves sådan)?

Redigeret af Tess80
0

Del dette indlæg

Jeg ved faktisk ikke om de kan købes i nogle fysiske butikker :( Prøv at google... Mener forresten jeg har set dem til salg herinde, prøver lige at lede....

Ja, jeg syns jordbær kan bruges til det hele. Ellers kan du fryse vindruer, hvis du synes de er lidt mere neutrale i smagen :wink:

Eller hindbær, blåbær osv... Mulighederne er mange :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi får Cava (mousserende vin) til vores bryllupskage om eftermiddagen og overvejer at putte blomsten fra lavendel i.. det ser smukt ud og giver en lille smule til smagen.. men mest duften :)

post-45329-0-04498700-1337386561.jpg

Personligt er jeg ikke til frosne bær, for jeg synes hurtigt at de kommer til at se smattede og slatne ud. Derimod er friske bær lækre! :) Jeg ville måske også tænke på, at en Verdi er lidt sød i sig selv, så for måske at skabe en balance, så ville jeg enten bruge vindruer, blåbær eller hindbær. Jordbær bliver tit meget søde.. IMO :)

0

Del dette indlæg

Vi får Cava (mousserende vin) til vores bryllupskage om eftermiddagen og overvejer at putte blomsten fra lavendel i.. det ser smukt ud og giver en lille smule til smagen.. men mest duften :)

post-45329-0-04498700-1337386561.jpg

Personligt er jeg ikke til frosne bær, for jeg synes hurtigt at de kommer til at se smattede og slatne ud. Derimod er friske bær lækre! :) Jeg ville måske også tænke på, at en Verdi er lidt sød i sig selv, så for måske at skabe en balance, så ville jeg enten bruge vindruer, blåbær eller hindbær. Jordbær bliver tit meget søde.. IMO :)

Ja, jeg er nu heller ikke så meget til de frost bær, men overvejer at køre i bilka på ferdag og købe nogle friske vindruer og hindbær - :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1337355575' post='1244252]

Okay, var det frosen el frisk vindruer der var puttet I?? :)

Det var friske grønne vindruer uden kerner:)

Super, sådan nogle skal vi ha i, det både god og ser lækkert og indbyden ud :)

Tak for for hjælpen tøser :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer