hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Da det hele er lavet helt om drømmer jeg om at lave en sne-lys tema i fælleshuset, der skal være hvide borde med sne og søjle vaser med lys i og sne over det hele, her til jul skal jeg have fat i nogle sne spray dåser , så der skal sprøjtes grene og jeg har også købt led pære, så skal der hænge gardiner på væggene i hvid, jeg har lagt lidt nye inspirations billeder ind af de tanker jeg havde omkring det.

det er nogle gange nemmere at se ting på billeder.

post-56578-0-57667100-1376845463_thumb.j

post-56578-0-97683300-1376845472_thumb.j

post-56578-0-25585100-1376845481_thumb.j

post-56578-0-30900800-1376845491_thumb.j

post-56578-0-73533600-1376845499_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg elsker også snelandskaber, jeg er spændt på mødet med ham den 2 sep. Så må vi se, det bliver nok lidt traditionelt, vi er meget kræsen i min familie

Vi har heller ikke valgt en helt vild utraditionel menu. Han er en supersød fyr, så I kan godt glæde jer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor godt, at I fik snakket om det! Jeg tror de fleste mænd drukner lidt i vores selvsving, for man bliver pludselig meget begejstret for små detaljer, når man først er gået i gang.

Jeg synes også det er dejligt, at du har lyst til at dele det herinde, med en masse fremmede piger, der sikkert selv har prøvet noget lignende. Jeg vil i hvert fald gerne indrømme, at vejen hertil, hvor vi stadig kun er i forstadiet til bryllupsplanlægningen, har været lang og bøvlet. Det er rart at høre, at man ikke er den eneste :)

Og fedt, at I har kunne finde frem til et kompromis, som passer Jer begge.

Glæder mig til at følge med i det hele :)

0

Del dette indlæg

Har lige købt lidt extra

købte et strømpebånd af en herinde og en pels til lige at varme skulderne, et underskørt og så købte jeg en stor garn nøgle, tænkte at jeg ville lave garn pompomer, som da vi gik i folkeskole, meningen er at de skal ligne snebolde... og så ville sønnen også lige være med på billederne ..hi hi

post-56578-0-41524900-1376927880_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor lang tid før sendte i invitationer ud , nu er der 6 måneder tilbage og jeg regnede med at skulle i panduro i næste uge for at købe det sidste jeg mangler til alle mine diy projekter som jeg har planlagt, har bare ikke rigtig kunne komme igang før, da jeg ikke har haft det hele. så nu vil jeg vinge dem af som jeg kommer til

Planer:

invitationer

bordkort

favourboks

CD lommer

Toiletkurve

Personlig chokolade

Gæstebog

Tobak

Kort til slikbuffet

kort til gavebord

Napkins -Risposer måske ????

Menu kort måske ??

Kirkehæfte- ved det ikke endnu- skal snakke med kirken efter jul

kommer hele tiden i tanke om nogle flere ting, men kan ikke helt finde ud af om jeg når det hele, så nu ser vi hvad jeg når

0

Del dette indlæg

Ja jeg har hørt at han skulle lave noget super godt mad, hvad skal i have..., jeg vil hvertfald gerne have nøddekurve, ang. Forret. Er jeg fuldstændig på bar bund..

Jeg har da slet ikke fået svaret på dette :oops:

Vi skal have følgende:

Forret

Marinerede og grillede tigerrejer med hummerbisque-sauce + koldhævet ciabattabrød med hjemmelavet krydderurteolie

Hovedret

Helstegt oksemørbrad med små forkogte (og bagte) kartofler sauteret med hvidløg, forårsløg og krydderurter. Hertil smør- og timiansauterede gulerødder og asparges med bacon + tomatsalat med melon, mozzarella, rucola, seranoskinke og pesto

Dessert

Frugtsalat marineret med akaciehonning, appelsinsaft og Grand Marnier. Hertil hjemmebagt chokoladetærte på en bund af hindbærkompot + appelsinsorbet

Og så står vi selv for hotdogs til maden efter råd fra kokken.

0

Del dette indlæg

Så havde vi besøg igår at en super dygtig kok, vi fik snakket menu og han havde masser af gode input og ideer, både til hvordan det kunne foregå, middag og andre ting , vi fik snakket frem til at vi valgte at få buffet, også pga. der er børn med og pga at vi gerne vil have en meget afslappet stemning. Så her er vores forløbige menu.....:-)

Forretter:
  • Marinerede & grillede jomfru hummer haler serveret med pesto og aioli og frisk salat
  • Gratinerede pandekager med okse fars etc..
  • Flutes med gourmetsalt på toppen.

Som buffet

• Kyllingebryst marineret i hjemmelavet pesto.
  • Helstegt brasiliansk oksefilet
  • svinekam
Saucer:
  • Whisky sauce
  • Rødvinsauce
Kartofler/pasta/ris:
  • Små skurede kartofler bagt i ovnene med en god oliven olie og krydderier.
  • Kartoffelmos med urter gratineres i ovnen
  • Spagetti Carbonara
Grønsager:
  • Ovnbagte rodfrugter med rødbeder, knoldselleri, pastinak og porrer
Salater:
  • Koge & Kones berømte salat buffet med mange forskellige grønsager, lækre specialiteter & Hjemmelavede dressinger
Brød:
  • Hjemmebagt koldhævet speltbrød
  • Hjemmebagt koldhævet ciabattabrød med hjemmelavet krydderurteolie

Dessert og Kaffe

• Nøddeskåle serveret på en bund af chokolade med 3 forskellige slags is, flødeskum og friske frugter
  • soft ice med frugt til børnene

Natmad:Kombineret pølse/oste bord. frisk rugbrød og hjemmebagt hvidt brød

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er den store klipning af papir gået igang, har lavet en indbydelse i dag, ville ikke lave resten før h2b havde set dem , for lige at få hans mening med, det kunne evt. Være at han havde tilføjelser, men nej han syntes de var fine, så laver lige resten så får i billeder:-)

0

Del dette indlæg

yeah så blev jeg endelig færdige med mine box invitationer, syntes selv at jeg slap ok fra dem..:-) , nu skal de bare sendes med posten, de vejer ikke ret meget så mon ikke jeg slipper lidt i porto hvis jeg sender dem som brev

post-56578-0-95133700-1378582858_thumb.j

post-56578-0-06853900-1378582867_thumb.j

post-56578-0-44174900-1378582874_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æsken er købt lige til at folde op, de kaldes foldeæske med magnet lukning, så har jeg printet vores monogrammer i perlemorets papir , det samme med papiret med teksten, monogrammer er limet på pap. Båndet til at sætte rundt hedder crisp , og er det hvide, jeg limede creme bånd oven på crisp båndet og satte det på æsken , indvendigt blev det afsluttet med min praktisk infomations tekst, så har jeg købt spænde på ebay, for at invitation ikke ligger fladt I æsken har jeg lagt silkepapirs under:-). Håber det ikke lød for indviklet

0

Del dette indlæg

Man kan købe dem på fritex. Dk men der skal man bare løbe store mængder, jeg var heldig at der var en her på bk der solgte dem, men ellers har jeg købt flere på cc hobby, da jeg også skal igang med dem til min favour box, bare i mindre størrelse, der er æskerne dog ikke glatte, men papirs hvid

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer