sommer09

Skal giftes med min egen Sommer.. Nu som fru Sommer

532 indlæg i dette emne

Så nu kan jeg ikke vente med at oprette min egen planlægningstråd:) tror jeg har kigget længe nok herinde. Kan jo altid starte med at fortælle om os så.. here we go:)

INTRO

Vi hedder Casper og Louise og lige nu er vi 31 og 24 (bliver 25 d. 31 marts).

Vi mødtes inde på nettet marts 2009. Jeg boede stadig hjemme og han boede i sønderborg. Min mor skulle på ferie i maj, og da jeg lige var begyndt på min uddannelse som sosu assistent, og gik i skole, kunne jeg ikke tage med, men fik istedet lavet en aftale med Casper om vi ikke skulle mødes hjemme ved mig, nu hvor min mor alligevel ikke var hjemme. Og som sagt så gjort, det blev maj og han kom op og besøgte mig, og blev der hele ugen indtil min mor kom hjem igen. Han arbejde i vojens på det tidspunkt, og havde derfor korter på arbejde. Jeg glemmer aldrig den sidste dag han skulle kører om morgen, og jeg vidste han ikke kom om eftermiddagen, jeg blev så ked af og havde svært ved at holde tårerne tilbage.

Efter den uge kunne jeg ikke andet end at tænke på ham, og vi mødtes også 2 gange efterfølgende og snakkede sammen hver dag. Det blev juni og vi havde aftalt at jeg skulle kom ned og besøge ham i weekenden d.5- 6-7 juni.

Og ja det endte jo godt. Vi blev officelt kærester d. 6/6/09, og han boede det meste af tiden hjemme ved mig og min mor, indtil vi fik vores egen lejelighed i febuar 2010 og d. 6 juni 2011 friede han til mig, men da jeg lige var færdig med min uddannelse og intet arbejde havde, valgte vi at vente, og nu er jeg igang med at læse til pædagog er derfor på su, så få at vi kan få sparet op har vi siden sidste år aftalt at d. 7/6/14 skulle være det tidspunkt at vi skulle giftes :)/>/>/> og nu er tiden efterhånden ved at kort i forhold til hvad den har været.

Frieriet:

Lige lidt kort om dette.. Vi havde årsdag og jeg havde fået en super flot ring og lå og jokede med at nu skulle han bare spørge mig. vi lå i sengen og han kiggede på mig og sagde skat vil du gifte dig med mig.. Jeg blev lidt mundlam og sagde mener du det, og det gjorde han. Så ikke noget vildt romantisk, men har han lovet mig at han ville gøre inden d. 6/6 i år, så går og venter i spænding om han gør det eller ej.. Men elsker ham alligevel.post-52025-0-58897500-1357239194.jpg

Min ring som vi var nede og købe sammen, hans er hel glat

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kirken

vi er blevet enig (måske med lidt overtales, man er vel kvinde :fløjt:/> ) om at skal giftes i en kirke, da jeg har sagt at mine eneste krav er at blive gift i en kirke og en kjole også er jeg glad, men der kan jo altid være at man kan finde på noget mere hen af vejen.

En ting vi er blevet enige om er at den kirke som vi hører under nu er ikke den vi skal giftes i. Vi var derover juleaften hvor at H2B så kirken få første gang indefra. Jeg er konfimeret i kirken og synget i kor, men har altid sagt at det ikke var der jeg skulle giftes da det ikke er en rigtig kirke for mig. Og dette gav han mig ret i, puha så nu er vi bare på jagt efter en anden kirke :shooter:/>

post-52025-0-20327600-1357239742.jpg

post-52025-0-20659400-1357239756.jpg

post-52025-0-84342200-1357239783.jpg

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skoene

Ja ved jeg er tidlig på den da jeg ikke har kjolen endnu :c166: , men da jeg H2B og jeg er lige høje og jeg er meget kræsen i forhold til sko, og jeg fandt nogen sko jeg bare måtte have har jeg taget chacen også må vi se de kostede 50 kr så det var lige til at overkomme også må vi se om det bliver dem. Men her er de :loveshower:

post-52025-0-37405300-1357240991.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skoene

Ja ved jeg er tidlig på den da jeg ikke har kjolen endnu :c166: , men da jeg H2B og jeg er lige høje og jeg er meget kræsen i forhold til sko, og jeg fandt nogen sko jeg bare måtte have har jeg taget chacen også må vi se de kostede 50 kr så det var lige til at overkomme også må vi se om det bliver dem. Men her er de :loveshower:

Hvor har du fundet dem henne?

Det er en rigtig sød sko ss

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke :denmarkflag:/>

og sikke nogle fine sko du har fundet og til en vildt god pris! :thumbsupsmileyanim:/>

Vi må være lidt kreative når nu vores H2Bs ikke vokser mere i højden :lol:/>

Mange tak.. Ja det er jo det vi må :) de mænd ellers skulle vi bare have stoppet med at vokse lidt før:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skoene

Ja ved jeg er tidlig på den da jeg ikke har kjolen endnu :c166:/> , men da jeg H2B og jeg er lige høje og jeg er meget kræsen i forhold til sko, og jeg fandt nogen sko jeg bare måtte have har jeg taget chacen også må vi se de kostede 50 kr så det var lige til at overkomme også må vi se om det bliver dem. Men her er de :loveshower:/>

Hvor har du fundet dem henne?

Det er en rigtig sød sko ss

Mange tak, er også sikker på jeg bliver glade for dem.

Jeg har købt dem i en noget der hedder shoues oulet mener jeg det hedder her i kolding, men kan se at det nu var sat lidt op til 85 så jeg var vidst heldig selvom det stadig er billigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de har ihverfald ókay med fine fladesko til dejlige priser hvis man vil noget andet end bilka/føtex ballerinaer :) ikke fordi der er noget med galt med dem, har selv haft nogen par derfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke :denmarkflag:/>

og sikke nogle fine sko du har fundet og til en vildt god pris! :thumbsupsmileyanim:/>

Vi må være lidt kreative når nu vores H2Bs ikke vokser mere i højden :lol:/>

Mange tak.. Ja det er jo det vi må :) de mænd ellers skulle vi bare have stoppet med at vokse lidt før:)

hahaha det har du jo ret i :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Yeah... Planlægningstråd :)/>/>

2. Er det Simon Peters kirken på billederne?

3. Er det Shoes Outlet nede i byen? Ved siden af BR? For så skal jeg da lige ned og kigge ;)

1. Mane tak :)/>

2. Jep det er det, vi bor 5 min gå gang ca til kirken, men synes bare ikke det skal være kirken..

3. Nej den ligger længe ude end hvis du kører ud mod center, forbi fakta mener det er en Shell tank eller en eller anden tank den ligger ved siden af

Fandt lige adressen:

Vejlevej 359a, Kolding

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1. Yeah... Planlægningstråd :)/>/>

2. Er det Simon Peters kirken på billederne?

3. Er det Shoes Outlet nede i byen? Ved siden af BR? For så skal jeg da lige ned og kigge ;)

1. Mane tak :)/>

2. Jep det er det, vi bor 5 min gå gang ca til kirken, men synes bare ikke det skal være kirken..

3. Nej den ligger længe ude end hvis du kører ud mod center, forbi fakta mener det er en Shell tank eller en eller anden tank den ligger ved siden af

Fandt lige adressen:

Vejlevej 359a, Kolding

Tak for adressen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :)/>

Lyder spændende med at finde en anden kirke :)/>

Mange tak :) ja det bliver spændende. Håber vi kan blive enig for jeg har en i tankerne, men tror min forlovede synes den er for stor

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen til. Sikke en fin ring, du har fået dig. :thumbsupsmileyanim:/>

Glæder mig til at følge lidt med her fra sidelinjen.

Mange tak :) Ja ikke og min forlovede fik også en bare uden sten også fordi var sølv så var de dejlige billig et lille plus når det var lige den man gerne ville have

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med det kommende bryllup :)/>

Lyder spændende med at finde en anden kirke :)/>

Mange tak :) ja det bliver spændende. Håber vi kan blive enig for jeg har en i tankerne, men tror min forlovede synes den er for stor

Overtalelse :) Jeg har god erfaring med det :) Hehe, du skal bare sige du vil gå på kompromis med en post der ikke betyder lige så meget for dig, så går det nok :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med det kommende bryllup :)/>

Lyder spændende med at finde en anden kirke :)/>

Mange tak :) ja det bliver spændende. Håber vi kan blive enig for jeg har en i tankerne, men tror min forlovede synes den er for stor

Overtalelse :) Jeg har god erfaring med det :) Hehe, du skal bare sige du vil gå på kompromis med en post der ikke betyder lige så meget for dig, så går det nok :)

ja det kunne jeg jo gøre :) men har bare allerede sagt at det er vigtigst for mig er kjolen også kirken (skal så lige have fotografen fiskede ind på en eller anden måde)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med det kommende bryllup :)/>

Lyder spændende med at finde en anden kirke :)/>

Mange tak :) ja det bliver spændende. Håber vi kan blive enig for jeg har en i tankerne, men tror min forlovede synes den er for stor

Uhhh... Hvilken kirke har du i tankerne?

Og tillykke med milepælen imorgen - 500 dage tilbage :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer