prinsesse

Medlem
  • Content count

    403
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by prinsesse

  1. altså vi har købt lak og segl hos Odense stempel service (6611 1186). og ingen af vores gæster har sagt at lakken var ødelagt, pulveriseret eller andet. tværtimod har de sagt, at de sad godt fast. Jeg tror det er et spørgsmål om hvor man køber lakken henne, og hvilken kvalitet der er. vi købte en ekstra lakstang med, og der er stor forskel på den lille og billige stang der hørte med sammen med stemplet, og den lidt dyrere og meget større stang. den dyre ser meget federe ud, og er i meget bedre kvalitet. den er lidt gummi-agtig, i forhold til den billige. og så var den heller ikke dyrere, end at det altså sagtens kan betale sig.
  2. uha ja, og den smagte rigtig godt :-)
  3. jeg er også stresset. kæresten er lidt svær at få til at lave de ting han skal, før jeg kan komme videre, og vi ligger vandret på arbejdet, men jeg er nu nok sikker på vi skal nå det hele. har nemlig alle de stoe og vigtige ting på plads, så det er kun de små detaljer, som bordkort og navneskilte til æskerne vi mangler
  4. vi fik vores lavet, vist nok af en i Odense. og der hørte en lak med. ud fra hvad I andre fortæller tror jeg vores har en bedre kvalitet, for folk har sagt at de har siddet så godt fast på både kuverten, og indbydelsen (stof) at de næsten ikke kunne få dem åbnet vi har ikke haft problemer med lakken. for at smelte lakken holdt vi bare en lighter til lakken, og smeltede den direkte over det sted hvor seglet skulle være.
  5. jo da. her er et af mig hvor jeg er dresset ud. det var heldigvis ikke for meget, men stadig sjovt. her er min mor lige kørt op bagi min søster i lokumsræs. Hun glemte vist at slippe for gasen. det var så sjovt, at vi har talt om det lige siden. og her er et af min søde pondus
  6. hurra, så blev jeg poltet. jeg har lavet et længere indlæg under polterabend. men det var super fedt
  7. så har jeg været til min første tilretning idag. og det er godt nok med blandede følelser. det virkede helt mærkeligt, kjolen var krøllet, efter at have ligget i posen, og der er selvfølgelig ingen grund til at dampe den fin, når den alligevel bliver krøllet når den skal rettes til. men stadigvæk... jeg nåede lige at få følelsen af tvivl, selvom jeg er helt sikker på at det er den rigtige kjole. det hjælp lidt, da jeg til allersidst fik smykkerne på, så kunne jeg egentlig godt se hvordan det endelige resultat vil blive. men jeg skal have den rettet til igen snart, fordi mit skørt skal forlænges først. æv, æv. nå, men humøret er heldigvis blevet bedre nu. og det bliver super flot på selve dagen.
  8. jeg er også vildt glad for det. det var noget at det første vi købte.
  9. jeg har godt nok svaret dig i din anden tråd, men jeg har disse to du måske kunne bruge. de er begge med svarowski sten, billede nr. 1 er også med blå sten. rigtig glimmer glimmer halskæder
  10. jo det er de jo nødt til heldigvis synes Thomas også at Disney er ok, hvilket har resulteret i et hav af bamser, heriblandt en kæmpe Mickey, og de syv små dværge som sider på sofa ryggen. det er vores små børn. Det sjove er at vores gæster og deres børn, godt ved hvilke bamser der må leges med, og hvilke der ikke må, også selvom de aldrig har besøgt os før
  11. Så er der nyt billede af vores kage-kniv-skærer sæt
  12. Tak vi er også selv ret stolte af resultatet, selvom det holdt hårdt. Og så kan vi godt lide at det er lidt mere eksklusivt og anderledes. Og så skal der helst ikke være for mange der har det samme som os, eller vi skal være først :-) men det går også igennem hele brylluppet, fra kjolen, til ringene.
  13. jeg har disse 2 som du måske kunne bruge. de har aldrig været brugt den første er med klare swarovski sten, en anden er både med klare og blå swarovski sten
  14. tak for tippet, skal vist lige en tur i den bunke der egentlig skulle smides ud :-)
  15. jeg har nogle lidt mindre bloklys liggende i både hvid og elfenben, men i super kvalitet (meget bedre end Tiger og Ikea, der har en tendens til at lave store "stearin-kager" på siderne. send mig en PM, hvis det kan have interesse, så vil jeg se hvor billigt jeg kan gøre det. de var desværre et lille fejlkøb til mit firma, så vil bare have dækket mine udgifter.
  16. Ja jeg kan jo nok ikke løbe fra at være helt syg med Disney, så vi har et blandet tema der hedder prinsesse bryllup/disney. og der er faktisk en del minnie og mickey ting i bryllupstema. Skal lige have taget nogle billeder af de andre disney ting vi har, og så ligge dem ind. servietterne fandt jeg her her. og det var faktisk ikke så dyrt
  17. ja det ved jeg da egentlig ikke, det er faktisk for dårligt servietterne er super skønne, glæder mig til at ligge dem i kirkehæfterne, men jeg venter lige et par uger med det. og tak for komplimenten. ses vi i morgen? min kjole er helt fantastisk. glæder mig til at skulle ha den rettet til på fredag. håber jeg husker billederne, og så smider jeg dem selvfølgelig ind
  18. tak tak, hvor er det sødt sagt. jeg tror nu godt du kan få sat dit hår i samme stil, de frisører er jo helt fantastiske til at få det til at se rigtigt ud.
  19. Jeg kan klart anbefale hjertebageriet i Tarup centret, Odense. Efter at have prøvesmagt mange forskellige kager, endte vi med at "designe" kagen efter vores ønsker og smagsløg, og det kommer til at koste 57 kr. pr. pers, hvilket hun var bange for var for dyrt for os. da vi prøvesmagte kagen var vi helt solgt. den var ligesom vi gerne ville have den, og vi havde lyst til mere kage. den eneste gang jeg har prøvet det, var da jeg smagte Pernille§´s kage til zillamøde. mums. Desuden var er vildt mange kunder i butikken, og en masse lækre kager...
  20. det var det sidste billede for idag, og nu skulle de være i en bedre str.
  21. og sådan skal håret sidde. kan desværre ikke vise kjolen, men skal til tilretning på fredag, så der kommer måske nye billeder
  22. Vores gæstebog vores topfigur
  23. og idag er vi endelig blevet færdige med chokoladerne