hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Vinterdrømme

Jeg var inviterede op til ham en lørdag aften ,vi skulle se film hele natten som vi havde gjordt de sidste 2 måneder når vi var sammen.
]Men det startede med at vi var en gruppe på 6 som fandt sammen hver fredag og lørdag til videomarthon, 5 fyre og så mig, jeg fandt lynhurtig ud af ,at jeg var interessede i den ene af fyrene, men hvordan gjorde man tilnærmelse ,når vi alle var venner, jo vi lavede sjov og sloges for sjov. Det syntes de også var sjovt i starten, men da jeg tror det gik op for flere af dem , at det kun var mig og ham der sloges og legede, stoppede flere af dem og komme med og til sidst var vi kun 2 der holdt videomarthon.[/center]
Jeg havde glædet mig specielt til denne lørdag, vi var ikke kærester, men vi mødtes næsten hver fredag og jeg kunne mærke at jeg begyndte at føle mere og mere for ham, og hver en chance jeg fik for at være i nærheden , blev fuldt udnyttet. Vi lå og så film og snakkede til langt ud på natten. Næste dag søndag morgen den 15/2 skulle jeg til og hjem , da ham trak mig ud på terassen og spurgte mig om vi skulle være kærester og jeg sagde ja, han kyssede mig og jeg hoppede af glæde hele vejen hjem. Dette skete for 14 år siden og meget er sket siden, vi har fået 3 børn og nu har vi bestemt at nu skal vi giftes og vi har valgt den 15-02-14 , præcist 16 år siden jeg sagde mit første ja.
Derfor vil jeg lave den planlægning tråd, for at holde styr på mine drømme og tanker, jeg kalder det mine vinter drømme, jeg håber faktisk på at der er sne denne dag, da jeg syntes at det er så smukt , og jeg tænker tit tilbage på de utallige gange at han har fuldt mig hjem midt om natten og sneen har lagt fredfyldt uberørt hen og vejen.
Så i starten bliver det lidt inspirations billeder indtil der er mere styr på planlægningen, da der jo er et stykke tid til endnu.

Inspirations billeder- Mangler- Bestilt

Det med streg under er links til billeder

Inspiration til Vinter drømme

Valgmuligheder af Kirke - valgt en 4

Frisør til den store dag Frisør Lindhart

Fotograf-Albrechtsen Foto

Transport

DRØMMEKJOLEN KØBT ....... flere kjolebilleder

Tilbehør indkøbt: Underskørt-strømpebånd-sko-slør-perle hårnåle

øreringe Perleøreringe

Halskæde

Undertøj

Ringe

Mine smukke ringe er kommet

Fine bryllupsindkøb

Så er skoene købt

tøj til mand

Monogram

Bryllupskagefigur i glas

HALS kirke

Fælleshus i Hals

Brudebuket og knaphulsblomst

Kager

Kokken blev KOGE OG KONE MENUEN ER

Brudepige/Brudedrenge

DIY projekter

Box invitationer færdige

Skilte til slikbuffet

Favorbox-bordkort-gæstebog-cd holder

Stofroser til loft

cigaret kasse

te breve

toiletkasse

Vin

Cigarer

Jeg tilføjer som jeg kommer i tanke om

BERETNING

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg syntes det er et rigtig godt forum, hvor man kan komme med sine ideer og tanker og få en masse inspiration, for jeg tror for os kvinder, betyder den lange planlægnings proces næsten lige så meget som brylluppet, brylluppet er selvfølgelig klimakset, men jeg tror at selve processen er utrolig vigtig. Jeg ved hvertfald at jeg kan bruge mange timer på at sidde og kigge på billeder, læse arktikler , få inspiration og kigge andre planlægningstråde, og få den fornemmelse hov selvfølgelig kan jeg heller ikke undvære den ting til mit bryllup. glæder mig .....

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder i øjeblikket og kigger på kirker , vi kan vælge mellem 3 kirker Markus kirken i aalborg, Vodskov kirke og vejgaard kirke, er der nogle der har nogle erfaringer med disse, den 3 kirke Vejgaard kirke har jeg nok en lille smule fravalgt , da der ikke må tages billeder, jeg havde en veninde som blev gift der og da en gæst tog et billed under vielsen, afbrød han selve vielsen og gik fra min veninde som sad på knæ, for at gå ned og skælde gæsten ud, det syntes jeg ikke at man kan. derfor kigger jeg mest på markus kirken og vodskov kirke, her er hvertfald nogle billeder hvad syntes i

post-56578-0-94074600-1340363823.jpg

post-56578-0-68135200-1340363843.jpg

post-56578-0-77080900-1340363858.jpg

post-56578-0-09224000-1340363869.jpg

post-56578-0-29820400-1340363880.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med det forestående bryllup ❤ Super sød historie om jer og jeres forelskelse!

Hvor er det bare nogle super smukke inspirationsbilleder du har her 😊 Glæder mig til at følge din planlægning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg siddet og kigget på lidt invitationer og favorboxe, har planer om at lave en masse DIY projekter , da jeg elsker at være kreativ, men jeg har da også en ide om hvordan det skal se ud i forhold til mine vinter drømme, men så kan jeg jo også købe lidt hen af vejen

Inspiration til invitationer

post-56578-0-86099600-1340478860.jpg

post-56578-0-85004100-1340478872.jpg

post-56578-0-31626700-1340478882.jpg

post-56578-0-27855100-1340478892.jpg

post-56578-0-58692200-1340478903.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smukke invitationer du har fundet! Hvor har du dem fra??? Søger og søger og har sådan set sat mig fast på noget (tror jeg :rolleyes: ) men synes ikke jeg har set disse nogen steder og de er da bare så smukke!

I et hele taget er det bare lækkert med en der også skal giftes i den kolde mørke tid, så man ka få lidt inspirtion fra hinanden :) Har du set Shedevils planlægning???? GOSH :o:a1221: hendes brullup og hele vintertemaet blev SÅ vellykket synes jeg, kæmpe inspirationskilde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet ud af ,at søger man efter nogle super flotte billeder , så skriv tingene på engelsk og så kommer der meget mere frem, fandt denne hjemmeside og de har en masse lækre invitationer og andet www.imaginewedding.co.uk/ , dejligt med flere vinter brude,

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer