slottesnelly

Medlem
  • Antal besvarelser

    167
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af slottesnelly

  1. jeg skrev selv en liste med hvem jeg snakker med;O) min søster - mine to svigerinder - min bedsteveninde og så min mor og et par andre veninder. kunne ikke finde på at have svigermor, eller tanter eller mostre med. men er sikker på mine veninder og søster ved hvem jeg snakker med, så jeg er faktisk rolig nok;O) deter jo også snart jeg skal have min polteraben:O)))
  2. ja jeg har fået sat hår ved begge. billede er fra min svigerindes konfirmation, fik håret sat ved DIN FRISØR fik sat mit hår ved lotte til pigernes barnedåb. jeg har fået et gavekort til DINFRISØR så der tager jeg ned til brylluppet
  3. hej hej jeg skal selv have sat hår ved DIN FRISØR midt i gågaden. de tager 750,- også får du en prøveopsætning inden. ellers er der lotte bilesø
  4. heej søde;O) jeg er ihvertfalde har skrevet til ham, og er med på lidt af hvert.
  5. hej hej vi holder også uden børn. dog de børn der ammes og vores egen piger kommer med:O) men vores piger hentes kl 17.
  6. hej piger i er jo så kloge og ved jo næsten alt herinde. såååå hvor finder jeg 40 små æsker.?? farven er ligegyldig, da jeg sagtens kan male dem. meeen hvide eller sølv er de farver jeg går efter. nogen der ved om fakta stadigvæk har dem??? TAAK FOR HJÆLPEN PIGER
  7. Den tror jeg at I skal arbejde en del med, herunder lytte til andre. Nu ved jeg ikke hvordan I holder jeres fest. Om vi taler om en traditionel buffet/middag med de vante indslag etc. Men normalt vis vil det være sådan at hvis I først starter middagen kl. 19 så er I "heldige" hvis middagen er færdig kl. 23 og mange varer helt frem til kl. 24 (gælder også i visse tilfælde de middage der starter kl. 18). I skal så samtidig have et længere indslag ind under middagen men kan også godt se at I springer desserten over i forbindelse med selve middagen. Hvis gæsterne ankommer til stedet kl. 15.30 så kunne I med stor fordel skyde middagen frem til kl. 18 (eller 17 for den sags skyld). Netop når vi taler om havefester er der god ide i at starte middagen tidligt men her kan man også spørge hvad gæsterne skal lave i de to timer hvor I pakker gaver op, jf. at det ikke er alle der står og følger oppakningen. Dessert og kaffe ved de små borde. V taler om et havetelt. Forudsætter det ikke at der er ryddet af og flyttet borde efter middagen = tid. tak for svar:O) vi har besluttet at rykke det til kl 18.00 med middagen. snakkede med fest stedet og de regnede med 3½ timer. så vi har ændret det til 18.) vi skal dog ikke holde det som have fest, men på røverstuen i rebilbakker. og det er serverings mad det hele:O) tror vi køre dagen som jeg skrev også tager vi det derfra:O)
  8. super super søde er de:O))) har selv kigget på den skabalon
  9. piger i er da guldkloge herinde:O))) fandt en side med en masse skabaloner. sååå jeg begiver mig ud i at lave dem helt selv:O)))) taaaak igen </a> http:/ /www. bordplan. dk/ gaveasker.htm
  10. tak for hurtig svar:O) men jeg vil IKKE købe over nettet;O) jeg vil ind og røre og se dem rigtig:O) er ikke god til engelsk, og vil ikke købe over nettet.
  11. lige netop det med bryllupskagen gør vi efter kirken. simpelthen for at den smukke bryllups kage kommer til at nydes meget mere af lækkersultne gæster. men vi skal jo også have 3 retter og den sidste er meget sukker sød.og for at tiden ikke løber fra os, så har vi netop valgt at nyde kagen om eftermiddagen:O))) vores tid ser ca. sådan her ud. 13.05 bruden ankommer til kirken 14.00 billede tagning af alle foran kirken 14.30-15.30 Brud og gom fotograferes i rebild bakkers nartur. 15.30 byder brudeparet velkommen med mjød i kohorn 16.00 bryllups kagen skæres for 17.00 gaverne åbnes 19.00 middagen serveres 20.00 undrholdning af røverstuens røver 21.00 deserten + kaffe ved de små bordere 23.00 brudegommen byder bruden op til dans 24--------> fest - party - smukke - drinks det er vores ca. tider. ikke noget vi skriver ned til gæsterne, men vi har den selv printet;O)
  12. jeg sætter denjo til salg;O) den koster 8900,- men vil gerne sælge den meget billig efter jeg har brugt den. den er fra skott i rold og er en 2011 model
  13. for dælen da kjole nr. 1 er gude skøøøn hvor er den fra???
  14. DET MÅ I DA GODT den mangler jo oplægning, og et slør;O) dette billede er taget den dag jeg så min KJOLE første gang:O)
  15. nogen der har to pige kjoler i str. 92 og 86 i cream eller hvid????
  16. Nu nævner du ikke noget om fotografering men I har jo rent faktisk 3 timer fra ankomsten til middagen serveres og der vil det være oplagt at begynde gaveoppakningen. Jeg var ovre til et bryllup i Varde, for en bruger herinde fra i weekenden, og der ankom gæsterne til feststedet ca. ved 16 tiden og der var middag kl. 18. Der stod brudeparret og pakkede gaver op mens jeg gik og satte anlæg op og så tog de vist lidt ind imellem. ja vi skal have taget billeder 3 forskellige steder. (uden foran kirken - rebild bakker - og ved feststedet) i indbydelserne er gæsterne inviteret til fest kl 15.30. så der skal der spises kage, så tror ikke vi får tid til det.
  17. du er en engel kan du lave af Brorstrup kirke i Mejlby http://www.visitrebild.dk/danmark/da-dk/me...htm?CallerUrl=1
  18. tænk har forleden snakket med nogen i familien om netop dette, og de blev meget mutte. de forventede da vi havde tid til at pakke gaverne op;O) men jeg har det lidt sådan at jeg ikke gider stresse, og dagen handler ikke om gaverne men om kærligheden og os brudepar. så hvis tiden løber fra os så må gaverne altså vente. vi ankommer til feststedet kl 15.30 og der skære vi kagen for, og så skalvispise kl 18.30 og med 3 store måltider og taler sange og andet indslag så vil klokken hurtig blive 23 også er det tid til dans. såå enten må gaverne vente eller også efer 24 engang;O) trods det jeg ELSKER PAKKER PAKKER PAKKER PAKKER PAKKER
  19. svigerfar har en god forbindelse til nordjylland lemo. service. sååå jeg min far og søster og gode veninde + mine tvillinger ankommer med maner til kirken - og bliver derefter kørt til feststedet i den helt store hvide lemosine :17:
  20. du bære den som var det en baby;O) altså selve blomsterne ligger og hvilser på din fri arm, og der hvor båndet er holder du fast. det er super smukt. men den er meget tung:O)
  21. den er gude smuuuk:O) havde jeg tidn lavede jeg helt sikkert den selv, men er bange for at komme i tidspres så har fået en til at lave min. den bliver faktisk i samme samsætning som den viste. min er med hvide orkideer og grøn/hvide store roser. og er ikke heeeelt enig med mig selv om om det skal være sart rosa callaer eller anden blomst. men men men det finder jeg nok snart ud af.
  22. Heej kære piger :17: DATOEN ER DEN 16 APRIL:o)Så er ALT PÅ PLADS:o) siden sidst jeg skrev herinde er der sket så meget, jeg har købt min brudekjole (fyy haa den er dyr) og mig som havde en buget på max3000 kr til kjolen nåååå men den er købt og den skal rettettil en mdr før brylluppet, og 14 dage før skal jeg igen der ind hvor de sååå lige tjekker at kjolen er perfekt:O) Vi har booket røverstuen i rold hvor vi har inviteret 38 gæster med. (oprinligt 59) men vi har skåret ned. vi har fravalgt børn også vores egne små piger på 1½ år. de er med i kirken og til festen indtil kl 17.30. også har vi booket en laaaaaang hvid lemosine (svigerfars bekendt) vi får det stort set forærene og som rosinen i pølse enden så har vi valgt at give hinanden i gave en overnatning på conwall rebild bakker i deres store suite:O) sååå alt er vist klar:O) dog mangler jeg to brudepige kjoler i str. 92. og 86 + sko i 21 og 20. og jaa mine egen sko??? slør og mandens tøj er på plads. og så er jeg blevet scannet og alt er perfekt. er nu i uge 8+3
  23. taak hvad ville du gøre?? (altså kjolen er fundet, og jeg er nervøs for hvor meget jeg vil tage på, så er nok mest til NU NU NU NU)
  24. ændret igen igen for jeg er gravid en totalt upser - for kunne ikke blivegravid jo tvillingerne er lavet ved ICSI, men jeeeeeg kan åbenbart selv efter at have smidt 33 kg såå nu snakker vi om april, eller helt at droppe det - eller slå det sammen med barndåben engang til september/oktober hvad ville i gøre???
  25. det var god mad. ikke helt varm men sagte godt