Andemone

Hjælp - overtøjskrise!

17 indlæg i dette emne

Øv øv. Vejret til på lørdag ser desværre ikke ud til at blive det smukke maj-vejr som vi oprindeligt havde bestilt, og nu tænker jeg på hvordan man mon holder varmen i sådan en stropløs kjole?

Jeg har et gammelt fin blonde lignende tørklæde fra min mor som jeg kan have over skuldrene, men hvis det virkelig kun bliver de 8-10 grader som der ser ud til i øjeblikket så er det jo ikke nok.

What to do?! HUUG

Jeg har ikke nogen pels ellers noget liggende, og det er for sent at få noget hjem med posten, både fra DK og udlandet.

Håber virkelig der er en af jer skønne piger der har et godt råd eller en idé til hvad/hvor jeg kan købe noget til at holde varmen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg var dig tror jeg jeg ville suuuuse ud i een af de mange tøjbutikker og lede efter en strikbolero .... måske en lidt grov een i det, men stadig meget enkel .... der er masser af sådan nogen i butikkerne nu! :)

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var dig tror jeg jeg ville suuuuse ud i een af de mange tøjbutikker og lede efter en strikbolero .... måske en lidt grov een i det, men stadig meget enkel .... der er masser af sådan nogen i butikkerne nu! :)

Det lyder som en god idé, helt sikkert noget jeg kunne prøve.

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

37fb736a-7b31-4978-9595-6748d597c768.pngDe har en i Solo - til 199kr..

45040d92d84c3095e00e5b9a74bbf4dd_h470w313_min.JPG

Zenzi har lavet denne - til ca. 199kr.. Zenzi forhandles også i Zizzi og solo..

Har kigget på H&Ms hjemmeside, men synes ikke der var noget.. Men ellers ja - ind i en håndfuld tøjbutikker og kigge, boleroer/små trøjer er jo "populære" på den her årstid, så mon ikke der er masser at finde.. :) Ellers har diverse brudekjole forretninger også boleroer, blondetoppe, sjaler osv osv.. Alternativt - kan du købe 1,5 meter lækkert strikstof/pels eller lignende, sy kanterne og lave et sjal.. :)

0

Del dette indlæg

Tusind tak for tilbud om lån af mink Lena, det er virkelig sødt af dig :) men som du selv siger, så tror jeg ikke det er helt den stil jeg leder efter. Jeg er til gengæld vild med den cardigan du linkede til, den er lige mig. Tror jeg må et smut i H&M efter arbejde. :biggrin:

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor syede et sjal af kunstpels til mig. stof fra stof 2000, for fra samme. klippes så de er lige store syes front mod front, undtagen et stykke på 10-20 cm hvor den vendes og derefter håndsyes.

ellers må du gerne låne min

0

Del dette indlæg

Min mor syede et sjal af kunstpels til mig. stof fra stof 2000, for fra samme. klippes så de er lige store syes front mod front, undtagen et stykke på 10-20 cm hvor den vendes og derefter håndsyes.

Tak, det er meget sødt af dig Maria :kiss:

Desværre synes jeg ikke at pelsen passer helt til looket, så jeg må i butikkerne igen imorgen. Var et hurtigt smut i H&M igår og de havde ikke den cardigan som Lena havde fundet på hjemmesiden. Åbenbart kommer det på hjemmesiden før det kommer i butikkerne, og hun vidste ikke engang om de kom til at føre den :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, det er meget sødt af dig Maria :kiss:

Desværre synes jeg ikke at pelsen passer helt til looket, så jeg må i butikkerne igen imorgen. Var et hurtigt smut i H&M igår og de havde ikke den cardigan som Lena havde fundet på hjemmesiden. Åbenbart kommer det på hjemmesiden før det kommer i butikkerne, og hun vidste ikke engang om de kom til at føre den :unsure:

Helt iorden. Jeg lader tankerne vandre, kan jo være de falder over noget

0

Del dette indlæg

Det lydet mærkelig for jeg har købt den cardigcan i en H&M i Århus, der har jeg set dem i flere af butikkerne. Men håber du finder en løsning

:pokey: Dumme H&M i Horsens!

Har en veninde der skal med til brylluppet som bor i Aarhus, kan være jeg lige skal sende hende ind og kigge der.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer