mani05

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    5
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af mani05

  1. Hoppas någon kan hjälpa! Jag gifter mig snart med min dejlige dansk i Sverige. Jag tänkte överraska honom med en dansk solist i kyrkan. Frågan är bara vilken sång han skall sjunga? jag känner inte till så många danska kärlekssånger. Bara Så tag mit hjerte men den är kanske lite för opera aktig? Har ni några tips blir jag mycket tacksam!
  2. någon med fler tips?:-)
  3. Glömde... han har inte direkt något band som han är extra vild med men jag tänker mig närmasr en dansk klassisk sang, måske en visa eller liknande.
  4. Tak Kesa. Texten är vrekligen fin men eftersom vi inte har haft så några hårda perioder så tror jag den sänder fel budskab til de som lyssnar... Förresten, jag tror "The rose" är översatt till danska. Någon som vet vad den heter?
  5. Mange tak! Ska omedelbart lyssna på cdn du tipsade om!