Guest smilla77

Her er så min kjole...

31 indlæg i dette emne

Har længe ville vise min kjole frem - er dog ikke interesseret i, at mit ansigt bliver vist...da man jo ikke ved hvem, der kigger med. :thumbsupsmileyanim:

Hvad synes I om den og hvad str. tror I, jeg er? ....vær ærlig ;-)

første billede

post-33390-1211361381.jpg

post-33390-1211361388.jpg

Redigeret af smilla77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så det sidste...det er meget sløret...men I kan få en fornemmelse af at slæbet er langt og organzaen går ud over...sløret er i 2 lag og følger lagene nedad...det er lidt svært at forklare...men hvor sløret stopper, kommer lagene af organzaén...sløret har små fersvandsperler på.

Edit: kan faktisk se, at det slør jeg har på, ikke er det jeg valgte...da dette er meget kortere, end det jeg ville have - i kan dog se det valgte slør på de andre billeder.

post-33390-1211361550.jpg

Redigeret af smilla77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu vil jeg lidt skide på de str. bare vi ser lækre ud :thumbsupsmileyanim: men hvis man kommer ned i et nummer mindre er det jo altid dejligt hihi... men jeg syntes den sidder flot på dig. du får en flot talje. ved ikke om det er rigtigt men det ser ud som om du har en stor barm, og her syntes jeg corsagen dækker præcis det den skal... flot slæb... sløret er ikke lige mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget meget smuk kjole - især overdelen er jeg vild med. Kan rigtig godt lide udskæringen :bearhug::)

Mht. størrelse - jeg vil skyde på en 42´er..........

Hilsen Solsikken :kiss:

Tak - ja overdelen er bare så flot - kan godt lide at den er lidt prangende, når underdelen er mere neutral (uden helt at være det :-)) og ja udskæringen faldt jeg selv for - har lidt en stor barm og mange af de kjoler, jeg prøvede gjorde ikke barmen mindre...men det gør den her, for den sidder perfekt :griner:-

Hold op en prinsesse kjole! Tillykke med den.. den er jo super fin.. :rolleyes:

Skyder på en str: 42??

Tak

nu vil jeg lidt skide på de str. bare vi ser lækre ud :cheerleader3: men hvis man kommer ned i et nummer mindre er det jo altid dejligt hihi... men jeg syntes den sidder flot på dig. du får en flot talje. ved ikke om det er rigtigt men det ser ud som om du har en stor barm, og her syntes jeg corsagen dækker præcis det den skal... flot slæb... sløret er ikke lige mig :balloons:

Tak skal ud have - og du har jo fuldstændig ret - er igang med at tabe mig yderligere...har nået omkring 5 kilo siden jeg prøvede kjolen...håber at kan nå at smide 3-4 kilo mere :bearhug: og ja synes også corsagen sidder rigtig godt på barmen :heart:

Den er super flot din kjole.. :bearhug:

hmm synes det er svært det med str. måske en 44

Tak ;-)

Ihh en fiin kjole du har fundet. Den er virkelig smuk og det ser bare så lækkert ud med organzaen på skørtet. :griner:-

Tak skal du have ;-)

Redigeret af smilla77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot kjole! Tillykke.

Umiddelbart ville jeg skyde på at det var en str 44-46, da du ligner samme str. som jeg var til mit første bryllup.

Tak :-)

Rigtig sød kjole :cheerleader3:

Hmm gætter str 44-46?

Rigtig sød kjole, synes den klæder dig!

Mht str vil jeg skyde en 42-44. Jeg er selv 40-42 :bearhug:

Jeg synes du er flot!!!! :balloons: Så skide være med hvilken str. du er. Din kommende mand vil giftes med dig, fordi du er dig, og han elsker dig som du er!!! Jeg synes kjolen er super flot, og sidder godt på dig. Du ser ikke STOR ud, hvis det er det du mener

Hvor er du sød, tak ;-) det er rigtigt...var bare lidt nysgerrig hvad folk ville skyde på, at jeg selv synes den gjorde mig noget mindre...især ift. de andre kjoler, jeg har prøvet.

Super flot kjole. Super flot krop du har :bearhug::bearhug::)

Ej bliver helt flov - mange tak :heart:

Rigtig smuk kjole :rolleyes: vil skyde på en str 42, muligvis 44

Super flot kjole.... hmmm... umiddelbart ville jeg nok sige en str. 44

Fantastisk smuk kjole...den sidder super godt på dig.... Jeg vil skyde på en str. 44

Tak, godt at høre ;-)

0

Del dette indlæg

Okay, for at være helt ærlig omkring din kjole så synes jeg....AT DU SER HELT FORRYGENDE UD!!!!

Og det siger jeg ikke bare for at sige det, jeg kan virkelig godt lide den måde kjolen flatterer din krop på, sikke en talje du får :rolleyes:

Meget, meget flot :balloons:

Men jeg gætter altså ikke på din str, hi hi :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FLOT KJOLE !! Den giver dig som andre også nævner en super flot talje! !

:rolleyes:

Mht størrelse kan jeg bare fortælle at i een model kunne jeg passe en 34 !! og i en anden var det str 40 !!! Så der er altså stooooor forskel, men det betyder jo ingenting - bare du ser knald godt ud - og det gør du jo ;)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Tusinde tak for jeres svar ...hvor er i bare søde :bearhug: Jeg synes selv den sidder fantastisk...og som een nævner, synes jeg den skjuler det den skal skjule og fremhæver det, den skal fremhæve...og det var der ikke alle kjoler der gjorde :cheerleader3:

Nu skal jeg nok løfte sløret for størrelsen... :rolleyes:

Mener at kjolen var en str. 46 (måske 48) mærket hedder "Eglantine" og er fransk - jeg bruger normalt str. 46 i bukser, men er på vej ned i en str. 44 - på overkroppen er jeg en str. 42(44)...så der er heldigvis ikke nogen, der har skudt over :balloons: Synes selv kjolen gør mig lidt mindre og fremhæver min talje ...det var grunden til, jeg gerne ville have jer til at skyde på str. - så tak for budene (store som små :heart: ) :bearhug:

:) Nu er jeg klar til at blive velsignet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer