dinah31

Gaver

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vi vælger at åbne gaverne inden middagen. Vi har godt nok kun en halv time, men når vi ikke dem alle, så tager vi resten efter middagen.

Vi kan ikke få det til at passe på anden måde og jeg vil ikke vente til dagen efter.

0

Del dette indlæg

Vi må nok desværre erkende at vores tidsplan bliver lidt stram, fordi vi har valgt at blive gift kl. 16 - middagen forventer vi skal serveres kl. 18 - 18.30. Vi ønsker ikke at vores gæster skal vente alt for længe.

Vi har allieret os med vores mødre som pakker gaver op i det omfang, vi ikke selv kan nå det - vi vil heller tale lidt med gæsterne og dernæst nyde gavebordet, når det hele er pakket ud og til/frakortet står fremme.

Men det er jo smag og behag - og vist nok meget afhængig af hvor man bor?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ca. ½ time inden vi skal til bords, hvor vi regner med at gå igang med at pakke gaver op, og så må vi bare tage dem vi når.

Vi har talt om bare at vente med resten til dagen efter, for når folk gider bruge id på at købe gaver,og måske gør noget ud af indpakningen, vil vi gerne have tid til at pakke de stille og roligt op og nyde det. Og jeg synes det er alt for upersonligt at få nogle andre til at stå for udpakningen, selvom jeg godt ved at det er meget almindeligt...

Tanja

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at lade vores mødre stå for den - formentlig - største del af udpakningen. Mange af gaverne kommer måske ovenikøbet i cellofan.

Vi synes det er en skam at sige farvel og tak for gaven til vore gæster, hvis vi ikke ved hvad vi har fået?

Vi åbner naturligvis selv dem vi synes vi kan nå?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:

Vi vil helt klart åbne dem samme dag....

Vi håber på, at få så mange som muligt åbnet lige inden middagen, ellers bliver det i løbet af aftenen, for åbnes af os, det skal de! og det skal være på selve dagen...

:blush: Ditte

0

Del dette indlæg

Vi betaler overnatning for alle vores gæster, så vi vælger nok at åbne gaver under morgenmaden dagen efter brylluppet så vi har ordenlig tid til at vise frem og nyde dem.

Så skal vi heller ikke spekulere på om vi nu når det hele på bryllupsdagen.

:biggrin::blush:

0

Del dette indlæg

Vi har en plan om at finde to gæster som har lyst til at pakke ud for os og have det store overblik over det!

Vi skal først vies kl 15.30, bagefter en halv times kørsel og fotografering ved feststedet. Så vores tidsplan er presset i forvejen. Samtidig ville vi også gerne have dem pakket op på dagen, i ren :biggrin: for gæsterne. Jeg ville selv blive skuffet hvis jeg var gæst og min gave ikke var pakket ud.

Men vi prioterer at snakke med og nyde vores gæster, og så kan vi jo senere på aftenen gå og se på pakker uden at det er stresset og man føler at man går glip af noget!!

Mange af vores gæster overnatter også, så der har man også en god mulighed for at undersøge gavene nærmere sammen med dem.

:blush: Lomholt

Redigeret af frklomholt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får min søster og mine svigerinder til at stå for gaveudpakning, mærkning og opskrivning...

Men jeg har også sagt til min søster at der SKAL være nogle gaver vi selv kan pakke op, det er nemlig også min runde fødselsdagsfest, så jeg vil ikke snydes helt for min yndlingsbeskæftigelse: at pakke gaver op!

Jeg har købt en bog og nogle klistermærker med tal på, så de kan klistre tal på kort og gaver og så skrive i bogen.

Tina ;) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: vores reception og fest bliver ikke holdt samme sted.. så kan først åbne gaverne når vi kommer om til festen, regner ikke med at få de vilde gaver til reception. men vi har en ½ time så længe der er velkomst drink. så håber på at nå de fleste der, ellers bliver det nok først efter dessert.. eller et par hjælpere.. min søster skriver gaverne ned, og hvem vi har fået det fra..
0

Del dette indlæg

Vi havde min mands datter til at åbne gaver efter desserten.

Der var IKKE tid til, at vi selv kunne gøre det under festen, da vi havde prioriteret at være sammen med gæsterne så meget som muligt. Og selv om vi kun var 50 (et forholdsvist lille bryllup, så vidt jeg kan læse herinde) nåede jeg faktisk ikke engang runden rundt.

Hvis jeg kunne vælge om, havde jeg nok valgt at pakke gaverne op i fred og ro næste dag, men vi lå også under for tanken om, at gæsterne gerne ser deres gaver pakket ud.

Hvorom alting er, skal man huske at det er jeres brylup, det er jer, der husker det bedst i al fremtid, så i skal vælge det I føler mest for. Nu 6 mdr efter vores bryllup kan jeg godt mærke, at de små detaljer nok har været skruet lidt for meget op i mit hoved. Når man ikke længere har et forestående bryllup er man lidt mere afslappet omkring det hele, og hvis jeg skulle være gæst til et bryllup i nærmeste fremtid, ville det ikke være åbningen af gaverne, der fyldte noget hos mig.

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI giftes klokken 14.00 og har ca en time efter fotografering inden vi går til bords. To af mine veninder skal ha ansvar for udpakningen, og vi hjelper nok lidt til selv. Men nesten alle vores gæster er tilrejsende fra Norge, mange af dem har vi ikke set på over et år, og med 70-80 gæster prioriterer vi at være med dem. Vi vil at gavene skal pakkes ud på dagen, så hele selskabet kan se hva vi har fået. Skulle gerne pakke ud selv, men vi synes samværet med gode venner er mer vigtig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer