Guest Kashmir89

Feedback på tale

5 indlæg i dette emne

Hej piger..

Så er der ikke længe til den store dag for mit vedkommende, og talen til H2B er ved at blive finpudset, så ville lige høre jeres ærlige mening :blush:

Starter med at få dj'en til at spille en sang:

Sang: Aldrig undvære dig af Danser Med Drenge

Kære dejlige, vidunderlige skat.

Vi mødte hinanden for præcis 1 år, 9 måneder og 13 dage siden, og det var også dagen vi blev kærester. Jeg fik nøglen til din lejlighed for ca. 1 år og 9 måneder siden, for 1 år, 6 måneder og 7 dage siden flyttede vi officielt sammen, (skulle jo lige tage mod til mig og fortælle mine forældre det, men min mor kom mig i forkøbet, ved at spørge hvornår jeg flyttede adresse, når nu vi alligevel var sammen altid) og for 1 år siden gik du på knæ, nede foran Eiffeltårnet i Paris.

Du er det bedste der er hændt mig, de ting du siger og gør, du giver mig noget ingen kunne før. Du har været en stor støtte for mig, lige fra starten. På vores første månedsdag blev jeg indlagt, med mavesmerter, som så mange gange før, og får stadig tårer i øjnene af at tænke på, at du sad vågen ved min side og sang for mig hele natten.. Du er et af de mest kærlige og vidunderlige mennesker jeg kender.. Du gør verden mere speciel og fantastisk bare ved at være den du er. Jeg elsker måden du griner på. Når du kigger på mig og smiler, får jeg sommerfugle i maven, alt ved dig, gør mig glad. Jeg elsker dig ikke kun for den du er, men for den jeg er når jeg er sammen med dig.

Jeg har ikke fundet en jeg kan leve med, jeg har fundet ham jeg ikke kan leve uden og jeg glæder mig til at blive gammel med dig. :heart:

Sang: A Moment like this af Kelly Clarkson

Skål..

Hvad synes I??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville nøjes med et nummer og så lægge det som afslutning på talen. Et nummer batter mere når det bliver afspillet som afslutning/afrunding af en tale. Der syntes jeg måske også de sidste linier i din tale taler mest for Aldrig Undvære dig. På den måde undgås også at talen tidsmæssigt trækker ud og at gæsterne skal sidde og lytte intenst til 2 numre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også nøjes med et musiknummer, og også putte det i slutningen.. Ellers tror jeg også der kan opstå forvirring, og at folk ikke vil opfatte det egentlig var introen til talen...

Ellers en rigtig fin tale....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer