-
Antal besvarelser
45 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af Stephanie K D
-
Vi købte vores tyggegummi her http://m.seelen-care.dk/msearch?q=Tyggegummi+
-
Hej Trine 1000 gange tak for hæftet, det var lige det jeg manglede. Mange gange tillykke med brylluppet den 30.06 Knus Stephanie
-
Hej Trine Dine cup cakes ser super lækre ud, må jeg også godt få opskrifterne? Min mail er st.dyva@gmail.com Knus Stephanie
-
De er godt nok pæne, har du evt. Linket til hvor du har fundet dem henne?
-
Hej PernilleJ Hvor har du fundet de sko henne af, hvis man må spørge, de er godt noget flotte. Hvad har du givet for dem? Stephanie
-
Ej hvor er det bare dejligt, jeg har bare ledt efter denne melodi (Pachelbels Canon in D) så længe. Dejligt endelig at have titlen på den. Synes bare den er så romantisk.
-
Det kan bare ikke rigtigt.
-
Hej Mette Hvor har du fundet dette mønster?
-
Tak for det
-
Hvornår kommer den i vejle?
-
Tillykke med frieriet. Vi blev forlovede den 18 januar 2011 og vi skal giftes den 25. august 2012.
-
Tak Mette. Jeg har bestilt nogen
-
Min buket skal ligges på min HTB´s farfars grav, han blev desværre taget fra os den 4. maj 2010 på grund af kræft, han er meget savnet.
-
Hej Mette Har du evt. et link til hvor du har købt båndene med jeres navne på?
-
Hej Du kan grupper dem så flytter man kun rundt med et billede. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med det hvis du har brug for det
-
Jeg kan lide både nr. 2 og 3
-
Rigtig flot væg Hvad har det ca. kostet at lave sådan en væg? Hvor har du købt rammerne? Er dine rammer stadigvæk til salg?
-
Hej alle i dejlige zillas Det er desærre gået op for min H2B og mig, at vi ikke kan være i det festlokale som vi har booket. Så vi har været ude og se på 2 forskellige gods Men nu skal vi jo til at vælge, hvilket gods vi mener passer bedst til vores bryllup - valget stå mellem Holmegaard Gods og Kragerup Gods - der er fordele og ulemper ved dem begge - Holmegaard Gods er virkelig smukt, men de har ingen overnatnings muligheder, hvilket er det der trækker det rigtig meget ned - Kragerup God er der masser af sovepladser og et lækkert lokale med plads til os alle - men ulempen ved Kragerup gods er, at min fætter blev gift på godset sidste år - her var der dog ikke så meget af "min" familie tilstede - Hvad synes i? Håber i vil dele jeres tanker med mig. Knus Stephanie K D
-
Altså jeg har lavet flaskeposter som STD kort og der bruget jeg dette papir, det er helt blankt og kan køres igennem en printer.
-
Jep... der er lige en flyer her, så kan du se hele programmet http://www.facebook....&type=1 Jeg skal iøvrigt lige beklage, at jeg var forkert orienteret - entreen er IKKE gratis, men man slipper med en flad 50'er (hvilket er inkl velkomstdrink), så det er ikke sååå slemt igen... :-) Mange tak
-
Jeg kan så anbefale den her i Vejle den 6. november... den ER i hvert fald entrebilletten værd, der er nemlig gratis entre. Der er masser af hestekræfter for mændene (så kan I piger nemmere lokke dem med) og om ikke andet kan man da også møde Kyed og mig :-) http://www.ugeavisen...f-hestekraefter Ved du hvad tid den starter?
-
Hvis man køber de personlige bånd, som er vist oven over, hvordan fortæller man så sælger hvilken farve man vil have dem i? Nederst i hendes annonce står der 5 spørgsmål du skal svare på, enten på en mail eller inde på ebay. Jeg sendte bare en mail med de oplysninger som hun skulle bruge :17: Mange tak for svaret, det er hermed bestilt
-
Hvis man køber de personlige bånd, som er vist oven over, hvordan fortæller man så sælger hvilken farve man vil have dem i?
-
Her er lidt om os Jeg hedder Stephanie og er 23 år, jeg er netop den 31. august 2011 blevet udlært, som administrativ kontorassistent, min H2B er også 23 år, og er uddannet tømrer, vi har været kærester i snart 6 år og 10 måneder, gennem de snart 7 år har vi oplevet en masse gode ting sammen, så selvfølgelig var jeg ikke i tvivl, da han faldt på knæ den 18. januar 2011 (på min fødselsdag) og spurgte om jeg ville giftes med ham, at svaret var JA..! Jeff og jeg kommer begge fra Taastrup og her har vi også slået os ned, tæt på familie og venner. Vi mødes i 10 klasse (Linie 10, som skolen hedder), hvor Jeff havde et godt øje til mig, hvilket jeg ikke vidste, for at være helt ærlig, havde jeg slet ikke bemærket ham, før engang i november, hvilket var lidt komisk, da det startede med at vi skulle lave nogle dukker ud af vat og nelonstrømper og er der noget der giver mig kvalme, mere end de to ting, så nej. Jeff var så heldig at han sad ved siden af mig denne dag, så han fik selvfølgelig lov til at lave min dukke for mig og derefter begydte vi at samme lidt sammen og den 29. december 2004 besluttede vi, at starte et forhold op. Vi har dog også fået udviet vores lille familie (som jeg kalder den) hen ad vejen, for i dag har vi sammen to dejlige katte, Max og Mikkel, som elsker at lave sjov og ballade , men Max og Mikkel var ikke nok, så den 1 juni 2009, måtte vi have os en lille hundehvalp, som skulle hedde Kenzo, han er bare vores lille guldklump, og fylder utrolig meget i vores hverdag. Kenzo er nok det bedste der er kommet ind i vores liv - i får lige et billede fra han var helt lille, den dag vi hentede ham Han er af racen Rhodesian Ridgeback, bare så dejlig en hund. Men hvem havde troet at vi i dag en masse år senere, står vi i den situation at vi skal giftes den 25. august 2012, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til To do liste Er der styr på. Praktiske ting Vielse: Taastrup Nykirke, Taastrup kl.13.00 Location: Stillidsvej 110, Taastrup (forsamlingshus) Lave gæsteliste - stadigvæk under vejs Budget: indtilvidere er vi på lige knap 130.000 Fotograf med hele dagen + on location: Musik: Transport til/fra kirken osv.: Toastmaster: Gavekoordinator Forlover: Tema: Strand/hav tema Ringe Menu Kjole: Inspiration Bryllupskage: Indspiration Gommen Jakkesæt Sko DIY Invitationer: STD kort Hjemmelavede frimærker Kirkehæfter Favorbokse Indhold til favorboxes Gæsteposer til de overnattende på stedet Toiletkurve Indhold til toiletkurvene Bordkort Menukort Sanghæfter
-
Det lyder bare rigtig fedt og som en rigtig god overraskelse