nybrud

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    7
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About nybrud

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. i vores står der den andens navn datoen for vielsen og together forever
  2. har taget en fridag og køre mod kbh med en veninde for at få rettet KJOLEN til. lander først i en lille butik for at hente mit slør men er det færdigt nej men kan da låne et for at se farven..videre til skræderiet på med kjolen og nej corsage får kjolen til at side lang fra kroppen så man kan se alt oppe fra af med corsage og kjolen sider flot men men ikke som den skal den hænger for meget over hoften i forhold til den dag jeg købte den og skulle lægges meget mere op så det ødelage noget af det flotte boderi foran og det sagde skrædderen den dag jeg købte at den ikke ville sagde skørtet ikke var det samme men de sagde de kun havde det.. lettere ulykkelig stod jeg der og skulle så høre prisen på kun oplag af kjolen 3312,25 kr FOR OPLÆG de må være sindsyge så ville jeg ha kjolen med men der manglede sørme en strop som de dog fandt.. nu var det så tid til nye sko og undertøj da undertøj ikke passede kjolen og sko var for lave så videre til en anden brudeforretning og købe sko heldigvis på udsalg men 1000 kr er stadig mange penge men det var de sko jeg i starten drømte om :carrot: :carrot: her fortalte de så lige at ringen i skørtet kunne forstørres så ville kjolen strutte mere og ligges mindre op men hva sker der hvorfor gjorde skræderen ikke det når så skulle jeg hente ringene de har været forkerte 3 gange men nu skulle den være der men nej de havde skrevet med to forskellige skrift typer hva sker der er jeg bare uheldig eller hva er det så svært at ingraver i to ringe.. efter lang meget behærsket diskution får jeg 20 % lov til gratis i fremtiden at få graveret om gratis og gratis extra diamanter mod 350 kr for påsæt men uden betaling for stenen (tror mig jeg talte pænt men var på grådens rand) videre til en undertøjs forretning på strøget men når man bruger 75f ved man det ikke er nemt men men de havde sørme en model men de havde haft den en tid og havde kun 4 tilbage og jubi min størrelse var mellem dem til 50 % men i løbet af dagen blev jeg kaldt bridezilla og kunne mærke at jeg blev behandlet som et rigtigt brokhoved på trods af jeg ikke råbte eller skabte mig bare stod fast ved at man betaler for ting og service og så skal man også ha det er jeg helt forkert på den har i andre også været så uheldige
  3. men syntes bare hun kommer til at side så langt nede.. intet problem med maling da jeg er maler
  4. Tak for delte med mig.. vil bare gerne finde en vogn man skubber... har også tænkt på det med andre brude piger men er bange for at vælge nogen så andre forældre bliver stød og min kommende mand syntes kun det skal være vores egne børn Har lige prøvet tøjet på begge børn i dag nej hvor er de bare søde
  5. når vi skal giftes d 25 august er vores søn 2 år og 11 mdr og vores datter er 1 år og 3 mdr og de skulle gerne op af gulvet før mor den store kan vi nok få til at gå men den lille hun går men man kan ikke sige de til hende.. overvejer en lille vogn han kan skubbe hende i men kan ikke finde en nogen andre forslag eller erfaring med små børn op af gulvet
  6. Først et stort vi fik aflivet vores labrador pga af dårlige hofter mellem jul og nytår og savner hende stadig men vores anden dejlige hund som er labrador shæffer venter hvalpe så må vi se om vi kan få lidt mere liv i huset igen.. held og lykke med at finde den rigtige hund
  7. Hej Allesammen er ny herinde men skal giftes 25 august nogen som kender et godt sted til blyllups natten gerne i nærheden af slagelse sorø.. margit