har taget en fridag og køre mod kbh med en veninde for at få rettet KJOLEN til. lander først i en lille butik for at hente mit slør men er det færdigt nej men kan da låne et for at se farven..videre til skræderiet på med kjolen og nej corsage får kjolen til at side lang fra kroppen så man kan se alt oppe fra af med corsage og kjolen sider flot
men men ikke som den skal den hænger for meget over hoften i forhold til den dag jeg købte den og skulle lægges meget mere op så det ødelage noget af det flotte boderi foran og det sagde skrædderen den dag jeg købte at den ikke ville sagde skørtet ikke var det samme men de sagde de kun havde det..
lettere ulykkelig stod jeg der og skulle så høre prisen på kun oplag af kjolen 3312,25 kr FOR OPLÆG de må være sindsyge så ville jeg ha kjolen med men der manglede sørme en strop som de dog fandt..
nu var det så tid til nye sko og undertøj da undertøj ikke passede kjolen og sko var for lave så videre til en anden brudeforretning og købe sko heldigvis på udsalg men 1000 kr er stadig mange penge men det var de sko jeg i starten drømte om :carrot: :carrot: her fortalte de så lige at ringen i skørtet kunne forstørres så ville kjolen strutte mere og ligges mindre op men hva sker der hvorfor gjorde skræderen ikke det
når så skulle jeg hente ringene de har været forkerte 3 gange men nu skulle den være der men nej de havde skrevet med to forskellige skrift typer hva sker der er jeg bare uheldig eller hva er det så svært at ingraver i to ringe.. efter lang meget behærsket diskution får jeg 20 % lov til gratis i fremtiden at få graveret om gratis og gratis extra diamanter mod 350 kr for påsæt men uden betaling for stenen (tror mig jeg talte pænt men var på grådens rand)
videre til en undertøjs forretning på strøget men når man bruger 75f ved man det ikke er nemt men men de havde sørme en model men de havde haft den en tid og havde kun 4 tilbage og jubi min størrelse var mellem dem til 50 %
men i løbet af dagen blev jeg kaldt bridezilla og kunne mærke at jeg blev behandlet som et rigtigt brokhoved på trods af jeg ikke råbte eller skabte mig bare stod fast ved at man betaler for ting og service og så skal man også ha det er jeg helt forkert på den
har i andre også været så uheldige