charlotte heidi

Medlem
  • Antal besvarelser

    1,571
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

Alle besvarelser af charlotte heidi

  1. Ja jeg kender det jo godt. Synes også det kan være svært hvis min mor siger noget som jeg ikke helt er med på. Derfor kan jeg også kun give dig ret i at det er godt man har BK til at kommer ud med sine tanker. ---------------------------------------------------------------
  2. Hvor er du sød Mette Men det hele skulle jo gerne ende godt Ja det er lidt anderledes med den en sort diamant, men så er det jo rart når I kommer med jeres søde tilbagemeldinger ---------------------------------------------------------------
  3. Super fin gave Det er altså godt tænkt, jeg ville nok havde snuppet ideen hvis ikke det var fordi vi i forvejen har det samme efternavn ---------------------------------------------------------------
  4. Super flotte ringe Men det er da lidt trist hvis den er for stor, hvad kan I så gøre?? Synes du har været lidt uheldig, men ved du hvad!! Det hele ender godt, ligesom i eventyrerne ---------------------------------------------------------------
  5. Hej Mette! Hvor er det bare godt at høre I sammen har fundet frem til en løsning Man bliver jo nød til at vælge det man selv synes er rigtigt ---------------------------------------------------------------
  6. Jeg havde heller ikke set en før, og eftersom de jo var svært at finde den kunne det godt tyde på der ikke bliver solgt så mange af den. og det kan jeg slet ikke forstå. Tænkt at du har læst den lange historie. Jeg synes jo bare jeg måtte fortælle om den, for det jeg har været igennem gør jeg er endnu mere glad for den. Men du har ret i hun må have nogle gode kontakter. Det er også hende der skal indgravere. ---------------------------------------------------------------
  7. Øv fik slet ikke set kjolen Nå men det må jeg så have tilgode Jeg kan bedst li' de første øreringe, dem du har købt på Etsy. ---------------------------------------------------------------
  8. 1.000 tak Det er rart at høre der nogen der kan forstå en, så man ikke føler sig helt tosset ---------------------------------------------------------------
  9. Tak piger Man bliver jo bare så glad når man får lige det man gerne vil have ---------------------------------------------------------------
  10. 1.000 tak Jeg er bare så glad for den. Det er godt jeg har ferie, så kan jeg rigtig kigge på den ---------------------------------------------------------------
  11. Ringen Sååå kom der billeder af ringen Håber I kan få en fornemmelse af hvordan den ser ud. Åh jeg er bare så glad især fordi jeg ikke troede på jeg fik den. ---------------------------------------------------------------
  12. Kan kun give de andre ret, man kan ikke begynde for tidligt. Vi skal fx holde vielsen udenfor, hvilket kræver en anden form for planlægning fordi man skal finde nogen der kan/vil gøre det, stedet det skal være - på naturområder kan der kræves særlige tilladelser osv. Derudover kan man have en fantastisk ide til sit bryllup, som kan være svært at få gennemført, fordi man fx skal have bestemt ting hjem fra udlandet. Så du kan nemt starte nu. --------------------------------------------------------------
  13. sidder og kigger på min ring :D

    1. snuske

      snuske

      Ha ha det bliver du ved med. Vi har været gift i 7 mdr. og min ring er stadig flot... :o)

    2. Swann

      Swann

      Glæder mig så meget til at se billeder af den :)

  14. :cheerleader3: Jeg fik min ring :cheerleader3: Åh jeg fik den i går, og jeg er bare så glad. Har haft den på i går, og her til morgen. Jeg er bare så glad. Nu skal jeg bare finde ud af hvad der skal så i den. Jeg lægger lige et billede ind senere. For ville gøre det i går, men så ringede en af mine veninder for at høre om vi ikke skulle hygge os, og det kunne jeg ikke sige nej til. I dag har HTB taget kameraret med, så i må lige vente lidt endnu. ---------------------------------------------------------------
  15. Ja man skal noget igennem en gang imellem. Men når det hele så bare ender godt, så er det jo dejligt En sort diamant skinner ikke på samme måde, og det er det jeg godt kan li'. ---------------------------------------------------------------
  16. Tænk at du har læst hele den historie igennem. Men engang imellem må man jo kæmpe lidt, før det lykkes. I øvrigt burde jeg havde vist at den butik der ikke gav god service ville være sådan. En af mine veninder fik lavet hendes vielsesring der, og de havde sat stene forkert i. Da hun så brokkede sig ville de ikke give hende ringen igen. Underlig måde at drive forretning. ---------------------------------------------------------------
  17. 1.000 tak synes selv vi mangler en del, men det er del at andre kan se man har fået lavet noget ---------------------------------------------------------------
  18. Hold da op! Hvor er du bare smuk i kjolen Forresten er det jo helt i orden med et Zilla anfald nu og da, og især når det omhandler kjolen. --------------------------------------------------------------
  19. Super flotte ringe Synes det er så personligt at det er en I kender der har lavet dem. Ang. Svaret i R. Jeg synes det var et pænt og præcise svar da gav. --------------------------------------------------------------
  20. Hehe tak, jeg ser gerne at mig og Robert kommer til at ligne dem på det øverste billede Nej ikke i weekenden, men har set den et par gange på TCM - den der med gamle film nå ja TCM - sender dem jo flere gange, det havde jeg da lige glemt. P jeg glæder mig bare til at se billedere af jer, jeg tror I bliver så flotte --------------------------------------------------------------
  21. Super fine ringe ---------------------------------------------------------------
  22. Tak skal du have Var dog aldrig helt væk, snuste stadig rundt herinde Men jo, alt går som det skal, håber alt også er vel hos dig ? Nej hvem kan holde sig væk fra BK Her går det stille og roligt, vi får mere og mere styr på brylluppet så det er bare dejligt. Forresten super smuk kjole Jeg kan rigtig godt li' ærmerne. ---------------------------------------------------------------
  23. Det I synes er rigtig for jer er det I skal gøre. Nogle gange har andre en anden holdning, men sådan er det jo og det kan man ikke gøre så meget ved. Når det kommer til ideer og holdninger til vores bryllup, så plejer jeg at lytte, men hvis jeg ikke synes om deres forslag, så fravælger jeg det. Håber I finder ud af det Mette ---------------------------------------------------------------
  24. Velkommen tilbage Jeg kan godt huske dig, for du er jo min dato søster Håber det går godt! ---------------------------------------------------------------