slottesnelly

Medlem
  • Antal besvarelser

    167
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af slottesnelly

  1. JEG HAR JO SÅ TVILLINGER på 1 år og 8 mdr;O) og den ene har så lige i dag vist tegn på mellemørs betændelse;O) såååååå hvisdet ikke er bedre i morgen,så skal vi igen til lægen:O(((( jeg er pt. stresset, og det dur ikke med lille babyen i maven, men tror det at jeg nu har bagt og lavet en god plan for ugen så skal det nok gå ok. jaa jeg glæder mig:O)
  2. jaaaa det er på lørdag:O) ikke om 14 dage - ikke om en mdr - ikke til sommer nej det er i DENNE UGE NUUU PÅ LØRDAG:o))))) har lige bagt 36 lagkage bunde:OO og i morgn skal jeg have lavet negle;O) vildt
  3. Hephey, det var da en pris vi godt kunne li.. Hvorhenne plejer du at finde dem til den pris? blomsterhandleren i hobro har 3 poser for 80,- til tider. men det er så de småaf dem.
  4. altså altså man kan købe calaer til 30,- for 10 stk. (hvis de skal være større er de dyre) du skal nok bruge 4 poser +/- du skal så have det grønne klæbe (husker ike hvad det hedder) men så det silke bånd du vil bruge. også samler du og din mand selv den buket sammen. og spare MANGE PENGE. men 700,- burde i helt sikkert kunne nøjes med. det med vand. calaer kn sagtens klare mange timer uden vand;O)
  5. så var manden på polteraben i gårlørdag... han var hjemme kl 14.30 idag.. jo jeg vaar lidt sur, for med tvillinger der har 39,8 i feber og ikke har sovet i nat såååå var jeg ret træt. men han havde haft en super dag. såååå det er jeg glad for:O) i morgen starter kagebagningen:O) wweeeee
  6. prinsesse DIG hvor er den yndig
  7. SØDE DIG forstå dig virkelig vi (jeg) står i det samme om 1 uge. vi bliver 35 i alt. kun min mor - far - søster kommer fra min familie resten er syge - døde eller ikke nogen vi lige snakker med. er rigtig ked af det. men vælger at se sådan på det at tommy´s familie har taget super i mod mig, så de er nu min familie også. og så ahr jeg en masse venner med. klem til dig
  8. taaak hvor er du søøød ja tænk om 1 uge sidder jeg i min sofa, har min skønne søster og aller bedste veninde på besøg, og lige nu ville vi nok sidde og drikke campange (børne jeg og søs er gravide h ihi hihihhihi) og dybbe friske jordbær i varm fondue chokolade og have vores fødder i fodbad og spille (husker ikke navnet) mens kjolen hænger i værelset ved siden af:O) tænk 1 uge!!
  9. jeg har lånt disse ferskvands perler, som er købt i skotland. det er min bedste veninde som har lånt mig dem. (virkelig stolt over den tillid, de er meget meget dyre)
  10. hvilken ??? med eller uden snorre??? de kan nemt fjernes og et af de frække:O) bare sko og strømper´+ hofteholder kostede over 1100,- puuu haa hvornår kommer jeg i det igen???
  11. kræse ting til herre og dame wcét:O)
  12. der har du løsningen:O)det er dadet du skal:O)
  13. iih venter på at få resten af billederne
  14. præcis som du tror, SÅ ER DET SKISME EN FARLIG COKTAIL;o) og især når en zilla ikke sov natten til lørdag fordi hun havde tillusket sig viden om det var lørdag der skulle ske noget særlig;O) såååå total bad zilla frau;O) nu har jeg snakket med den sidste veninde, gav hende en lille kærligt klap og hun og jeg grinede højt også er den sag lagt i glemt bogen. nuuuu er det kun en skøn dag jeg har i tankerne. og en arfaring rigere, JEG KAN IKKE SLIPPE MIN KONTROL. bryder mig ikke om andre styre mig. sååå det er da et plus.
  15. såååååå nu er jeg meget meget mere glad igen:O) de andre skønne piger har trøstet mig ogindrømmet de nok gik lige langt nok. har fået styr på hvorfor folk gik og hvorfor og hvorfor dit og dat. også er jeg også gravid og har nok en del stress.... jeg vælger derfor fra nu af at huske min polteraben så en fantastik dag med mange oplevelser;O) for den var altså sjov og god, bare ikke lige slutningen;O)
  16. taaak:O) jeg er nu i langt bedre humør... kan dog mærke jeg er ret flov og jeg flippede sådan ud på mine venidner der havde lagt så stort et arbejde i at gøre mig glad.meen jeg var MEGET SKUFFET
  17. har nu snakket med de fleste og kan mærke at det jeg liiiiiiiige får sat ord på hvorfor jeg blev så ked af det, har hjulpet lidt. ihvertfalde på at jeg nu i ½ time ikke har fældet en tåre. jaaa jeg har grædt og grædt og mine øjne gør mega ondt. men mangler lige den sidste af de piger, og det er nok lidt hende der fik det til at løbe over, trods det hun er den bedste veninde af dem alle.
  18. tusind tak for dit svar:O) Ja en lur har gjort godt. har jo heller ikke sovet natten til lørdag, da jeg jo havde fundet ud af jeg skulle på polteraben, eller ihvertfalde en af os skulle. så jeg havde jo stået på hovedet for at få huset inogen lunde stand!!! trods det at vores vand pumpe røg 1 april.. jøssses med tosmå der drikker vand og skal i bad aj jammen jøsses. og når adralinen sååå suser i en gravids krop og de mange gange lyver og får bildt mig noget ind, det tror jeg har udløst knappen. sendte alle de piger der oplevede mig meget meget grådlabil, en sms: kære piger. i får lige en fællels besked fraen meget træt mig. tusind tak for en skøn, vidunderlig dag, tak for jeres helt igennem smukke ord til mig om mig. jeg er rigtig ked af afslutningen, ved i har knocklet. men følte festen sluttede og jeg blev vraget for andet. men har ihvertfalde haft en skøn dag. pigerne har svartet tilbage som og det var lidt blandet men søde svar. har lige sovet lidt (har jo ikke sovet i nat heller.) behøver mange flere timer søvn endnu. mit råd til andre, meld ud hvad MAN ABSELUT IKKE SYNTES ER SJOVT for det er bestemt ikke spor behageligt at sidde med bind for øjenen i ½ time i starten og jaa meget at formiddagen og ikke kunne følge med. SIG FRA hvis du ikke vil. det burde jeg. for jeg blevjo hele tiden lidt bange for hvor vi var og sådan. jeg er en pige der VIL have kontrol. ellers kan jeg gå i panik. så min polteraben har været meget grænse overskridene i forhold til at give 100% slip. og stole på andre vil passe på mig. HELDIGVIS er jeg gravid så alt det vilde og druk var jeg foruden!!! ja undskyld men det priser jeg mig lykkelig for!!! vælger lidt at tro på at havde de om aftenen sagt jeg skulle tage bind for øjnene igen og så var vi kørt til pigernes kro, så var der intet valg igen som der ikke havde været hele dagen, og så kunne folk have sagt farvel der. og helt ærlig så tror jeg på at den havde sluttet perfekt. de havde jo kørt en linje hele dagen med overraskelser og drillerrrier, men joker TROR JEG med pigernes kro, og nogen køre. tror det er gas. nå vil sove lidt igen og sååå kan jeg måske snart grine af det.....
  19. tilbage til bilen med min skønne stofble;O) aner ikke hvor vi kørte hen, og joker i bilen medalt muligt de kan finde på. Bilen holder og jeg bliver ført op af en rampe af beton!!! pis det er en bondgård også ind af en dør!! der siger som en ringklokke!!! øøhh hvor dælen er vi??? der er stille og en underlig lugt. bindet ryger og et farve orgie vælter ind i min ømme lysfølsomme øjne. KUNST billeder EN FREMMEDE DAME og weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee glas kunst:O) bliver sat ind i hvad det er jeg skal;O) der skal laves et billede i glas, (vi er i arden glas kunst butik) Alle mine "piger" og mig skal lave deres hilsen til mig, også bliver det smeltet sammen og jeg får det først at se til selve brylluppet. I LOVE IT ÅÅÅÅÅH PERFEKT GAVE der er vi ikke længe men længe nok til at alle bliver færdige;O) kan fortælle at der blev lavet smukke glas billeder som jeg er ufattelig glad for. en havde lavet mig!! en rund cirkel og en mindre krop også 3 prikker. symboliseret på MIG OG MIN FORANDRING først stor og rund, så lille og fin og med 3 mirakler i maven:O) smukt en havde lavet et æble og skrevet frugtbar;O) og sååå smukke plader med skønne farver. jeg selv havde blot 1 min. til at komme i mit kreative hjørne:O) øhh tænke tænke joooo jeg lavede to svaner som er et svane par ;O) som er det der skal stå øverst på bryllupskagen;O) ude ved bilerne får jeg besked på at klæde om til BADE TØJ!! guuu vil jeg da ej!!! nægter pure, og holder fast i at jeg ikke skal i badetøj midt på en pakerings plads eller inde i bilen eller i dt hele taget i bikini som en har sørget for jeg skal! nope nix NEEEJ... det var bestemt ikke sport sjovt, følte jeg saboterede noget de forventede og havde betalt for!! men nej jeg klæder sku ikke om HER og slet ikke til bikini. FØLELSEN af jeg ødelage noget var ikke spor sjovt, følte mig dum! sååå bind på igen og afsted... vi er på havnen i HOBRO piiis vi skal sejle!! alle stå og kigger ud over kajen, og der ude kan jeg også se en hvid båd.... de joker med at nuuu skal jeg ud og bade, nuuu skal jeg ud og sejle, nuuu skal jeg huske at holde fast ellers ryger jeg af, og nuuuu skal jeg prøve noget vildt..... GUUUUU skal jeg EJ !!!!!!! jeg sagde lige ud, jeg skal intet med vand !! og en blev ved!!! blev ked af det, og intet skulle stoppe mig i at sige fra... tavligt og det mener jeg.... nååå siger de såå skal vi gå ind og spise..... en skøn middag på cafekaj;O) men jeg sad med en øv ked af det følelese.... sorry men det gjorde jeg..... derefter kørte vi hjem til Trine igen. der blev der sat slik frugt og endnu mere slik og mere slik og chips frem, og får afvide at nu er det ren hyggeog at vi spiser tidligt... okay tænker jeg så kan vi lige slappe lidt af og såååå kommer braget;O) tænker sex party, håndaflæsning, wee spil, kaokie sang, spil ?? men jeg skal i fod bad og får mudder maske ;O) billeder kommer senere;O) men jeg sidder der i fodbad og med mudder der størkner, får jeg en pakke, som jeg lige skal vente med at åbne op. så får jeg et hæfte som de alle har lavet, jeg får det og læser og ser at de hver i sær har skrvet i den. også skal jeg læse op. (det skriver jeg ind når jeg lige får hentet den hjem) de skiftes så alle til at læse op, hvem de er, og hvad jeg betyder for dem, og hvilket minde de har om mig;O) smukt smukt smukt og jeg blev meget rørt:O) får så afvide: mange plejer at klæde folk UD til deres polteraben, men vi vil hellere klæde dig PÅ;o) får et par sorte bukser(skønne) en smuk smuk kjole med en strop også en sort kort lille bluse. taaaak piger så bliver jeg sendt i bad, og andre går i bad og gør sig lækre og jeg ser folk lægger op til en masse dullerrier og smukt hår og parfume kommer på. jeg får så afvide at vi skal på PIGERNES KRO!! jaaa jaaaa den er god!! og jeg lægger makup. så er der aftens mad : tomat suppe, men med fløde(det kan jeg ligesom ikke tåle, men prøver og den er skøn, men blev lidt skidt men sagde intet) undskyld men nu går det lidt galt!!! SÅ REJSER MINE SVIGERINDER SIG og siger FARVEL!!!!!!!!! kl er 19!!!! jeg tænker pis med jer. og spiller med og giver knus og kram og siger tusind tak. sååå går det faktisk op for mig at det KAN være rigtigt!!! kl 19!! jaaa okay christina er nybagt mor(emma på lige knap 6 mdr.) ER HOS FAR og hun har undværret hele dagen, det er første gang og hun ammer og hendes kjole ser jeg har mælke pletter og siger det kan jeg godt forstå og giver hende et knus. Men hvor duller den anden sig og tager hjem???????? underligt tænker jeg... de køre og folk går ud og ryger og der sidder jeg med en venidne charlotte og siger såå OKAY de køre begge to? og hun siger så det gør jeg også snart. hun er fuldt lovlig undskyldt er gravid i uge 25. har født for 4 år siden en pige på 1700 g. i uge 26. blev gravid men tabte lille lærke i april sidste år. (i husker måske jeg har skrevet om det) og er nu gravid og skal være totalt stille, såå var faktisk overrasket over hun var kommet, så det forstod jeg udmærket. spørger hende så lidt stille, er det sååå slut nu??????? TJJJJAAA i skal på pigernes kro. HVAD HVAD HVAD??? mig som troede det var gas... jamen hvad med den anden svigerinde?? jamen hun kan ikke komme ind (aldergrænse) såååå bliver jeg gal... de andre kommer ind igen, og jeg siger : bliver simpelthen nød til at høre om det er en joke. nej vi skal på pigernes kro. så flipper jeg!!! siger: nu har i kørt hele dagen en super aktiv standart som har givet et kick af et adralin sus i min krop, i har joket i har løget, i har snydt mig, og før sagde i igen en joke i mine øre, at vi skulle på pigernes kro, HVAD FANDEN SKAL JEG DER!!! jeg skal ikke på den kro!!! jeg er gravid, skal ikke ud og score, skal vil bare ikke.... spørger hvorfor de andre tog hjem, og hvis de har valgt at tage på pigernes kro og udelukke en, som har været med hele dagen og fravælge hende pgr. alder så kunne de skisme have valgt noget andet. De blev alle meget overrasket!! DER går det op for mig at DET VAR DET!!! festen er slut, folk tager hjem, folk vil feste dem der er tilbage skal drikke, folk mener min polteraben skal slutte på 19 ellers på pigenres kro. sad med en følelse at at være en stor vægt skål, hvor jeg i den ene hånd have en power fed adralin sus fantastisk dag, og i den anden en flad fornemmelse af at det faktisk sluttede kl 14.30 da vi kom tilbage fra havnen.... jeg brød fuldstændig sammen. En sagde, har du været der? nej men jeg skal fandme ikke på pigerns kro. om det var gravidites hormoner eller nervøsitets stres eller hvad hulen, er jeg såååå ligeglad med, men dagen døde kl 14.30 selv om alle lagde op til noget vildt!! flop undskyld mig folk stod bare der.... jeg følte mig forkælet - dum - led - utaknemlig - og skuffet. og det lagde jeg ikke skjul på jeg følte. de sagde så at de ville tage hensyn til mig, og de andre gravide (min søster) men hun skulle alligevel hjem da hun skulle på job kl 7. og tanja havde så desvære hold i nakken og det gjrorde rigtig ondt kunne jeg tydligt se. så der ville tilbage være Mig Mor Trine Elisabeth 4 mennesker ud af 9.... jeg håber bare en af jer kan sætte sig ind i hvad jeg har måtte føle af svigt og fravælgelse... folk var triste, jeg var trist og skuffet. og folk spurgte HVAD VIL DU SÅÅÅÅ??? jamen jeg skal da ikke bestemme, jeg er skuffet over at jeg nu selv skal bestemme. og alle kommer med forslag om gå i byen tur... Jeg sidder og siger at folk kender mig, og jeg kan ikke lide at gå i byen når jeg ikke har drukket, ikke kan gemme mig lidt bag fuldskaben, eller slå mig løs. og det burde de vide. hvad jeg så senere snakker med min mor om, at de ALLE HAR SAGT at de ikke tror jeg vil det!!! men en får det trumfet det igennem og siger det har selv sagt... NEJ DET HAR JEG SÅ ALDRIG. og hvis jeg har så skal det nok ikke være som gravid og på min polteraben. enden bliver = 4 piger tager på den lille cafe og sider og snakker om skilsmisser - min svigermonster får også grinet og grædt og det er hyggeligt, men sidder med en øv øv øv ked af det følelse..... føler jeg har fået verdens bedste polteraben påen halv dag, men mangler den anden halve dag. føler mig glad men snydt. føler mig temlig gravid og kl er nu 06.17 og jeg græder så inderligt mange tåre, og har ikke sovet endnu, fordi jeg sidder med en fornemmelse at jeg er så utaknemlig og forkælet... piss
  20. undskylder på forhånd - denne beretning er lang - skrevet kl 5 om morgenen hvor tårene triller ned over mine kinder. længste beretning. sorry piger men det skal ud - HELT UD HEJ piger:O) Så blev jeg poltret. Efter mange weekenders længsel og nervøsitet blev jeg hentet. Lørdag morgen kl. 8.00 hørte manden og jeg en frygtelig dytten og dytten og igen dyt dyt, siger til manden, sååå skat nu kommer drengene og henter DIG.... Meeeen nej det VAR MIG:o) Mine to svigerinder Rie og Christina kom ind i stuen, hvor jeg faktisk sad på BX;O) fik denne ordre! Pak en taske med: Kondisko - Afslapne bukser - sminke - smykker - ansigtcream - badetøj - styrt hjelm - kanllert dragten (holde varmen) - sort undertøj og KOM MED HURTIGT Fik en pink stofble for øjenen og fik i farten, set manden havde pakket barnevognene ned, såååå NOGET VIDSTE HAN,SÅÅÅÅ NÅEDE DA LIGE AT STIKKE en finger i siden på ham og sige BARE VENDT DU;o) mig på bagsæddet med en lille fornemmelse for at vi skulle til Randers. Den vej vi kørte var også hvad min fornemmelse sagde. MEN sååååå blev jeg totalt rundforvirret, ført en rundkørelsel, så en motorvej, såååå ud af bilen og ind i en ny bil (hvad de sagde;O) ja ja ja det var samme bil) efter endnu en motorvej og forskellige små veje og bump som lige gave et par plukveer, skulle jeg igen ud af bilen. IKKE SPORT behageligt med bind for øjnene. og så ind i bilen igne. og denne gang sagde de ikke et ord! Jeg spillede da bare med på deres stille leg og sang i stedet med på radionen:O) Bilen stoppede og jeg blev ført ind i et hus;O) havde dog gættet at jeg ikke var langt fra HJEMMET;o) (mig narede de ikke lige) ganske rigtig, vi var ved min skønne veninde Trine i HOBRO;O) DER VAR DESUDEN MOR JETTE SØSTER KATHRINE TANJA (er som en søster/mor veninde, men er min fætters x kone) TRINE (veninde) CHARLOTTE (veninde) SVIGERINDE RIE SVIGERINDE CHRISTINA ELISABETH MIN SKØNNE JORDMOR jaaa som er min veninde trines x svigerinde og som jeg nyder i fulde drag:O) OG MIG;o) Borderet var dækket op til det helt perfekte store morgenbord. guffe guffe derefter fik jeg ordre på at tage kondisko og knallert frakken på. jøsses afsted igen med bind for øjnene. og denne gang kørte vi nord på mod aalborg. De holder ind på tanken ved Haverslev, og jeg skræld griner og siger at en dag på den gyldne måge kunne da være meget sjovt. siger i sjov at vi skal ud til Charlottes kæreste og pløje marker (landmand) eller ud i en stald og klippe halerne af små grise... meeeen neeeeej Med guidet veninde bliver jeg stillet midt på pakeringspladsen!!! bedt om at stå stille, og så høre jeg bare en masse billeder blive taget mens jeg stå DER OG SER DUM UD med bind for øjnene!! sååå høre jeg en dyb mande stemme viske lidt fra mig HVEM ÅHHH PISS NEEEEJ ÅÅÅHHHHHHHHH DE BYTTER MIG MED DRENGENE!!!! og i det samme starter en høj bruuumm bruuuummmmmm bruuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm LYD!!! jeg får lov at se,og WOOOOOOOOOOW JA BILLEDE TALER FOR SIG SELV..... og en fed fed fed tur;O
  21. kl. er nu 03.42 og jeg KAN IKKE SOVE snakkede med min mormor i går og jeg får sagt noget i stil med: det er lidt hårdt for tiden at huset skal være i orden, for jeg ved jo ikke om de kommer og polter mig i weekendrn :baaasmiley: hun høre skidt, og siger sååååå : ja din mor sagde i skulle på polteraben i weekenden :lol_hitting: høøø høøøø høøø sååååå her sidder jeg,kan ikke sove. Dog heller jeg lidt til at det KUN er Tommy der skal afsted :whistling: da mine såkaldte veninder har forberedt sig grundigt med at lægge slør ud og har andre planer.... meeeeen de kan jo lyve og bare være super dygtige :yiepiehh: bla. min søster skriver på facebook :................... Fri dag, svigerinden kommer til hygge og overnatning - Regnskovnen lørdag og arbejde søndag.. Dejlig weekend ♥ hmmmmmmmmm hvorfor kommer svigerinden som ikke rigtig går i spind :mooornin: min veninde har gjort MEGET ud af at fortælle om en messe hun er på;O) og igår kom jeg liiiiiige uanmeldt på besøg baaaare lige for at drille. kl. var 20.30 :whistling: og jeg måtte ikke komme ind for hun havde ryddet stuen det tære lidt på mig at jeg ikke ved hvornår huset vælter,jeg bryder mig ikke om at huset og jeg selv fremstå UKLAR, hvis i ved hvad jeg mener :baaasmiley: nåååååååååå og for det ikke skal være løgn, så er vores vand pumpe røget, så vi har ingen vand!!!! så jeg kan ikke tage et bad og har lige i de sene aften timer gjort hovede rengøring undskyld sproget PIS :angry1: så har nu skrevet på facebook : at KOMMER folk til "morgen" og vil spise morgen mad!!! så HUSK VAND TIL KAFFEN :numse:
  22. vi har den som den aller sidste sang. elsker den sang og præsten foreslog den, så jooo dt kan du sagens
  23. joo det tror jeg vist jeg har... kigger lige det er faktisk denne her jeg har lavet selv. Men hov har ikke taget et billede. men det vil jeg da gøre når jeg kommer forbi nogle vi har sendt til;O) har godt nok vores egen med den mangler båndet;O)
  24. ja jeg tror også jeg lige ville ri dem fast, så får du et indblik i hvordan det bliver. og du laver ikke nåle mærker som ikke er til at få op igen. smuk kjole ellser:O)
  25. det er også et par dage siden jeg fandt min kjole, og jeg kan da godt nogle dage have tanken, når jeg ser alle de smukke kjoler herinde;O) meeeen så husker jeg hvilken følelsedet er at have MIN kjole på og såååååå er det KJOLEN for mig:O) så stol på dig selv med det valg du har truffet