-
Antal besvarelser
30 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af mizzblond
-
Hej Allesammen! Ja tro det eller ej, vi skal snart giftes og har stadig ikke fundet KJOLEN! Men har fundet denne fantastiske lækre, smukke og perfekte kjole på en anden side- nogen der ved om den kan fåes i danmark? Eller nogen der kan finde en pris på den !? Håber I kan hjælpe ! Knus Heidi
-
Hmm ja men øv bor jo i Kolding (midtjylland) :S
-
Slet ingen ?
-
WAUW!!!!!!!!!! SÅDAN!! Super super super flot! Det er du vild god til !
-
Hej Alle! Ja jeg er nysgerrig efter at se hvad I gav eller giver jeres børn på at tøj til den store dag! ? Vis gerne billeder! Vi har Jessica som er 3 år og 8 mdr - som er en lys pige- langt lyst hår, blå øjne og lys i huden- og synes måske hun vil "forsvinde" i en hvid brudepige kjole!? Så har vi vores lille Andrè på 11 mdr- han er lidt mørkere end sin søster- så farven er vidst "ligemeget" til ham.. Nogen idèer eller billeder? Knus Heidi
-
Hvor godt
-
Hvor er det bare flot
-
Rigtig sød kjole Hmm gætter str 44-46?
-
Hej Alle! Jeg har tænkt på om man "bare" kan leje en brudekjole til sin store dag? For vil alligevel ikke gemme kjolen efter bryllup... Kan man det ? Nogen der kender nogle steder tæt på Kolding ? Heidi
-
Ihhh hor sødt ¨ Jeg er total idè forladt Håber de andre har en super god idè Weee skal også til Celine Dion koncerten Held og lykke med at fri
-
Virkelig ikke andre der lejede sin kjole??
-
OP - ingen andre??
-
Hold da op det var billigt Tak for hjælpen
-
Hej til jer der kigger med! Ja nu er jeg blevet enig med mig selv om at de sidste kg skal smides! Det er bare ikke nemt altid når man er "selv" om det! Så håber dette er løsningen! Efter to graviditeter og to fødsler er min krop bestemt ikke som den har været og jeg tog 28 kg på da jeg ventede Jessica og 15 kg med Andrè. I det jeg har to små børn er der ikke pt tid til motion i et motionscenter, så det bliver noget sjippen, steppen og mave øvelser herhjemme. Har kunnet tage mig sammen med motionen meget før, men er faldet "i et hul"- kan ikke rigtig få mig taget sammen, så håber I vil sparke mig igang :P Kosten har vi helt styr på herhjemme, i det Kenn er uddannet inden for kost og helse og underviser i kost og ernæring, så der mangler jeg heldigvis ikke noget- det er kun motionen- så SPARK mig Tja det var lige kort om mig og hvorfor jeg er her Vil veje mig og opdatere hver mandag! Og jeg er 176 høj. Knus Heidi VÆGTEN Her vil jeg opdatere om vægten og BMI hver mandag! 21 April: 63,5 - Bmi: 20,3 - Tabt: 0 28 April: 62,8 - Bmi: 20,0 - Tabt: 700 gram 05 Maj: 61,5 - Bmi: 19,7 - Tabt: 1,3 kg 19 Maj: 60,9 - Bmi: 19,6 - Tabt: 600 gram Tabt i AlT: 2,6 kg [/size]
-
"Lever" denne tråd endnu mon ????
-
Tak for svar Det sted lyder til at skulle besøges Har du et billede af din kjole? Og hvad koster det så at leje den hvis man må spørge
-
Nøj nogle lækre børn Og mit hjerte smeltede da jeg læste at sønnen var forlover Sikke smukt! Vores datter skal være brudepige- men sønnen er kun 14 mdr til den tid - så han er for lille til det desværre :S
-
Dejligt du vil dele billedet med os selvom du er gift for længe siden Hvor er dine piger smukke- lige som deres mor kan jeg se ;) Skønt billede
-
WauW!!!!!!!!!! De er vildt flotte Hvad gav du for det hele i alt vis man må spørge ?
-
Hvor er I fine Sikke søde børn Har selv tænkt på "alm" fint tøj til ungerne- men er sådan i tvivl!!!
-
Ej hvor er de da bare fine Sikke dejlige børn
-
Har endnu ikke fundet min kjole.. Men min drøm er denne:
-
Weee så er det i dag og en fantastisk dag! Kh Heidi
-
Wauw!!! Super flot! Kh Heidi