hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lidt ting på plads

Det er et stykke tid siden at jeg har været herinde og skrive, da jeg har haft en masse problemer med min mor....Men nu syntes jeg lige at jeg ville fortælle lidt om det jeg har lavet.

Siden sidst har jeg valgt at tage mandens efternavn, så mit kommende navn bliver Hessellund, jeg har været inde og udfylde ægteskabserklæring og det var super nemt, havde kun lidt problemer med java, men det løste sig. Præsten har også modtaget den , så det er i orden, navneerklæringen skal bare lige afleveres. Vi har været i tyskland og købt drikkelse og slik, min mand kunne ikke lade være med at grine da jeg rendt rundt i fleggard og poetsch efter hvid slik til min buffet, der er også købt børnechampagne til velkomstdrink, regner med at vi selv skal have Verdi

Så har jeg også fået købt mine krystal ranker til mine træer , jeg vil have nogle hvide træer med krystaller på , på selve buffet bordet skal stå en vase med et træ i og krystallerne hængende ned derfra

jeg laver et bord som et E og det skal pyntes med masser af sne og lys og træer som nederst på billed, så har jeg fået fat i nogle store kogler og lyskæder og lystræer, pejsen bliver tændt, så håber på et rigtig vinter landskab

har også fået købt spiselige diamanter til bryllupskager og fondant

post-56578-0-30249500-1385559857_thumb.j

post-56578-0-35136700-1385559871_thumb.j

post-56578-0-60737900-1385560042_thumb.j

post-56578-0-20436000-1385560058_thumb.j

post-56578-0-58478900-1385560189_thumb.j

post-56578-0-17204600-1385560201_thumb.j

post-56578-0-26253500-1385560689_thumb.j

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg

Æv at slås med familen, slet ikke spor sjovt.Håber alt er på plads for dig nu.

Hvor fede sne ideer du har. Kan jeg ikke lige udfritte dig lidt om hvad du gør med grenene? Finder du tørrede købegrene eller hender du selv og tørrer eller hvordan? jeg spørger fordi jeg selv vil have grene og ikke er helt sikker på hvad der er smartest. Regner med at spraye selv, men vil lige høre hvad du har gjort/vil gøre?

Hvis du ikke har købt Verdi endnu i Tyskland tipper jeg lige om Netto i denne uge til 30 kr. Det er svært at finde i vinteren på tilbud og jeg har ikke set det billigere længe. :)

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Planen var at hente nogle grene i haven, male dem hvide og putte lidt lim på og så drysse dem med groft salt, i håb om at det kommer til at ligne iskrystaller der sidder derpå, og så ville jeg hænge mine krystaller ned fra grene , ligesom på billederne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tjek lige det her - nu vi "taler om krystaller". Faldt over det på etsy er er LIDT forelsket :wink:

https://www.etsy.com/listing/160726826/silver-tone-rhinestone-and-faux-pearls?ref=favs_view_1

Desværre har sælgeren den dyreste forsendelse jeg længe har set - og nu er mit "budget" jo ikke det største.

Men synes det er så smukt :)

il_570xN.494373892_ski9.jpg

0

Del dette indlæg

Er der nogle der har nogle flotte frisurer de vil dele , nogle super ideer til hår opsætning, jeg har langt hår lidt længere end skulderne, vil gerne have sat det op i en flot frisurer , men føler mig lige ide forladtlige nu, sidder og kigger og kigger på nettet, nok fordi jeg måske også er lidt nervøs, min brudepige har arrangeret frisøren der kommer og sætter hår , men hun har ikke snakket med hende og aftalt klok osv, og nu er der snart kun 2 måneder til og hvad nu hvis jeg skal til og ud og finde en ny i sidste øjeblik, jeg kan godt lide at have planlagt alle detaljer, så jeg ved de er i orden, så nu stresser det her med håret mig pludselig hjælp hjælp

0

Del dette indlæg

Ja men det er klart at det skal på plads. Jeg kan godt forstå du stresser lidt over det, men kunne du ikke lige fange din brudepige og spørge efter nummeret på frisøren og så en snak med hende så du ved der er helt styr på det at hun skal komme og tid osv. Hun kan jo også sige hvad hun kan ift forskellige ideer hun måtte have, så kan du jo høre om i kan forstå hinanden.

En anden ting er hvorfor har du ikke fået aftalt en prøveopsætning? Eller har din brudepige bare ikke tænkt over det? (Ja det lyder måske som om jeg er efter dig, men det skal forstås på den måde at jeg vil opfordre dig til at få en aftale, så du ikke føler du er på glatis.)

Ca. 1 mdr før mit bryllup skal jeg forbi frisøren for lige at teste vandet. Jeg synes det er så god en ide, da jeg har været meget i tvivl om hvad jeg vil. Det er jeg så ikke mere, men jeg ville netop derfor have en prøvetur. Jeg tænker nu efter det er faldet på plads for mig at det nok lige er smart at teste om frisøren kan lave det jeg vil. Samtidigt klipper hun lige spidser, da det er lettest at sætte hår der ikke er for ny klippet. :)

Dernæst er det en god ide at finde ud af frisuren selvfølgelig. Måske kunne du lige sådan give hint om hvad du vil have af look og hvilken type det skal være. (casual, classy, prinsesset, meget højt eller andet?)

Måske er der lige noget du bare vil have skal være en del af fritsen? F.eks så ved jeg at jeg gerne vil have noget flettet, noget med en knude, noget som jeg kan sætte mit headpiece i osv osv. På den måde er udelukkelsesmetoden altså også rigtig meget til hjælp, til at finde lige hvad du kan lide. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du er på bar bund kan det være lidt svært lige at hjælpe... For hvad slags hår har du osv... Prøv at Google bridal updo og se billederne. Du kan også Google low/high updo når du finder ud af om du vil have håret højt eller lavt..

Håber det kan bruges sådan lidt på vej.

0

Del dette indlæg

Jeg har lidt fint tyndt hår, har lige fået lavet krøller i , lyst , kunne godt tænke mig at det hele bliver sat op i et eller andet smart , men kan ikke lige sætte fingre på hvad jeg tænker , derfor har jeg brug for alle de ideer i har , i må gerne spamme med billeder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal der laves en mini prøve bryllupskage på torsdag , tænke at jeg ville lave en, da der var en i familien der gerne ville have en hello kitty kage, og det tager noget tid med det fondant ,når man er i kan , så kunne jeg lige så godt lave 2, min kæreste ville gerne prøve med et lag marzipan under fondanten, så det skal prøves hvordan det smager

0

Del dette indlæg

Så har jeg været ved at lave en hello kitty kage til en venindes datter og en prøve kage til mig selv, den er med banan mousse, smurt op i flødeskum og overtrukket med marzipan og derefter fondant, for at få det flotte udsende og smagen af marzipan. plan var så at den skal laves på et stativ og i 2 lag, da vi kun bliver 29 , så ved der bliver en hel del kage, tænkte på om jeg skulle lave noget frugt af en art, da kage og slik buffet godt kan ligge lidt tungt

hvad har i andre tænkt....

post-56578-0-20392800-1387310426_thumb.j

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer