hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Så blev jeg poltet i lørdags, super fed dag, blev hentet 9.30 og kørt op til svigermor hvor der sad en flok tøser med morgenmad, efter vi havde hygget blev jeg kørt nord på, inden da havde jeg fået af vide at jeg skulle pakke badetøj, så tænkte da vi kørte at nu skulle vi nok i svømmeland, men nej vi kørte helt til sæby... vi skulle op på hotel viking wellness og spa, så lækkert, vi gik rundt i badetøffer og morgenkåbe, kom i spa og damp bade og vi sad i spa oppe på taget med sne og så ud over havet, så fik vi champagne i spaen, der var også arrangeret frokost , kæmpe sandwich, som vi sad i bistroen i morgen kåber og spiste.., så var der arrangeret at vi skulle have fødderne i gurru fisk nam nam, det kilder med de bliver så bløde, efter flere timer deroppe kørte vi tilbage til huset og fik vin og chips og gjorde os klar inden vi skulle ind til byen og spise, vi var på stygges fisk og tapas restaurant, rigtig lækkert sted og god vin. vi tog i jomfru ane gade bagefter hvor jeg blev så hønefuld at jeg endte med at danse på bordene og sidder her i dag og kan næsten i bevæge mine lår.. av av

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en aldeles vidunderlig dag! Dejligt med en rigtig hyggelig forkælelsesdag! Og du skal jo giftes lige om lidt, hvorfor har jeg sæet ikke været med her? Jeg hopper lige tilbage i tråden og læser lidt mere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej æskerne til invitationer og favouræske kan købes på cchobby på nettet, men hvis man er dygtig med fingrene tænker jeg sagtens at man kan lave dem selv, ja tiden går hurtigt, jeg har en masse kreative projekter igang, så må vi se hvad jeg når, havde flere ideer fra starten, men har skåret lidt i dem, da det tager længere tid end man lige regner med

0

Del dette indlæg

Hvor lyder det lækkert med forkælelse og godt selskab. Godt med gode venner og familie. Det er et par år eller 6 siden jeg sidst var i Norden så jeg kender slet ikke stygges. Var det godt?

blink 2 gange og så er det din bryllupsdag. Altså det går bare hurtigt med den tid. Er du ved at være spændt efterhånden?

0

Del dette indlæg

Ja stygges fiske og tapas restaurant er rigtig god, selv er jeg ikke meget til fisk , men der var alt muligt andet og det hele er anrettet i små tapas skåle, der var oksemørbrad -svinemørbrad - små pull pork burger- brød med pesto- fiskefiletter-tun -rejer osv osv + dessert hvid chokolade rolade og frugtsalat. Og alt er buffet til 200kr. Så syntes ikke det er dyrt , det kan man nemt klemme af med andre steder. Ja tiden går hurtig nu , har lagt en plan for næste uge , mandag lave pynt til kage , tirsdag handle ind, onsdag pynte lokale, torsdag aften starte på kage , fredag hente jukebox og køre det sidste i fælleshus , i denne uge skal jeg have gjort mit diy færdig og malet mine træer , Hvornår er det bedst at købe blomster ind og lave dem, også så de holder lørdag og er det noget med at de skal i køleskabet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg i fuld gang med at være kreativ, jeg har lavet vores toilet kurv- stofroser til at hænge i loftet- favouræsker blærerække og tebreve og cigaret kasse, nu skal jeg bare lige have købt nogle cigaretter.. jeg har også været ude og fælde grene i naboens have og skal i dag igang med at spraye dem hvide, men dem må i lige vente med at få et billed af.. lavede også papirs pompomer, uhh jeg kan godt mærke at jeg er begyndt at glæde mig og det virker også lidt uvirkelig samtidigt..

post-56578-0-29917900-1391597141_thumb.j

post-56578-0-01786000-1391597150_thumb.j

post-56578-0-34798300-1391597245_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg syntes godt at jeg kan begynde at mærke nerverne, har haft hele denne uge planlagt, men gik lidt i ged i lørdags, da jeg måtte tilbringe hele lørdag eftermiddag ude hos vagtlæge, den mindst på 4 har fået halsbetændelse har feber i flere dage og vi har satdigvæk ikke fået købt tøj til dem..gisp.. jeg stresser lidt, men min h2b er helt rolig og siger at det skal vi nok nå, idag står den på samtale igen med fotograf og igang med at lave pynt til kagen, lister til tjener og kokke og min tidsplan og bordplan.

0

Del dette indlæg

jeg syntes godt at jeg kan begynde at mærke nerverne, har haft hele denne uge planlagt, men gik lidt i ged i lørdags, da jeg måtte tilbringe hele lørdag eftermiddag ude hos vagtlæge, den mindst på 4 har fået halsbetændelse har feber i flere dage og vi har satdigvæk ikke fået købt tøj til dem..gisp.. jeg stresser lidt, men min h2b er helt rolig og siger at det skal vi nok nå, idag står den på samtale igen med fotograf og igang med at lave pynt til kagen, lister til tjener og kokke og min tidsplan og bordplan.

Det var da også uheldigt! Men ja, ro på! I skal nok nå det hele og I skal nok få en fantastisk dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

4 dage tilbage

idag skal vi ud og købe tøj til drengene, købe de sidste gardiner tyl så jeg kan lave de sidste sløjfer til stolene, igår aftes sad jeg og lavede roser til kage og manden kom hjem med dessert vin og cigarer, han har altid sagt at han gerne ville have cigarer til hans fest..hi hi så det får han, jeg skulle bare lige have fingre i dem først....der skulle da også lige et bette rim til og ...monogram ..

post-56578-0-39350900-1392100584_thumb.j

0

Del dette indlæg

Så har vi været oppe og pynte lokalet, det tog bare nået længere tid end jeg regnede med, jeg tog op i fælleshuset 10.30 efter at have brugt for middag på at sy de sidste tyl gardiner.. men bordene er jo ikke så nemt at flytte alene, h2b havde jo først fri senere , så moslede rundt med sofaerne og bordene, kl 14.30 var jeg kun halvt færdig, nå men ud og hente manden og lige i netto efter verdi inden, men det havde de selvfølgelig ikke , så lige i et par butikker mere,, manden hentet og vi kørte derop, kl 19.30 satte vi os i sofaen og tænkte , nu er det ved at være det, selvfølgelig er der lige nogle småting jeg skal have kørt derop, men det meste er klar.. her er lige et par billeder derfra

post-56578-0-76993900-1392236167_thumb.j

post-56578-0-05572300-1392236175_thumb.j

post-56578-0-77758600-1392236183_thumb.j

post-56578-0-79103500-1392236190_thumb.j

post-56578-0-63627500-1392236198_thumb.j

post-56578-0-81098600-1392236205_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer