hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var så spændt på hvad min kæreste vil sige til hans julegave, jeg har købt Robbie Williams billetter i Herning til ham, som vi skal ned og se sammen med min lillebror og hans kæreste, og han blev super overrasket , han syntes det var en god gave, så det var bare dejligt, glæder mig til vi skal afsted

0

Del dette indlæg

hvad har i andre som noget : something old-somthing new-somthing borrow-somthing blue

mit blå bliver mit strømpebånd- mit gamle blive min gamle konfirmations taske, jeg blev konfirmeret for 18 år siden , men nu er den åbenbart kommet frem i lillys butikker igen, og jeg har haft gemt min, så tror det bliver den,, mit nye og lånte ved jeg ikke endnu, måske jeg kan finde nogle der har nogle små perle øreringe til at ligge jeg kan låne

post-56578-0-21144500-1388168808_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg glæder mig helt vildt 45 dage tilbage, jeg har taget ferie i en uge bare for at kunne nå at lave alt mit diy pynt-kage-pynte lokale osv, jeg har lige snakket med manden om at han skal lave nogle beton fødder til mig til mine træer, og så er jeg igang med at samle alle slags syltetøjs glas, rødbedeglas osv, skal have MASSER af lys , min inspiration er fundet ud fra disse billeder

post-56578-0-79494100-1388598886_thumb.j

post-56578-0-96712100-1388598894_thumb.j

post-56578-0-05502700-1388598902_thumb.j

post-56578-0-57410000-1388598908_thumb.j

post-56578-0-29933600-1388598914_thumb.j

0

Del dette indlæg

Jeg skal til et møde med præsten, men hvordan foregår dette, er der noget jeg skal forberede til dette møde, tænke på sange -ideer osv, hvad har i valgt at sange, hvor kan jeg finde disse henne hjælp søde tøser, der er ikke ret lang tid til, og hvis der skal laves kirke hæfte, det ved jeg faktisk ikke endnu og hvad har i skrevet i jeres

0

Del dette indlæg

http://www.dendanskesalmebogonline.dk/salmertil/3

Her kan du finde forslag til sange.

Jeg har lavet kirkehæfte, jeg har kun de samler vi (måske) skal synge. Så en forside med billede af kirken og vores navne. Så et stykke tyl og et lommetørklæde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal til et møde med præsten, men hvordan foregår dette, er der noget jeg skal forberede til dette møde, tænke på sange -ideer osv, hvad har i valgt at sange, hvor kan jeg finde disse henne hjælp søde tøser, der er ikke ret lang tid til, og hvis der skal laves kirke hæfte, det ved jeg faktisk ikke endnu og hvad har i skrevet i jeres

Det foregår stille og roligt gennem samtale. Præsten vil gerne lære jer at kende, så der bliver helt sikkert spurgt om, hvad I faldt for hos hinanden og måske også, hvad der kan irritere jer :) Derudover bliver gudstjenesten gennemgået og selvfølgelig også selve ritualet. Diverse regler omkring fotografering, hestesko i/udenfor kirke eller slet ikke og riskastning bliver også gennemgået. Ellers er det en god idé at spørge ind til det :)

Som Louise G skriver, så er det en god idé, hvis I har salmeforslag med til denne samtale og evt. andre musikønsker.

Kirke/salmehæfte behøver I ikke, hvis I vælger salmer, der står i salmebogen. For alle kirker har salmebøger en masse :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg

Hvad har i andre valgt af sange, har siddet og kigget lidt på 3

Du som gir os liv og gør os glade

Nu titte til hinanden

I er skabt som mand og kvinde

hvad syntes i, af tanker har jeg nok tænkt , det er sange som mange kender og så ved jeg også at jeg tror mere på gud end min kæreste gør og har også tænkt at det skulle være lidt almindelige sange..

af nye ting vi har gjort så har vi i dag været henne og bestille jukeboks , så er der styr på det, får lavet DIY i al min fritid, jeg har samtale med albrechtsen foto på tirsdag og samtale med præst næste søndag,

min store panik er så nu at jeg ingen frisør har, den anden skulle pludselig ud og rejse, så nu har jeg travlt med at ringe rundt,og hvor finder man en omkring aalborg en måned før til billige penge der kører hjem......

jeg har fået købt al min slik til buffet og glassene, fået samlet og rengjort en masse glas, til dem der skal hænge i mine træer, så nu skal jeg bare ud og finde den og male dem hvide, er også i gang med favourboks, ang ris i kirken, fik jeg af vide at jeg ikke skulle spørge, hvis ikke man spurgte , så kunne man ikke få nej :-)

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været i gang med lidt DIY, der er lavet favouræsker, nu skal fyldet bare i ,så har jeg lavet en gæstebog, bordkort til min kysseklokke og lomme til cd'er som gæsterne kan tage med hjem og returner med billeder på, skal bare lige have lavet rimet til min kurv dertil

post-56578-0-39572600-1389698042_thumb.j

post-56578-0-86535400-1389698103_thumb.j

post-56578-0-36812400-1389698357_thumb.j

post-56578-0-28316700-1389698366_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samtale med præst

vi var idag oppe og have snakken med præsten , hun var rigtig sød og helt nede på jorden, forklarede alting, hun var ikke sådan en type præst hvor alting handler om gud , men om at have hinanden- kærlighed og leve i nuet. vi var også ovre i kirken for at øve , det troede jeg faktisk ikke at man gjorde , men rigtig godt syntes jeg.så håber jeg at man husker det i øjeblikket....troede faktisk slet ikke at vi kom afsted, da h2b blev poltet i går og jeg hentede ham død drukket imorges kl 5 inde i byen.., men han havde haft en super god dag..

0

Del dette indlæg

Samtale med præst

vi var idag oppe og have snakken med præsten , hun var rigtig sød og helt nede på jorden, forklarede alting, hun var ikke sådan en type præst hvor alting handler om gud , men om at have hinanden- kærlighed og leve i nuet. vi var også ovre i kirken for at øve , det troede jeg faktisk ikke at man gjorde , men rigtig godt syntes jeg.så håber jeg at man husker det i øjeblikket....troede faktisk slet ikke at vi kom afsted, da h2b blev poltet i går og jeg hentede ham død drukket imorges kl 5 inde i byen.., men han havde haft en super god dag..

Hvor godt han også havde en god dag, i betragtning af hans natlige tur i nat.. haha...

Nej vel?!?!?! det troede jeg heller ikke.. Men da jeg aftalte dag med præst hvor vi skal snakke og "lave" tale, så fortæller han mig at vi skal mødes i kirken så vi lige kan øve først... ha ha... troede det var gammeldags og min H2B frygtede (indtil den dag) at han ikke vidste hvordan det skulle foregå... hihi....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer