charlotte heidi

Medlem
  • Antal besvarelser

    1,571
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

Alle besvarelser af charlotte heidi

  1. Prøv evt. at kigge i Sunspirit tråd, hun har fået sine egnet. ---------------------------------------------------------------
  2. Et godt råd er at beregne benzin prisen med også, det er nemlig ikke altid det så er billigere i Tyskland. ---------------------------------------------------------------
  3. Nej, det er forrykt. Men hvor er jeg dog glad for min veninde og dette skønne forum at dele sine frustrationer med Ja hvad skulle man gøre uden BK. Men jeg sidder og bliver helt nervøs når jeg læser alle jeres historier. Jeg købte min for et år sidden, men skal først se den igen om en måned. ---------------------------------------------------------------
  4. Jeg synes stadig det er meget underligt, og ikke helt forstå det. Tænk at de kan give dig den behandling. Men jeg blev glad over at høre det med din veninde, håber virkelig hun kan gøre noget ---------------------------------------------------------------
  5. jeg vil bare gerne snart se min kjole igen!

  6. Vi afleverede navneændring i vores sogn, og ægteskabserklæringerne på kommunen. Det er hvis lidt forskelligt fra kommune til kommune hvad de gør, man man kan jo altid spørger dem ad. Begge steder spurgte jeg om de ville kigge den igennem, og det var der igen problemer med. Så det kan du jo også gøre. ---------------------------------------------------------------
  7. I en smukke forretning i Vejle som hedder jigsaw - de findes også i Århus, Aalborg og Viborg. Lige et link til deres hjemmeside. Det er en rigtig fed butik, for man kan helt selv designe sine smykker, og vupti så laver de dem til en. Hvis man har mulighed for det er det det et besøg værd. Er glad for du synes om ideen, synes jo det ville være lidt dejligt hvis vi havde på begge 2 til brylluppet. --------------------------------------------------------------- Jo, kender godt jigsaw - som Aarhusianer er man vel med paa det hele, undtagen lige det, jeg nu gaar glip af fra Italien Kunne jo vaere jeg var saa heldig at skulle derind til min PA i maj Taenker ikke for meget over det, for vil noedigt have forhaabninger om alt muligt... Ja det kunne være fedt at komme der ind på sin PA. Men giver dig ret, man skal nødigt blive skuffet, man kan da altid håbe :cheerleader3: Min søster er i øvrigt vild med butikken, men eftersom hun bor på Sjælland, ja så kommer hun der ikke så tit. ---------------------------------------------------------------
  8. I en smukke forretning i Vejle som hedder jigsaw - de findes også i Århus, Aalborg og Viborg. Lige et link til deres hjemmeside. Det er en rigtig fed butik, for man kan helt selv designe sine smykker, og vupti så laver de dem til en. Hvis man har mulighed for det er det det et besøg værd. Er glad for du synes om ideen, synes jo det ville være lidt dejligt hvis vi havde på begge 2 til brylluppet. ---------------------------------------------------------------
  9. Jeg tror han bliver glad for den Synes bare det er sådan en sød og romantisk gave ---------------------------------------------------------------
  10. 1.000 tak Jeg tager stadig et kig på den engang imellem, det bliver man vist aldrig træt af ---------------------------------------------------------------
  11. Det er også den jeg bedst selv kan li' Jeg regner med at give min søstre nogle magen til bare i en anden farve. For hun er jo min "brudepige". ---------------------------------------------------------------
  12. Ej sikke noget Det er altså bare trist. Men jeg synes stadig den kjole du har fået er rigtig flot, men det er jo ikke den du vil have. øv øv øv ---------------------------------------------------------------
  13. Øreringe Jeg har jo fået en rigtig flot ring. Så nu leder jeg efter smykker der passer til. Har overvejet nogle sorte øreringen, men bliver det for meget?? De skal selvfølgelig være i sølv og ikke guld. ---------------------------------------------------------------
  14. :cheerleader3: Tillykke med milepælen :cheerleader3: ---------------------------------------------------------------
  15. Et stort tillykke med dagen Jeg håber I får en rigtig god, sammen med familie og venner. Hvor bliver det bare spændende at se alle billederne der fra ---------------------------------------------------------------
  16. Tillykke med dagen Jeg håber dagen bliver rigtig rigtig god. Hvor bliver det bare spændende at se alle billederne der fra ---------------------------------------------------------------
  17. Tillykke med i dag Jeg håber i får en rigtig rigtig god dag. Jeg glæder mig til at se alle billederne. Hvor bliver det bare spændende ---------------------------------------------------------------
  18. Hovsa her har jeg da ikke været forbi før, så lige et velkommen til Jeg ser frem til de billederne af kjolen ---------------------------------------------------------------
  19. Du må have rigtig god bedring Jeg håber du får en super hyggelig polterabend i morgen, med en masse sjov og ballade ---------------------------------------------------------------
  20. I min søgen efter ideer til brudebuketten fandt jeg denne: Ikke fordi jeg overvejer den, ville bare lige vise den til jer andre. Synes det er en meget sjov ide. Ellers er jeg selv på bar bund omkring buketten, har selv ingen ideer om hvad jeg gerne vil have. Det må gerne være enkelt, men heller ikke for enkelt. Åh der er ikke nemt. ---------------------------------------------------------------
  21. Først et Sikke en masse stress og tanke lige før brylluppet. Men det vigtigste er jo at det er dig og din mand der siger ja til hinanden, og at I viser jeres kærlighed. og her kan pynt og alt andet være lige meget, for hvad er vigtigst: at det hele bare ser godt ud eller at i får en god dag?? Jeg er sikker på det hele nok skal gå ---------------------------------------------------------------
  22. Hmmmm....HTB var ikke så vild med side 2 i gæstebogen, så nu har jeg lavet den om. Jeg fandt nogle spørgsmål her på BK og satte i i stedet for. Synes faktisk selv det er blevet bedre. Hvad synes I? ---------------------------------------------------------------
  23. Ja det aller første billede, close up af hendes øjne. Det er bare flot. Det ender nok også med noget i den stil her. Der er noget på øjnene, men det ser stadig naturligt ud. Det kan jeg også godt lide. Ja synes om rigtig godt om billederne med Angelina Joile, så jeg tror det skal være noget i den retning. Kan godt li' det ser enkelt og naturligt ud, men samtidigt synes jeg det passer godt til et bryllup. ---------------------------------------------------------------
  24. Ej det er bare så sødt.. hvad gør du ved dem. Ved folk mon hvad de er til?? Tak Jeg tror ikke folk ved hvad de skal bruges til så jeg regner med at skrive en lille seddel til dem så de ved det. De udover fortæller jeg det nok til mange af gæsterne, så der er nogle ved hvert bord der forstå ideen med dem. ---------------------------------------------------------------