Guest MamaBenzi

T&A 07-09-13 ~ Kirkehæfter, bordkort og sommerfugle... <3

104 indlæg i dette emne

Så skal der styr på tingene. Vi er nået så langt som til at vi er enige om at 7-9-13 er en fed dato at blive gift på. Jeg regner dog ikke med at A vil være i stand til at huske datoen nemmere af den årsag, men man kan vel blive overrasket ;-)

Da jeg godt kan lide farver og organisering har jeg valgt at sætte det op som følger (med inspiration fra -Blomst-), og i grove træk:

Grøn = Det er der styr på
Gul = Emnet er under diskussion, og vi er næsten enige
Rød = Emnet har været til diskussion, men vi mangler en løsning

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vielsen:
Dato: 7 September 2013, kl. 14:15 (alt er på plads)
Kirke: Sct. Bendts Kirke i Ringsted (se stregtegning her)
Musik i kirken: Vi har snakket lidt om at det kunne være fedt med noget andet musik end det gængse. Altså til når jeg kommer ind med min far, og når vi går ud som mand og kone. Jeg er blevet ret hooked på "Canon in D" af Pachelbel (staves?).
Salmer: Salmerne er valgt og jeg er ved at sammensætte et kirkehæfte, da vi har valgt at den ene salme skal synges på tysk til ære for H2B's tyske side.
Vielsesringe: Inspiration kan ses her. Vielsesringene er købt hos Dirks Design. Læs mere her.

Festen:
Feststed: Vi kigger på lokaler i og omkring Ringsted. A har bragt en idé på banen, som godt kunne blive super fantastisk, men den kræver bare enormt meget forberedelse og arbejde i dagene op til brylluppet. Hans idé går på at leje et helt vandrehjem. Der er plads til alle overnattende, og der vil være mulighed for at få en slagter (el.l.) til at komme med en helstegt pattegris (og alt hvad dertil hører). I bund og grund er det en god idé. Jeg er bare bange for at vi selv skal stå på selve dagen og pynte lokale, og det har jeg altså ikke lyst til.
Første aftale om rundvisning er på plads. Se her. Det blev hverken 1. eller 2. sted. 3. sted er stadig til debat. Se her.
Læs her, for det endelige feststed.
Festtema: Rock'n Roll (måske). Læs mere her.
Farvetema: Orangegul/Olivengrøn/Elfenben - se her for inspirationen.
Maden: Vi har endelig besluttet os for hvad middagen skal bestå af. Og vi er rigtig tilfredse med det. Mums.
Kagen: Det eneste jeg ved om kagen er at vi får den lavet af en professionel. Det skal vi lige høre feststedet om. EDIT: Kagen er der nu styr på; den er bestilt og vi har også arrangeret at en af vores gæster hjælper os med at transportere den fra Kbh til Ringsted.
Brudevalsen: Skal vi ikke bare sige at vi arbejder på den?! ;-) Vi går til dans sammen, og der har han lidt svært ved Engelsk Vals, så prøver at få ham til at forstå at brudevalsen er SÅ MEGET NEMMERE...
Musik/Underholdning: Vi er enige om at vi godt kunne tænke os at have noget live musik til vores fest. Og vi har da allerede nu et par muligheder, der skal undersøges. Om det lige bliver en af dem, vides ikke. EDIT: Vi har booket et orkester til at komme og spille op til dans efter middagen. Jeg glæder mig helt vildt!

Papirnusseri:
Ægteskabserklæring: Indsendt til kommunen sammen med anmodning om navneændring på bryllupsdagen.

Prøvelsesattest: Modtaget fra kommunen.
Navneændringsblanket: Indsendt til kommunen sammen med ægteskaberklæringen.

Tøjet:
Kjole: Jeg er helt vild med tanken om en tea-length kjole i et rock'n roll look. Skal finde ud af hvor jeg kan prøve sådanne kjoler. Lidt inspiration kan ses her og her. Min mor har tilbudt at betale kjolen. Se her. Læs her for min krise. KJOLEN er faktisk fundet. Jeg skal lige have min mor og søster med ud og se den/købe den, så skal jeg nok smide billeder op. :floejt: 1. kjoleprøvning: House of Brides. Mere krise omkring kjolen, min mor og søster syntes det er FOR TIDLIGT at finde kjolen.
Kjolen ER altså fundet! Kommer med en opdatering når jeg har købt den om 2 uger ;-) Den er fra House of Brides i Kbh. Her er et modelfoto af den.
Sko: Jeg har forelsket mig i tanken om at have et par lækre røde sko på. Så dem er jeg gået på jagt efter. Inspiration kan ses her. Efter at have været ude til kjoleprøvning, og efter at have fundet KJOLEN, har jeg sluttet at ændre på skofarven. Jeg skal nemlig (efter alt at dømme) have en dejligt olivengrønt silkebånd under brystet, og vil derfor meget gerne have et par sko, der passer til dette bånd. SÅ, jagten er nu gået ind på olivengrønne sko. Og nej, jeg gør det jo ikke nemmere for mig selv :tunge: Mere inspiration til skoene her. EDIT: Skoene er fundet, købt, farvet olivengrønne og modtaget. Jeg tuller lidt rundt i dem på arbejdet, men skal nok lige have dem omkring en skomager, for at få dem blokket lidt ud. Her kan skoene ses i en elfenbensfarvet version.
Strømpebånd: Fra Miss-Lena.
Makeup/Håropsætning: Min veninde har anbefalet en super god stylist, der kan sætte mit hår i pin-up stilen ;-) Hende må jeg lige tale med. EDIT: Har talt med stylisten, og hun laver begge dele på stedet. Yeay! Jeg skal til prøveopsætning/prøvemakeup den 29. august. Her er et par billeder af håret.
Brudebuket: Den står H2B for, så den kan jeg vel godt stryge fra MIN liste?! EDIT: H2B har fået inspiration til hvad jeg ønsker i buketten, så nu er det helt op til ham.
Nyt: Enten er det kjolen, eller også bliver det de øreringe jeg fik af H2B i fødselsdagsgave.
Gammelt: Jeg tror at jeg skal låne min mors Dagmarkors.
Lånt: Det bliver en todelt ting, for i kirken låner jeg deres udgave af Dagmarkorset (kan ses her) og efter vielsen har jeg fået lov til at låne min skønne kusines charmsarmbånd, som hun har fået en sin mor.
Blåt:

Gommens tøj: Jeg har fået at vide at hvis han ikke må være med til at vælge min kjole, så må jeg heller ikke være med til at vælge hans tøj. Og det kan jeg jo ikke argumentere imod. ;-) EDIT: H2B er igang med at lede med forloveren. Han siger selv at han er forvirret på et højere plan nu.

DIY:
Invitationer: Vi er enige så langt at jeg selv laver invitationerne i bedste samlebåndsstil. Derfor skal det også være nemt at lave, og ikke for meget tingel-tangel. EDIT: Jeg har selv designet invitationerne, og forsiden er så stemplet med dahlia-blomster i orange og grøn.
Favoræsker: Tror vist roligt at man kan sige at det egentlig slet ikke har været til diskussion endnu, men jeg vil rigtig gerne lave et eller andet, gæsterne kan tage med hjem/nyde som en lille gave fra os til dem. På den anden side, gider jeg ikke at bruge flere timer på at lave det. Det skal være nemt og lækkert. EDIT: Jeg har fået carte-blanche til at finde på nogle favoræsker, så jeg fandt nogle nemme æsker man selv kan samle på nettet, og så har jeg stemplet en fugl fra samme stempelsæt som blomsten på invitationerne kommer fra; også i orange. Jeg skal igennem Metro i dag for at finde mini-marcipanbrød og dronningemandler.
Takkekort: Så organiseret som jeg er, så er det min plan at jeg selv lavet takkekortene og at de ligger klar/næsten klar til bryllupsdagen. Vi har besluttet at takkekortene skal være billeder fra vores bryllupsrejse, så de kommer til at vente til efter rejsen.
Bordplan: Efter mange forsøg, tror jeg endelig vi er nået frem til en bordplan som fungerer. Vi arbejder med en bordplan hvor halvdelen af gæsterne flytter bord imellem retterne. Tjenerne skal nok komme til at hade os, da vi har 7 vegetarer, der næsten alle flytter bord mellem retterne.
Borddekoration: Fik en god idé af Bobo, herinde. Kan læses her. Jeg har snakket med koordinatoren på Sørup Herregaard, og de står for at pynte borde, dog har jeg været med til at vælge dug og blomster og farver. Yeay!

De uundværlige:
Maid-of-Honor: Jeg har besluttet at jeg skal have en brudeterne. Altså hende der hjælper mig på dagen, når jeg har brug for det. Hun har bare ikke fået at vide at det er hendes rolle endnu. Jeg læste mig også lige til at det normalt er den samme person, der har ansvaret for at sørge for at festlokalet er iorden på dagen, at serveringspersonalet har styr på sagerne og sådan nogle super praktiske ting, som man som brudepar ikke har lyst til at skulle holde styr på på selve dagen. Når jeg tænker over det, så er det præcis sådan en person vi har snakket om at have, da vi lidt overvejer at leje et festlokale, og få vores venner og familie til at hjælpe med at pynte. Og lige netop denne pige (min kommende brudeterne) er perfekt til dette. Men hendes vigtigste rolle på dagen er at holde mig i et godt humør, hjælpe mig når jeg har brug for det og simpelthen bare at være min støtte. ;-) Hun har sagt ja, til at være der for mig.
Forlover: Ja, her får kæresten altså lov til at vælge. H2B har vist næsten valgt, men er ikke helt klar til at træffe den endelige beslutning ej heller at offentliggøre den for den heldige mand. EDIT: H2B har endelig valgt en forlover!
Brudepiger/brudesvende: Det har været oppe at vende, men vi er ikke sikre på om vi skal have nogle små brudepiger/brudesvende. Hvis der skal være nogle, skal det være nogle børn, der har betydning for os. EDIT: Vi har valgt vores gode venners datter som brudepige, da hun har en helt speciel plads i vores hjerter. Og vi i hendes! :loveboard:
Fotograf: Vores gode veninde har gladeligt indvilliget i at være vores fotograf. Hun er super dygtig!
Toastmaster: Vi er allerede ved at tænke, og vi har et par bud. Men vi er ikke klar til at træffe valget endnu. Valget er faldet på H2Bs geode kammerat.
Gavekoordinator: Vi har snakket lidt om at det skal være vores gode veninde, der får opgaven med at koordinere gaver. Men hun ved det ikke endnu. Vi tror helt sikkert på at hun er den helt rigtige til opgaven.

Praktikaliteter:
Bryllupskørsel: H2B mener at det er gommen, der skal arrangere dette, og derfor vil jeg forsøge at lade ham få styr på dette. Vil se om jeg kan blande mig uden om. Men vi har allerede snakket om at finde en lækker 1950'er slæde. H2B har nu fundet den helt perfekte løsning, her. Og så¨ser det ud til at han alligevel har en overraskelse til mig når vi skal fra kirken og til festen.. :loveshower:
Morgengaven: Jeg ved ikke helt hvad jeg skal finde ud af til min H2B. Er helt på bar bund. Nu har jeg i det mindste fundet på en helt vildt fed idé, så skal den "bare" lige føres ud i livet. :floejt: Den ene halvdel af morgengaveidéen kan ses her.
Ønskeliste: Ønskerne er skrevet ned, og sendt rundt til alle gæsterne. Vi er endt ud med en løsning, der hedder: Vi ønsker os tilskud til vores bryllupsrejse, men vil elske at gæsternes tilskud så er mere specifikke end "blot" et tilskud til rejsen. Derfor har vi lavet en liste med forslag til hvad tilskuddet mere præcist kan gå til. Eks. tilskud til en helikoptertur over Fox Glacier!

Efter brylluppet:
Bryllupsrejse: Vores første tanker om bryllupsrejsen kan læses her. Vi påtænker lige nu at tage på en rundrejse i New Zealand, i en autocamper. Har fået overtalt H2B om at 4 uger ikke er nok. Så nu snakker vi tættere på 6-8 uger. Yeah!!
Vil også stadig rigtig gerne have en uge - 14 dage i Fransk Polynesien. Men skal lige overbevise H2B om at han ikke kommer til at kede sig... :biggrin::oops::badgirl:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nøj, hvor er det bare ikke mange grønne der er på endnu. Men der er jo også stadig over et år til.. Er helt stolt af at vi har styr på så mange ting! Men det er jo også ved at være lige om lidt. Uh!

Her kan du læse lidt om os.

Redigeret af MamaBenzi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Om os:

Selvfølgelig vil jeg fortælle lidt om os.

Jeg bliver 29 om mindre end en måned, og min H2B bliver 29 i november.

Vi har kendt hinanden i mange år. Rent teknisk har vi kendt til hinandens eksistens i noget der ligner 10 år, rent praktisk faldt vi først for hinanden for 5,5 år siden. Vi har en stor fælles vennekreds, hvor vi har mødtes til et par fester, men han havde på det tidspunkt en kæreste. Øv. Så for 5,5 år siden befandt vi os ved et tilfælde til den samme nytårsfest. Og i løbet af aftenen fik jeg en gul ballon i hovedet (kastet af ham) og så flirtede og snakkede vi resten af natten. Siden den nytårsaften har vi været sammen.

I starten var hans holdning til giftemål at det skulle han bestemt ikke. Lidt efter lidt løsnede han op, og for et års tid siden måtte han erkende at han gerne ville giftes med mig. Men har var ikke helt klar til at falde på knæ.

Det var han tilgengæld på vores krydstogtsferie i maj 2012. Han havde skaffet jordbær og champagne i kahytten, og fik lokket mig ud på balkonen. Jeg skulle da lige se den smukke udsigt og så faldt han på knæ.

The rest is history as we say ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspiration til brudekjolen:

Jeg sidder og drømmer helt hen i brudekjoler. Min største drøm er at få en tea length kjole fra en amerikansk designer, som jeg har set mig MEGET varm på. Men har ikke lige muligheden for at tage et smut til staterne for er prøve og købe en kjole. Øv bøv.

Så nu leder jeg med lys og lygte efter tea length brudekjoler herhjemme, og jeg må erkende at jeg synes at det er temmelig skuffende det jeg finder. Måske er jeg bare for ensporet i min tankegang?

Men her kommer ihvert fald et par bud på noget der kunne være min kjole:

teal-length-wedding-dress-9.jpg

big-size-tea-length-ivory-wedding-dresses.jpg

tea-length-wedding-dress-topaz-jpg.jpeg

Tea-Length-Wedding-Dress-2.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg mener at Kennedy's (tilst, Århus) har en del rigtig flotte tea-length kjoler, samt Lilly har også et par stykker der er meget søde :)

Og sikke et frieri :heart:

Jeg sad lige og kiggede og det er desværre ikke så mange rigtige tea-length kjoler der er. :blush: Hverken det ene sted eller det andet. Måske er jeg blind :unsure:

Og frieriet har jeg simpelthen ikke noget at sætte en finger på. Det var så skønt som det kunne være. Midt ude i Dardanellerne - mellem det Europæiske og det Asiatiske kontinent. Romantisk det er han altså! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener at Kennedy's (tilst, Århus) har en del rigtig flotte tea-length kjoler, samt Lilly har også et par stykker der er meget søde :)

Og sikke et frieri :heart:

Jeg sad lige og kiggede og det er desværre ikke så mange rigtige tea-length kjoler der er. :blush: Hverken det ene sted eller det andet. Måske er jeg blind :unsure:

Og frieriet har jeg simpelthen ikke noget at sætte en finger på. Det var så skønt som det kunne være. Midt ude i Dardanellerne - mellem det Europæiske og det Asiatiske kontinent. Romantisk det er han altså! :iloveyou:

Nu ved jeg hvad mit "problem" med Lillys tea-lenght kjoler er. Der er simpelthen ikke nok puf i skørterne.. :o De har en kjole som jeg kunne forestille mig at prøve, og den er fra Passions kollektionen. Den ser ud til at være løs nok i skørtet og lang nok. Jeg synes at mange af det korte kjoler jeg ser på, er virkelig korte. Nu er jeg en relativt høj pige, og min erfaring siger mig at det der er tænkt som lårkort bliver hulkort/adgangskort på mig! :td:

0

Del dette indlæg

Noget gammelt og lånt:

Jeg skal låne min mors dagmarkors

dagmarkors_bag_100.jpg

Og for lige et sætte prikken over i'et, så blev dagmarkorset fundet i Sct. Bendts Kirke, ved dronning Dagmars grav i 1683. Der er så vidt jeg ved det, en tradition for at når en brud går over dronning Dagmars grav (lige oppe ved alteret) så bærer hun også en kopi af dagmarkorset.

0

Del dette indlæg

Min uundværlige hjælper:

Så har jeg snakket med min barndomsveninde, og hun vil meget gerne være hende der hjælper mig på min bryllupsdag. Det gør mig så glad at hun vil være der for mig på den helt specielle dag. Jeg har aldrig været i tvivl om at det skulle være hende, og det gør mig lykkelig at hun vil være der for mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update:

I går var vi ude ved nogle venner, og der sad en veninde, der også "lige" er blevet forlovet. Vi sad og snakkede bryllup og planlægning. Min veninde kom med nogle rigtig gode ideer til steder, vi skal overveje til festen.

Mit største problem med de steder hun foreslog, var at de ligger ret langt fra kirken. Og det ene sted er der altså ikke rigtig mulighed for overnatning i nærheden.

Jeg ved bare at når vi gerne vil have familie med fra nær og fjern (hele landet OG udlandet) så skal der altså være mulighed for overnatning i nærheden af festen, ellers ender det med at folk de daffer hjem tidligt og det gider jeg ikke. :td:

På vej hjem talte jeg med min H2B, og spurgte om han følte at jeg tromlede ham ned. Det følte han ikke. Han har bare meget svært ved at diskutere bryllupsplaner med nogle (inkl. mig!). Det er ikke fordi han ikke vil, men han kan ikke. Han ved ikke hvad han er ude efter, og derfor har han svært ved at komme med ideer og forslag. Jeg er bange for at jeg får tromlet ham totalt ned, men han har lovet at hvis han føler at det er ved at ske, så siger han til.

Nåh. Jeg har så mange tanker kørende rundt i hovedet lige nu, og kan slet ikke få dem ned på skrift. Det kommer vel. Kan mærke at det går mig på at han ikke melder noget ud (som minimum at han ikke har nogle forestillinger og derfor er åben). Jeg føler at han har meldt sig helt ud af planlægningen. :unsure::(HUUG

0

Del dette indlæg

Jeg syntes da hans ide om et vandrerhjem lyder rigtig god og der er jo flere af slagsen. Særligt hvis I bevæger jer op i retning mod Holbæk. Så er der også overnatningsmuligheder til gæsterne på selve stedet. De fleste der holder festen i lokaler/forsamlingshuse får som regel adgang om fredagen eller allerede om torsdagen så alt er klart til selve dagen. Taler vi om et egentligt feststed med overnatning kunne Sørup Herregaard være oplagt.

0

Del dette indlæg

Kirken er bestilt:

Puha. Så bliver det altså bare mere virkeligt, når man snakker med kirken og beslutter sig for et tidspunkt.

Hvor er det dejligt.

Bryllupsrejse:

Vi har også snakket lidt om bryllupsrejsen. Og min H2B kunne godt tænke sig at komme til New Zealand (NZ), men var helt med på idéen med at tage til Fransk Polynesien (FP), som er der hvor jeg drømmer om at komme hen. Så vi har indgået et kompromis indtil videre, der hedder 3 uger (NZ) / 2 uger (FP). Han syntes dog at det bliver meget lang tid at skulle bede om ferie, men min holdning er at det er vores bryllupsrejse, så den tager den tid den tager. Om hvis jeg skal være HELT ærlig, så er jeg slet ikke sikker på at jeg synes at 5 uger er nok. MEEEEN, det kommer jo også an på hvad økonomien siger...

Alt i alt, så går det super godt med palnlægningen. H2B spøgte lige med at sådan som det går lige nu med planlægningen, så ender det jo med at vi kan sende en invitation ud inden udgangen af august. Haha..

0

Del dette indlæg

Inspiration til vielsesringe:

Allerførst lige et billede af min forlovelsesring:

ko-all-020-1-rg.jpg

Jeg har tænkt meget over hvordan jeg forestiller mig at vores vielsesringe skal/kan se ud. Og her er nogle af de billeder, der inspirerer mig:

z0k0yo3wu.jpg

Jeg kan specielt godt lide ovenstående (dog ikke lige farven, for den passer ikke til min forlovelsesring), fordi den er simpel, der er plads til at vi kan få den indgraveret, og så er den bare flot.

eternity-ring-ET503.jpg

gold-wedding-rings.jpg

Ovenstående er også vildt fine. Jeg kan godt lide at der er nogle detaljer på begge ringe.

white gold diamond wedding ring.jpg

21455-0.jpg

Den sidste ring har topas i, som er H2B's fødselssten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes da hans ide om et vandrerhjem lyder rigtig god og der er jo flere af slagsen. Særligt hvis I bevæger jer op i retning mod Holbæk. Så er der også overnatningsmuligheder til gæsterne på selve stedet. De fleste der holder festen i lokaler/forsamlingshuse får som regel adgang om fredagen eller allerede om torsdagen så alt er klart til selve dagen. Taler vi om et egentligt feststed med overnatning kunne Sørup Herregaard være oplagt.

Vi har planer om at tage ud til vandrehjemmet, så skal høre om de har mulighed for at snakke med os i næste uge. Det er tæt på kirken, og der vil være mulighed for overnatning ;-)

Sørup Herregård er et dejligt sted, og hvis det ikke lige var fordi jeg synes at det er for dyrt og at det lige er blevet brugt til et bryllup i familien, så var det helt klart også første prioritet.

Jeg ved godt at jeg ikke skal lade mig styre af hvad andre gør/har gjort, men her er altså tale om min fætter, hvis bryllup blev holdt der. Det betyder meget for mig at det bliver VORES bryllup, og ikke en genopførsel af et andet bryllup. Og det er trods alt kun 30% af de inviterede der også var med til det første bryllup, MEEEEN jeg er alligevel bange for at jeg selv vil føle det som en gentagelse. Og det vil jeg ikke føle på min bryllupsdag. Så hellere finde på noget andet... Giver det overhovedet mening???

0

Del dette indlæg

Til det med kjolerne, der kan du ikke regne med hvad de har på deres hjemmesider, ofte har de mange flere ude i butikkerne, så det er bare ud og kig :thumbsupsmileyanim:

Hvis du syntes de mangler strut, så er det jo bare at vælge et underskørt med mere fyld, hvis kjolen altså kan klare det..

0

Del dette indlæg

Første festlokale skal ses på mandag.

Jeg har snakket med kirken og første feststed. Og vi har lavet aftaler begge steder på mandag. Det flotteste lokale er dog allerede forhåndsbooket, men vi finder ud af på mandag om det andet brudepar vælger at holde fast i bookingen eller om de sletter bookingen igen. Må man godt krydse fingre? Det andet lokale der er på stedet, er altså også flot, og der er mere plads, så det er egentlig ikke fordi det gør noget. Men jeg glæder mig til at komme ud og se stedet.

Nu kommer mit spørgsmål så:

Er der noget jeg skal huske at spørge om??? Jeg er jo helt novice på dette område, så tænker at jeg vil trække på jeres erfaringer :rolleyes:

Vi skal også se på kirken på mandag. Der har jeg en aftale med kirketjeneren om at vi bare kommer, og så kan vi altid spørge ham, hvis vi har nogle spørgsmål. Det glæder jeg mig rigtig meget til...

Desuden har min mor beordret at hun altså giver min brudekjole (hvis den ikke er for dyr). Det er jeg meget glad for at hun vil.

Jeg har bortset fra det været virkelig meget i vildrede mht. hvad jeg skal stille op med min brudekjole. Jeg har forelsket mig i en amerikansk designer (som gerne sender til Danmark), og hendes kjoler koster fra 8.000DKK og op til 16.000DKK. Jeg kan for det første ikke blive enig med mig selv om det er dyrt eller om det er en god pris. Hvad skal jeg / min mor regne med at sådan en kjole koster? :help:

For det andet så har jeg en "veninde" der (da hun hørte at vi skal giftes) udbrød: "Så skal vi booke en tid til dig til Lillys lagersalg!". Så vidt jeg ved er det i oktober måned (?) dvs. der er på det tidspunkt stadig 11 mdr. til brylluppet, og eftersom jeg har i sinde at tabe mig mindst 20 kg inden brylluppet, så tror jeg at det er en rigtig dårlig idé. Og noget helt andet er at jeg jo desværre er faldet for denne amerikanske designer, og hendes stil, og det ser ud til at Lilly KUN har 1 kjole i den stil - og jeg synes at det er rigtig langt at tage til Vejle (fra Kbh.) for at prøve denne ene kjole - hvis den overhovedet er der i min størrelse (hvad den så end er / bliver til brylluppet). :sm:

0

Del dette indlæg

Jeg købte min brudekjole på Lillys lagersalg ca. 11 mdr. før brylluppet og det har jeg været super glad for! Kjolerne de sælger er både de gamle modeller og kollektionsprøver. Så man kan også være heldig at finde noget helt anderledes - som jeg gjorde :wink:

Jeg fik kjolen med hjem og tog til skrædder med den til foråret, så jeg kunne få den tilpasset.. hvis jeg nu skulle have taget på eller tabt mig.

Men.. Jeg kan godt se der er langt fra Sjælland hvis du nu ikke finder noget.. og når du planlægger at tabe dig, så er det måske alligevel lidt for tidligt at købe kjole :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer