hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wow... Fantastisk fine invitationer...

Ville ønske jeg havde haft overskud til at gøre mere ud af mine... De er klar (der kommer blærerække i morgen, når billederne er loaded op), men jeg må indrømme at min nærighed trådte til da jeg fik kigget nærmere på priser på forskellige typer papir osv... Selv om mine 20 invitationer stadig ikke er mange, kan det sgu hurtigt løbe op :oops: .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidder her med en lille tåre i øjet, i morges fuldstændigt grådkvalt.. Min far ringede kl 7.30 , da jeg var startet på mit tur på job.. Min farfar døde i nat.. For at gøre en lang historie kort, så fik han halskræft for et år siden, han har gennemgået kemo flere gange og det har taget hårdt på ham , men har endelig klaret det ok.. Så for 14 dage siden blev han indlagt på sygehuset og så er det gået stærk derefter , han kom hjem til min farmor torsdag og jeg var derude hos dem fredag og var sammen med dem nogle timer, min farfar kunne dog kun holde til 10 min af gangen og så havde han behov for at sove, men min farmor havde rigtig meget behov for at jeg var der.. I går havde han lægevagten x flere og i nat gik han bort... Nu løber et par tårer mere , der er begravelse på torsdag Gud hvor er det hårdt... Havde brug for at få lidt luft, , nu kan jeg lige pludselig ikke huske om det var 66 år han blev ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er begravelsen overstået, jeg må sige at da jeg så min farmor ligge et par roser på kisten og mine fastre holdt fast på hende på hver side, fordi hun var ved at knække sammen af gråd, så kunne jeg heller ikke mere, jeg græd hele vejen over til kisten , da jeg skulle ligge min rose og forsvandt hurtigt ud af døren.......kapellet var helt fyldt med gæster, min farfar var en person der havde stor betydning for mange, han var meget aktiv , både for familien , men også en meget social person.. jeg kommer til at savne ham.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad giver i andre i transport.. Nu har jeg siddet og gogglet nettet frem og tilbage, min brudepige har fortalt mig at det er meget svært at finde transport til dagen , pga at det er den 15.02 . Hvis der er sne ,er nogle der slet ikke ville køre ud, det er nemlig dem der har tilbudt at ordne transport til dagen... Har dog selv ringet rundt og fået et par til priser fra 3200 til 4900

0

Del dette indlæg

Jeg har hørt nogle skal give timepris fra de køre hjemmefra til de er hjemme igen... Her skulle vi give 4500-5000 og yderligere 1000 oveni, hvis jeg skulle hentes i bilen hjemmefra mine forældre og til kirken... synes det er absurd!

Vi er så i den heldige situation at min H2B kender en som der har en gammel amerikaner og vil køre os... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer